BMW R80 cafestijl

Een 80 loopt wel veel soepeler (schijnt) dan een 100 (ik heb er een 100 blok in zitten).


Die r80 van je is een hele leuke basis. Jammer dat ik er nu geen geld voor heb, anders zou ik hem zo overnemen :)

Leuk beroep by the way. Mochten jullie nog behoefte hebben aan een fysisch geograaf... ;)

Doe me een PB met data, dan kijk ik of ik een muntje voor je kan opgooien.
 
Mooi weer vandaag, dus de BMW mag weer van stal :)


Vraag: Het is me nu al een paar keer opgevallen dat de kroonplaat een beetje vettig is. Volgens mij lekt de rechter veerpoot een beetje aan de bovenant (?). Ik heb de moer waarmee hij door de plaat zit al strakker getrokken, maar dat lijkt niet te helpen. Iemand enig idee hoe dat zit?
 
Mooi weer vandaag, dus de BMW mag weer van stal :)


Vraag: Het is me nu al een paar keer opgevallen dat de kroonplaat een beetje vettig is. Volgens mij lekt de rechter veerpoot een beetje aan de bovenant (?). Ik heb de moer waarmee hij door de plaat zit al strakker getrokken, maar dat lijkt niet te helpen. Iemand enig idee hoe dat zit?

..Hoe komt het dan dat ik je net naar de Appie zag lopen met vriendin, maar zonder BMW?
Enfin, long time no see & à bientôt :)
 
Laatst bewerkt:
..Hoe komt het dan dat ik je net naar de Appie zag lopen met vriendin, maar zonder BMW?
Enfin, long time no see & à bientôt :)


:)
Voor ik de BMW ook maar de schuur uit he, ben ik al op en neer gewandeld naar de Appie, dus dat is niet erg handig.

Idd, long time no see! Alles goed?
 
Amsterdamse haven.


full

NDSM
 
Laatst bewerkt:
Schop!

Weet iemand welke schijfen dit zijn? De vork is van een K-serie, maar dit schijnen geen K-schijven te zijn?

scaled.php
 
OK, ik had van verschillende mensen begrepen dat ze het niet zijn.

Maar thanks, weet ik waar ik naar moet zoeken. Er is er minimaal 1 krom.
 
Schop. Nee, ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem te verkopen en nu wil ik hem upgraden/verbeteren.

Remmen ben ik op het spoor, ik wil een nieuwe kabelboom maken en ik ga de vering laten afstellen.

ik ben ook op zoek naar een lange aluminium tank Weet iemand iets te liggen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan