BMW R850/11x0R wie rijdt er een?

Status
Niet open voor verdere reacties.
In een ander draadje (reizen en toeren - Garmin Zumo deel 6) mijn capriolen met de Sumo 550 beschreven. Nu nog een trip naar oa de Vogezen en de Elzas. Het leven is zwaar, maar je moet wat.
 
In een ander draadje (reizen en toeren - Garmin Zumo deel 6) mijn capriolen met de Sumo 550 beschreven. Nu nog een trip naar oa de Vogezen en de Elzas. Het leven is zwaar, maar je moet wat.
Ben nog nooit in een situatie geweest dat ik een zware tocht naar de Vogezen en de Elzas moest maken ... :N
*O*
 
Ben je al terug geweest, en zo ja wat gaan ze er aan doen . . . .

Sorry, late reactie.
Ja, ik ben terug geweest. Ik heb excuses gehad en ze hebben geprobeerd de kleur weer terug te krijgen met poetsen, maar dat lukt hun ook niet. Even overspuiten is geen optie met de motordelen en ik heb eigenlijk geen zin een berg stennis te maken, dus laat ik het maar zo.
 
Ben nog nooit in een situatie geweest dat ik een zware tocht naar de Vogezen en de Elzas moest maken ... :N
*O*

Het is een beetje uit de hand gelopen. Ik zit in Nîmes, oftewel iets te ver doorgegereden. :]
Afgelopen dagen was het hier bar en boos in de regio met zware regenval en overstromingen. Maar toen was ik er nog net niet, dus geen problemen met rijden en verkeer. Maar die Sumo 550 moet ernstig naar Waypoint en in de revisie. Ik zit nu met een houtje/touwtje oplossing van een TT XL te navigeren. :(
 
Hallo!

Weer een nieuweling op de R1100R.
Weliswaar niet het stereotype BMW rijder, maar toch erg content met de motoreigenschappen en het weggedrag!

Momenteel nog mooi bordeaux-rood, maar dat gaat veranderen. Net als veel andere dingen op de motor.
Het is de bedoeling om de motor komende wintermaanden om te bouwen naar een soort caferacer.

CRD1100+fb3.jpg


Kleur zal (donker)groen worden, lijkt vast leuk samen met het bruine leer.
Velgen blijven origineel, maar wel zwart spuiten/poedercoaten.

Veel verdere aanpassingen heb ik genoeg ideeën in m'n hoofd en wensenlijst van ebay haha.
LED-verlichting, aanpassingen aan het achterframe, buddyseat maken..enz...

Verder ben ik op zoek naar een leuke sportuitlaat. Puur voor het geluid.
Zou dit iets zijn? Iemand ervaringen mee?
http://www.ebay.com/itm/Exhaust-DOMINATOR-Round-BMW-R1100RT-db-KILLER-/281059174372
Als iemand nog wat anders leuks op zolder heeft liggen hoor ik dit graag.


Ik zal jullie de komende tijd proberen op de hoogte te houden als jullie dat leuk vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan