Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer het gaat om gebruiksgemak is het lastig om TomTom te overtreffen. Mijn TomTom is bijna vijf jaar oud en ik overweeg iets anders. Sinds begin dit jaar maak ik bij elke rit gebruik van de TomTom. Ik vind het leuk om van te voren een rit uit te stippelen. Hierbij speelt tijd geen rol. Is Basecamp makkelijk in gebruik? Het moet geen hogere wiskunde zijn.wat wil je van je navi? Ik gebruik m wel eens, en het scherm is wel mooi, en het toestel reageert ook snel, maar mn tomtom 550 is 10000x gebruiksvriendelijker en makkelijker om ff snel een bochtige route mee te maken.
Ik denk dat je gelijk hebt haha. Zojuist een aantal reviews bekeken en het lijkt erop dat de Navigator verre van perfect is.ik heb basecamp wel eens vlug gebruikt, maar ik vond het niet simpel om mee te werken. Routes in elkaar drukken via de myroute webpagina gaat drie keer zo snel, al zijn de mogelijkheden dan wel echt beperkt.
Maar om nou een nav6 te kopen, omdat er al een steun op zit voor zon ding is ook wel beetje overdreven
Dat is heel herkenbaar! Ik zal eens kijken naar de betaalde versie. Mijn grootste ergernis van mijn huidige TomTom is dat hij je blijft terugsturen naar een routepunt. Hoe is dat bij de nieuwste TomTom? Het zou mooi zijn als de TomTom je na vijf minuten (of een bepaald aantal kilometers) overgaat naar het volgende routepunt.Ik gebruik myrouteapp, werkt super, als je de betaalde versie hebt kun je zelfs streetview gebruiken bij het maken van je route. Ik doe dat meestal zodat ik een beter beeld heb van de route (breedte van de weg, kwaliteit van het asfalt, etc).
Ik ben wat dat betreft een echte zeikerd
Daarnaast kun je uit allerlei kaartsoorten kiezen.
Tip: koop je abonnement af dan kost het je een keer (best veel) geld maar daarna nooit meer.
Ik sla 'm tevens als track op en deel deze daarna met de andere rijders, dan volg je allemaal hetzelfde "spoor".Mijn grootste ergernis van mijn huidige TomTom is dat hij je blijft terugsturen
Mooie fiets, de naked 2019rr, koplamp vind ik minderNieuwe ziet er wel strak uit hoor!
Heb zelf ook problemen gehad met verlies koelvloestof, maar ik had op katalysator ook sporen van lekkage (die mooie groene druppels). Die van mij was nog wel in de garantie (MR Rotterdam). Daar naar toe gebracht. Monteur nagekeken en belde mij om te zeggen dat het waarschijnlijk aan de rijstijl lag en ik de bochten te scherp pakte..Ik rijd sportief maar ben absoluut geen Rossi en had al zelf geconstateerd waar het vandaan kwam. Om het te zien echter moest je half onder de motor liggen. Het huis van de waterpomp heeft een soort van holling aan de onderkant van ca. 1cm breed (mss iets minder). Deze was bij mij nat.Wel witte rook bij warm draaien wat bij deze buitentemperatuur wel kan maar vond het vreemd dat het ook was bij 25 gr buitentemperatuur, op bedrijfstemperstuur geen witte rok en geen sludge te bekennen,ook volgens de dealer geen water in de olie
Zal daar nog eens naar kijken want probleem is er nog steeds. verlies nog steeds koelvloeistof maar nergens zichtbaar. als het idd op de catalisator terecht komt kan het ook verdampen en moeilijk of niet zichtbaar zijn.Heb zelf ook problemen gehad met verlies koelvloestof, maar ik had op katalysator ook sporen van lekkage (die mooie groene druppels). Die van mij was nog wel in de garantie (MR Rotterdam). Daar naar toe gebracht. Monteur nagekeken en belde mij om te zeggen dat het waarschijnlijk aan de rijstijl lag en ik de bochten te scherp pakte..Ik rijd sportief maar ben absoluut geen Rossi en had al zelf geconstateerd waar het vandaan kwam. Om het te zien echter moest je half onder de motor liggen. Het huis van de waterpomp heeft een soort van holling aan de onderkant van ca. 1cm breed (mss iets minder). Deze was bij mij nat.
De monteur dit over de telefoon verteld en ging toen opnieuw kijken. Later belletje, inderdaad lekkage uit de waterpomp. Uiteindelijk bij mij onder garantie nieuwe waterpomp/waterpomphuis..
Bekijk bijlage 1566694
Wellicht de moeite waard om zelf eens te kijken of het daar nat is of niet.
Daar heb ik in 2018 een GSje gekocht en S1000R kwam er ook, de HP2 komt er vandaan, maar ik kom er niet meer.Heb zelf ook problemen gehad met verlies koelvloestof, maar ik had op katalysator ook sporen van lekkage (die mooie groene druppels). Die van mij was nog wel in de garantie (MR Rotterdam). Daar naar toe gebracht. Monteur nagekeken en belde mij om te zeggen dat het waarschijnlijk aan de rijstijl lag en ik de bochten te scherp pakte..Ik rijd sportief maar ben absoluut geen Rossi en had al zelf geconstateerd waar het vandaan kwam. Om het te zien echter moest je half onder de motor liggen. Het huis van de waterpomp heeft een soort van holling aan de onderkant van ca. 1cm breed (mss iets minder). Deze was bij mij nat.
De monteur dit over de telefoon verteld en ging toen opnieuw kijken. Later belletje, inderdaad lekkage uit de waterpomp. Uiteindelijk bij mij onder garantie nieuwe waterpomp/waterpomphuis..
Bekijk bijlage 1566694
Wellicht de moeite waard om zelf eens te kijken of het daar nat is of niet.
Nogmaals gecheckt maar kurk droog en geen groen/wit vloeistof spoor. Vond wel het (ontluchting) gaatje op het expansie tankje wat vreemd. normaal is de ontluchting toch via een ontluchtingslangetje,neem aan dat dit gaatje er wel hoort te zitten op model 2014-2016?Zal daar nog eens naar kijken want probleem is er nog steeds. verlies nog steeds koelvloeistof maar nergens zichtbaar. als het idd op de catalisator terecht komt kan het ook verdampen en moeilijk of niet zichtbaar zijn.
In Belgie kan je hem al configureren en begint aan 15k standaard en ongeveer 20k met alles erop behalve de carbon velgen die zijn nog eens 3k erbijIk ben ook enthousiast over de de nieuwe S1000R. Zijn er al prijzen bekend (niet dat het een optie is haha)? Voorlopig ben ik ontzettend blij met het oude model!
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de BMW Navigator VI? Ik schrok van de prijs, maar ik ben wel benieuwd of dit navigatiesysteem zijn geld waard is.
De Nederlandse is ook al gewoon samen te stellen. Voor de prijzen kun je beter op de Belgische of Duitse site kijkenIn Belgie kan je hem al configureren en begint aan 15k standaard en ongeveer 20k met alles erop behalve de carbon velgen die zijn nog eens 3k erbij
Dankjewel! Na de eerste proefrit kwam ik gelijk met een smile van oor tot oor van die motor af en dat ondanks de miezer regen en lage temperatuur.Hey Maus, gefeliciteerd met je keus, waanzinnige motor zo'n SD GT
Ik zit er ook met een schuin oog naar te kijken omdat ik gewoon weleens wat anders wil en wellicht wat meer reizen ipv jagen
Er is zoveel moois te koop.
Veel plezier ermee en ik hoop dat hij voldoet aan je verwachtingen
Dankjewel! Moet goedkomen!Ik heb ook eens op een SD GT gereden tijdens een testdag en wat een fantastische machine. Van alle opties voorzien en een heerlijk motorblok en stuurgedrag. Veel plezier ermee! :D