Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jawel, maar je kunt er zoals RV zegt betere armpjes voor kopen. Ik heb de standaard armpjes en vertrouwde het niet. Daarom doe ik de ruit weer weg. Ik ben geen rustige rijder en vond hem soms maar gevaarlijk op en neer gaan.Zijn jullie niet bang dat met zo’n grote ruit het verstelmechanisme het niet aankan en kapot gaat?
Er komt nogal wat druk op boven de 130 km/u.
Doet mij ergens aan denken.
Ik heb nog een V-Stream in de verhoogde versie in de aanbieding voor een 2005 tot 2013 model.
Vannacht gewoon buiten laten staan, zonder lader ofzo.
Net de sleutel er in, opstarten en draaien.
Zit er batterij in de sleutel?
De sleutel heeft natuurlijk wel binnen overnacht, dus op fatsoenlijke temperatuur.
Stuur mij even een PB en we komen er vast uit.Dan heb ik daar misschien wel interesse in
Ik heb een 2005 met hetzelfde "probleem". Was het moeilijk om bij die kap te komen?Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort een 2009 RT (model K26) omdat de vorige door een onvoorzichtige vrachtwagenchauffeur niet meer in de oorspronkelijke staat was...
Het viel me op dat er aan de binnenzijde van de tellerkap een soort tranen, cq uitgelopen druppels, liepen op een paar plaatsen. Dus toen ik toch alles los aan het halen was ook de afdek deksel vd tellerkap maar voorzichtig verwijderd.
Toen ik heel voorzichtig de tranen probeerde weg te poetsen bleek dat er een soort coating aan de binnenzijde zat.
Om het geheel nu netjes te krijgen rest me niks dan de binnenzijde netjes streeploos schoon te maken, maar dan verdwijnt dus wel de genoemde 'coating' die wat vettig/plakkering aanvoelt.
Weet iemand hier het fijne van?
Ik heb een 2005 met hetzelfde "probleem". Was het moeilijk om bij die kap te komen?
Ja leuk he!Mooie foto, zo met die live sneeuwvlokjes er overheen
plaotjes..
(road DN15, lake Bicaz)
De Beste Wensen, en veel veilige kms in het nieuwe jaar toegewenst.
Hallo. Ik heb sinds kort een RT ui 2016. Wat ik merk bij het snel opschakelen is dat er wat trillingen zitten in de aandrijflijn. Ook lijk ik dit wel te horen. Het is een (goed merkbare) trilling die vooral merkbaar is op het moment dat de aandrijving weer terugkomt als je de koppeling weer op laat komen. Tevens komt er dan een raar, soort schurend, geluid uit. Heeft ienmand een idee van wat dat zou kunnen zijn? Ik heb nog garantie maar ik wil een zo compleet mogelijke omschrijving geven om een oplossing te vinden. Voor de rest een fantastische brommeRT!
Dank je!Ik denk dat je er goed aan doet zelf te noteren wat je wanneer exact denkt te horen en te voelen onder welke voorwaarden ( motor warm/koud. lage snelheid/hoge snelheid, elk toerental, enkel bij X of tussen X en X rpm, enkel op dat ene weggetje terug van werk of bij elke rit, waar merk je die trilling? in je voeten? handen? kont?) en dan diagnose laten stellen bij de zaak die de garantie verleent. Dat gaat m.i. het beste en snelste tot een oplossing leiden.