Volgens mij heb ik deze.Welke Pro uitvoering Jan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij heb ik deze.Welke Pro uitvoering Jan?
Deze beker laat ik al enige tijd aan mij voorbij gaan, dus een waterdicht pak en waterdichte laarzen....hebben 2x ervaren ; 1x in Zwitserland, toen ons onderweg was vanuit het Duitse Todtnau (Zwarte Woud), naar het Franse Laurac-en-Vivarais (Ardèche).
Net voorbij Genève werd het weer toch wel vervelend..., en dan moet je nog een heel eind...
En idd onder een viaduct gestopt, die 'wet-suits' aan getrokken, en verder gereden..., en het weer werd er vooral NIET beter op... ('n rit van 622 kilometers...)
En een keer zijn we gestopt in België. Het was toen ook eigenlijk veel te gek om überhaubt nog op een motor te klimmen..., maar..., je bent onderweg naar huis, en je moet nog 'een paar' kilometers. De auto's reden op dat moment ook niet veel harder dan amper 50 op de snelweg..., want ons wel de kans gaf om stug links te blijven rijden, omdat je dan tenminste nog IETS kon zien, en iets minder last had van spray...
Ook wel bijzonder..., we komen een keer uit het buitenland, en het is al donker. En net voorbij Maatstricht doen we een kopje (slappe...) koffie bij een tankstation. Het is koud, en we moeten nog een 'zuchtje'.
We rollen de fiets onder zo'n groot afdak, lopen naar binnen (de pomp-afreken-figuur zat inmiddels al achter veiligheidsglas, zo laat was het al...), en doen dus die koffie.
Lopen we na een minuut of wat weer naar buiten, en ik denk..., ben ik nou gek, of hoor ik nou regen op dat grote platte dak van die overkapping..., en verhip zeg..., de regen kwam met bakken uit de lucht !!...
...terwijl het 6 minuten daarvoor nog kurkdroog was...
Toen is ook ff de regenjas aan gegaan.
Over motor schoenen/laarsjes: vanochtend onderweg naar het werk op den motor een behoorlijke klap tegen mijn scheenbeen welke gelukkig afgeschermd was door de Daytona motorlaars. Het zal wel een stug schroot geweest zijn of een forse steen die op de snelweg gelanceerd was....don't worry..., ons beider pakken zijn (tot op zekere hoogte) echt wel regenwaterbestendig. Ons gaat natuurlijk niet helemaal met een veredelde pyjama op pad...
Idem voor de laarzen. Vrouwlief heeft echter in al haar wijsheid gekozen voor van die sooRT van korte schoen/laarsjes..., en als je dan nog een ruime 350 kilometer naar het Franse land onderweg mag zijn, terwijl het gestaag blijft doorregenen, of..., zoals in België, dat het eigenlijk compleet van de gekke was dat we überhaupt nog op die motor zaten, dan moet je soms wat...
Mijn hoofd is ook waterdicht (ook van binnen naar buiten...), en toch..., houd ik graag een paraplu boven de schedel wanneer ik onverhoopt in een regenbui loop...
De band verraad nog niet dat er serieus met de motor gereden woRTIk moet zeggen dat in een stevige regenbui de helm ook een soort van erg nat word van binnen. Het onderste randje stof zuigt het m.i. Een sooRT naar binnen. Dus bij regen blijf ik het liefst thuis. Oeps..... niet helemaal gelukt
Bekijk bijlage 1639743
Over motor schoenen/laarsjes: vanochtend onderweg naar het werk op den motor een behoorlijke klap tegen mijn scheenbeen welke gelukkig afgeschermd was door de Daytona motorlaars. Het zal wel een stug schroot geweest zijn of een forse steen die op de snelweg gelanceerd was.
Of langer geleden toen ik net een los gewaaide motorkap op de snelweg kon ontwijken, maar de motor achter mij daardoor in de problemen bracht (die reed denk ik te dicht achter me): die motor schoot half naast me en iets kleunde keihard tegen mijn enkel. Ondanks de motorlaars toch een blauwe plek. De top koffer had een schampplek van de bijrijdster van de andere motor.
Twee voorvallen die ten zeerste het nut van de degelijke motorlaars onderstrepen. Het nut bij regen mag duidelijk zijn.
Ik hoor al mensen zeggen: thuis op de blank bijven zitten is het veiligst en op de motor neem je een bepaald aanvaardbaar risico. Geef mij toch maar een goed pak, goede laarzen, een helm en handschoenen.
Vandaag met de hitte weer zwermen van mooi weer motor rijders in windjack, spijkerbroek, en gympen op de snelweg. Dat geeft net zoveel bescherming als een tattoo. En dan mijn verbazing over hoe dat soort snurkers opzichtig zigzaggend met veel herie door de file laveren, terwijl ik er in nagenoeg een rechte streep tussendoor ga.
Knutselwerk bedoelt U.En dan een paar foto’s uit den nieuwen doosch.
Tjonge wat een kunstwerk ( vind ik)
Als je er genoeg van hebt, is nut niet meer van belang....tis mooi gemaakt, het zal ongetwijfeld een bom duiten kosten, en het praktische nut is... ; nul...
Mooie RT en goed jaarMijn buurman wil z'n R1200RT-DOHC uit 2013 kwijt, 43000 km, full -option met de grote topkoffer.
Onderhouden bij een BMW Motorrad dealer, gaat weg omdat hij veel te weinig aan motorrijden toekomt.
Voorbeeld plaatje van model en de zee-groene kleur:
Bekijk bijlage 1641038
Stuur me bij hele serieuze belangstelling (markt conforme prijs en geen gezeur achteraf) maar een berichtje.
Mijn buurman wil z'n R1200RT-DOHC uit 2013 kwijt, 43000 km, full -option met de grote topkoffer. Stuur me bij hele serieuze belangstelling (markt conforme prijs en geen gezeur achteraf) maar een berichtje.
Mogen de rijders van “oude” RT’s het niet weten?Het is me gelukt. Heb in een PB aan je getracht het me te herinneren. Zelf vind ik de optie in de rechter hoek perfect. Kan ik op de rest van het scherm genieten van de rest.
Weet niet precies of dit over mijn berichtje gaat, maar het scherm vergroten naar volledig scherm is gelukt.Het is me gelukt. Heb in een PB aan je getracht het me te herinneren. Zelf vind ik de optie in de rechter hoek perfect. Kan ik op de rest van het scherm genieten van de rest.