BMW R50; ergens te huur?

Babbel303

Rookie
23 mei 2010
2
0
Hallo allemaal,

Mijn vader wordt in september komend jaar (2010) 60 jaar. Vroeger heeft hij een BMW R50 gereden en nou leek het mij een leuk idee, deze motor te huren voor een dagje. Maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken om (het liefst dit type) motor te huren. Hij woont in Noord-Brabant, regio Den Bosch - Oss - Veghel. Het zou natuurlijk helemaal fijn zijn als we iets kunnen vinden in de buurt.

Heeft iemand tips en/of trucs waar te beginnen of weet iemand waar ik dit type motor kan vinden? Alle hulp is welkom.

Alvast hartelijk bedankt!

MvG Marleen
 
Dank je wel voor het verplaatsen! Ik zag dat er inderdaad wat mis was gegaan. Hopelijk gaat het lukken :D
 
hoi, via googlezijn er wel veel te koop, een bedrijf in alphen aan de rijn [de jong] verhuurd wel met zijspan de r 50. misschien verhuren zij ook wel zonder een bakje er aan.
of via de bmw club, iemand die er een wil uitlenen voor een uurtje.....succes!
 
Ik kan op google zo 1 2 3 niets vinden, jouw topic is zelfs de 1e hit :+ Maar 't lijkt me sterk dat zo'n motor uberhaupt nog verhuurd wordt, dit gebeurt meestal alleen met relatief nieuwe fietsen.

hoi, via googlezijn er wel veel te koop, een bedrijf in alphen aan de rijn [de jong] verhuurd wel met zijspan de r 50. misschien verhuren zij ook wel zonder een bakje er aan.
of via de bmw club, iemand die er een wil uitlenen voor een uurtje.....succes!
Die verhuren uitsluitend de R50 met zijspan incl chauffeur als ik het goed begrepen heb..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan