Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi TzaHiko, ik kan je vraag niet beantwoorden maar wel dat ik in de Ardennen weleens op geluid ben gecontroleerd toen had ik een andere motor met SC-Project met CE- keur en m'n dB killer erin dus ik kwam nog goed weg. Er werden er toen veel van de weg gehaald.Is er iemand met een SC project CRT?
Hoeveel luider is deze tov de Akrapovic HP?
Hoi TzaHiko, ik kan je vraag niet beantwoorden maar wel dat ik in de Ardennen weleens op geluid ben gecontroleerd toen had ik een andere motor met SC-Project met CE- keur en m'n dB killer erin dus ik kwam nog goed weg. Er werden er toen veel van de weg gehaald.
Ja, de crt heeft ook een CE certificaat en is euro 4.
Maar ik wil geen oorverdovende uitlaat hebben daarmee dat ik het ff vraag en hopelijk iemand vind die de uitlaat heeft
(en voordat ik 840€ neerleg om het erna te verkopen als het me niet aanstaat )
Wel ervaring met de SC Project CRT (als een slip-on), niet met de Akra.
In je instructieboekje staat het duidelijk omschreven. In het algemeen 1/4 tot 1/3 deel van de vering mag met rijder ingeveerd zijn.
Bij de S1000R(en RR) is dat 120mm voor en achter, 1/4 is dus 30mm en 1/3 is dus 40mm.
Daarbij geldt 1/3 straat, 1/4 circuit achtige omstandigheden, als je het mij vraagt.
Dit is een erg duidelijk filmpje:
--
Inmiddels zelf de 20.000km beurt uitgevoerd. Enige wat nog resteert is het onderhoud van de voorvork en achtershock maar dat ga ik overlaten aan de proffesional. Dat gebeurd direct na het seizoen, heb er nou eenmaal iets meer kilometers mee gemaakt dan verwacht
Nieuwe bougies/luchtfilter/olie/oliefilter/o-ring startmotor/kettingdrager rubbers en perongeluk een boutje verloren. Al met al weer voor 'n redelijk bedrag veel onderhoud uitgevoerd.
Klein detail toegevoegd op het achterkapje. Ben rond geweest dus 't mocht van mezelf haha. Valt in het zilver ook nauwelijks op met bepaalde lichtinval.
Ok thanks,volgens mij kan je bij de bmw dealer reparatiestekkers krijgen voor de knipperlichten, soldeer je er gewoon zon bmw stekker aan.. is het meteen waterdicht
En voor weinig geld ook nogInteressant!
BMW claims its new motorcycle chain never needs lube or adjustment
In days gone by, motorcycle riders needed to be half-competent mechanics to reliably get where they were going. That's changed a lot in the last few decades, to the point where a lot of riders get by without ever laying a spanner on their own machines. But there are still chains.newatlas.com
Het is van Regina.En voor weinig geld ook nog
Ik wil zo"n ketting tzt wel hebben.
Regina, dus een vrouwenketting!?Het is van Regina.
Het is van Regina.
BMW levert motorketting die niet meer gesmeerd hoeft te worden - Ni...
BMW Motorrad introduceert voor motofietsen een motorketting die niet meer gesmeerd of gespannen hoeft te worden. De ketting is afkomstig van kettingfabrikant Regina en wordt door BMW de M-End...www.nieuwsmotor.nl
Ben benieuwd, ik wil 'm ook graag als ik eraan toe ben.Ik gaat hier van de week eens voor bellen bij mijn dealer. 5 oktober moet mijne (volgens dealer) een nieuwe ketting. Zou mooi zijn als deze dan gelijk meegenomen kan worden.
De mijne staat te koop wegens tijdsgebrek.