DJ.Verhulst
BMW R1200GS 2011
- Onderwerp starter
- #51
De 850 is professioneel gepoetst alleen aan de km teller kan je zien dat ie gebruikt is.
en twee update foto's bij geplaatst
en twee update foto's bij geplaatst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ga je hem weggeven? Geen geld voor zo n mooie motor.De 850 is professioneel gepoetst alleen aan de km teller kan je zien dat ie gebruikt is.
en twee update foto's bij geplaatst
Ga je hem weggeven? Geen geld voor zo n mooie motor.
Nog niet wat anders op t oog?wild hem niet weg geven, maar met een scherpe prijs zou ie snel weg moeten zijn bij een zaak betaal je snel 3, 5 a 4 K
Nog niet wat anders op t oog?
In de buurt?ja een R 1200 GS 2010
niet op super dicht bij maar het kan welIn de buurt?
Geeft ie niet geoeg voor inruil dan? 2 Vliegen in1 klap.niet op super dicht bij maar het kan wel
Geeft ie niet geoeg voor inruil dan? 2 Vliegen in1 klap.
Soms kan je beter 500 euro te veel uitgeven, dan erg lang over een deal te doen. Die 500 euro ben je zo vergeten als je een fijne fiets hebt.waar ik acceptabele biedingen kreeg , vroegen ze wat veel voor hun machines en had afgesproken met moeders de vrouw om het over te hevelen naar 2021
Soms kan je beter 500 euro te veel uitgeven, dan erg lang over een deal te doen. Die 500 euro ben je zo vergeten als je een fijne fiets hebt.
Da s dan weer minder leuk.was wel iets meer dan 500 ......
Wat verwacht je inruil te vangen?
Een R1150R met vergelijkbare kilometerstand (of minder) vindt je voor een paar honderd euro meer bij motorzaken...
Minder waard heeft geen relatie met de eigenschappen die jij benoemt. De markt bepaald de prijs. En als dat nadelig is voor jouw motor is dat simpelweg een feit.mijn vraag prijs is wat ik bij bepaalde inruil ook vang, een 1150 is minder waard omdat een 850 veel mooier loopt , stukken zuiniger is , en in de praktijk rijd een 1150 zich niet los van een 850 die moet alleen meer toeren maken. er zijn er ook minder van.
mijn vraag prijs is wat ik bij bepaalde inruil ook vang, een 1150 is minder waard omdat een 850 veel mooier loopt , stukken zuiniger is , en in de praktijk rijd een 1150 zich niet los van een 850 die moet alleen meer toeren maken. er zijn er ook minder van.
als je naar een zaak gaat betaal je minimaal 3,5 K
waarom zou ik particulier minder accepteren dan als ik hem inruil ? meestal is het andersom.....
en anders rij ik gewoon nog ff door,, hij staat niet in de weg.
Van 500 a 600 euro marge kan een motorhandelaar/dealer niet leven. Je moet er btw over afdragen, de motor afleverklaar maken en service/garantie verlenen....bijna 1/3 marge ? ruim 1000,- ?? 500 a 650 is genoeg hoor , of je moet zo'n praal paleis zaak in gedachten hebben , twee jaar geleden betaalde je zo 4 K
en anders hou ik hem gewoon ,, ik ga hem zeker niet weg gegeven ,,zeker als ik zie wat de modellen kosten van voor 2000 die toonbaar zijn is mijn prijs erg reëel , anders had ik die inruil prijzen ook niet gekregen , en inruil is altijd minder dan bij particuliere verkoop of je moet gek doen.
Van 500 a 600 euro marge kan een motorhandelaar/dealer niet leven. Je moet er btw over afdragen, de motor afleverklaar maken en service/garantie verlenen....
De btw bedraagt op 600 euro bijna 105 euro. Dan zit je dus al onder de 500 euro en moet je nog beginnen. Zeg 100 euro kosten, zit je op een kleine 400 euro en daar mag je dan nog winstbelasting over afdragen en service/garantie voor verlenen.
Case closed.en anders rij ik gewoon nog ff door,,
Rustig, Dion probeert alleen maar z n motor zo goed mogelijk te verkopen.Case closed.
Bepaal anders ff wat een dealer mag verdienen op dat stuk schoot... Als jij nog eens verstand krijgt wordt je gek van blijdschap.
Marge van €1000 op een occasion is niks vreemds. Dat jij een “onderkant-van-de-markt-fiets” hebt is pech. Voor een motor van €8000 verkoop / inruil €7000 geldt hetzelfde. Is dat dan nog steeds 1/3 marge?