Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
waar is dit overal?
Uit tests weet ik dat SC-Project doorgaans bij de best presterende systemen hoort ik had het op mijn vorige fiets (ook euro4) en won 1,5 pk, maar iig geen verliesMensen,
Overal lees ik dat er behoorlijk vermogensverlies optreed bij een vervangingsdemper monteren. Nu weet ik dat het tijdperk van vermogenswinst door andere demper wel achter ons ligt maar 10 tot 15pk verliezen is wel een hoop!! En dat lees ik toch echt regelmatig.
De sc project CR-T schijnt legaal te zijn bij euro 4 fiets... iemand ervaring?
Misschien toch maar een wat duurdere kopen zodat voetsteunen achter eraf kunnen en het ineens erg fraai en af is!
Iemand ervaring hiermee?
Geluid moet ergens acceptabel zijn lijkt me omdat het goedkeur is . Uiteraard icm de middendemper.
Motorrad heeft dat 1-2 jaar geleden getest.Mensen,
Overal lees ik dat er behoorlijk vermogensverlies optreed bij een vervangingsdemper monteren. Nu weet ik dat het tijdperk van vermogenswinst door andere demper wel achter ons ligt maar 10 tot 15pk verliezen is wel een hoop!! En dat lees ik toch echt regelmatig.
De sc project CR-T schijnt legaal te zijn bij euro 4 fiets... iemand ervaring?
Misschien toch maar een wat duurdere kopen zodat voetsteunen achter eraf kunnen en het ineens erg fraai en af is!
Iemand ervaring hiermee?
Geluid moet ergens acceptabel zijn lijkt me omdat het goedkeur is . Uiteraard icm de middendemper.
Was dat niet die test met een BMW 1200 GS? daar leverden de meeste wat pk's in ten opzichte van de originele demper alleen Akra hield goed stand en SC-Project staat me bij. Maar ik kan ernaast zitten dus vertrouw ik op jouw opzoekkunstenMotorrad heeft dat 1-2 jaar geleden getest.
Het viel allemaal wel mee. Ik zal de test eens opzoeken zodra ik ergens morgen achter de computer zit.
Akrapovic was de enige die de schade beperkt hield met gelijk of een pk meer.
De rest viel er wat af, maar niet zoveel zoals geschetst.
Ik zou er eens aan moeten rekenen, maar de pk/gewichtsverhouding zal wellicht wel verbeteren.
Gewichtsverlies zal meevallen.. de huidige akra is ook titanium;-)Motorrad heeft dat 1-2 jaar geleden getest.
Het viel allemaal wel mee. Ik zal de test eens opzoeken zodra ik ergens morgen achter de computer zit.
Akrapovic was de enige die de schade beperkt hield met gelijk of een pk meer.
De rest viel er wat af, maar niet zoveel zoals geschetst.
Ik zou er eens aan moeten rekenen, maar de pk/gewichtsverhouding zal wellicht wel verbeteren.
Gewicht bespaar je eigenlijk alleen wanneer je de eerste demper kwijtspeelt, dat is een zware rotzak van 5-7 kg.Gewichtsverlies zal meevallen.. de huidige akra is ook titanium;-)
Zware rotzak..Gewicht bespaar je eigenlijk alleen wanneer je de eerste demper kwijtspeelt, dat is een zware rotzak van 5-7 kg.
Wat die amputatie voor het vermogen doet kan alleen een dynorun uitwijzen, overigens wil ik die redelijk binnenkort laten doen.
Geen ervaring met SC Projects CR-T demper. Maar hele goede vraag. Ik heb namelijk puur gevoelsmatig het idee dat mijn 2019 S1000R met BOS einddemper wat minder "fel" is dan mijn vorige S1000R 2014 met AKRAPOVIC. Terwijl er toch 5 pk's extra horen in te zitten maar het ook euro 4 is geworden.Mensen,
Overal lees ik dat er behoorlijk vermogensverlies optreed bij een vervangingsdemper monteren. Nu weet ik dat het tijdperk van vermogenswinst door andere demper wel achter ons ligt maar 10 tot 15pk verliezen is wel een hoop!! En dat lees ik toch echt regelmatig.
De sc project CR-T schijnt legaal te zijn bij euro 4 fiets... iemand ervaring?
Misschien toch maar een wat duurdere kopen zodat voetsteunen achter eraf kunnen en het ineens erg fraai en af is!
Iemand ervaring hiermee?
Geluid moet ergens acceptabel zijn lijkt me omdat het goedkeur is . Uiteraard icm de middendemper.
Motorrad heeft dat 1-2 jaar geleden getest.
Het viel allemaal wel mee. Ik zal de test eens opzoeken zodra ik ergens morgen achter de computer zit.
Akrapovic was de enige die de schade beperkt hield met gelijk of een pk meer.
De rest viel er wat af, maar niet zoveel zoals geschetst.
Ik zou er eens aan moeten rekenen, maar de pk/gewichtsverhouding zal wellicht wel verbeteren.
Ik ga een andere keer nog ff verder zoeken, die van de GS is alweer van 2013.Was dat niet die test met een BMW 1200 GS? daar leverden de meeste wat pk's in ten opzichte van de originele demper alleen Akra hield goed stand en SC-Project staat me bij. Maar ik kan ernaast zitten dus vertrouw ik op jouw opzoekkunsten
De dynorun, voorste demper is er al tussenuitWat binnenkort, amputatie middendemper of alleen de dynorun
Ben heel benieuwd.De dynorun, voorste demper is er al tussenuit
Heerlijk zeg!!Nou, een paar uur zoet geweest, maar de bochten zitten er sinds gisteravond op. Wat een diepe grom en WAT EEN KNALLEN!! Geluid is wel iets harder dan ik had verwacht, gauw toch maar eens naar Pajic.. De A4 stond vanochtend helemaal vol, maar ik ben achter een filterende politieauto met blauw-blauw aan gereden, toch maar zo weinig mogelijk zomaar het gas losgelaten...
Bekijk bijlage 1436500
Bekijk bijlage 1436501
Zonder het zeker te weten verwacht ik dat je met een weerstandje ipv een lampje de foutmelding zou moeten kunnen voorkomen. Hoe zwaar die dan moet zijn durf ik niet te zeggen maar dat kan een elektrotechnicus zo voor je uitrekenen of wellicht kun je het op internet vinden.Heb de kentekenplaathouder gemonteerd.
Iemand een idee wat ik met lampje kentekenplaat verlichting moet doen (die gebruik ik niet meer) ?
Plaat zit strak onder het achterlicht en krijgt verlichting zat. Zonder kentekenplaat verlichting kan de kentekenplaat nog weer iets verder naar boven.
Maar lampje eruit halen en kabeltje netjes op bergen zorgt natuurlijk voor een foutmelding lampje
Ik zou het lampje gewoon in de kont met een tieribje vastzetten. Eventueel een stukje aluminiumfolie als hitteplaatje vouwen aan de kunstofzijde.Zonder het zeker te weten verwacht ik dat je met een weerstandje ipv een lampje de foutmelding zou moeten kunnen voorkomen. Hoe zwaar die dan moet zijn durf ik niet te zeggen maar dat kan een elektrotechnicus zo voor je uitrekenen of wellicht kun je het op internet vinden.
Hah, jij zit ook nit stil hè WB maar nou braaf gaan slapen want het is al bijna middernacht
Ik zou het lampje gewoon in de kont met een tieribje vastzetten. Eventueel een stukje aluminiumfolie als hitteplaatje vouwen aan de kunstofzijde.
Terugbouwen is dan makkelijk.
Een weerstand kan ook, maar dan weet je zeker dat alle stroom in warmte wordt omgezet.
Dat mag dan wel een 10 ohm 5 of 10 watt weerstand zijn met een metalen mantel en die moet dan ook nog ergens tegen aan kunnen liggen om zijn warmte kwijt te kunnen.
Je kan ook experimenteren met een 200 ohm weerstand. Of de computer dat merkt.
En anders terug naar 50 ohm.
Beiden worden een stuk minder heet dan de 10 ohm weerstand (er loopt veel minder stroom doorheen).
Maar merkt de computer überhaupt iets van het missen van de kentekenplaat verlichting? Anders een hoop moeite voor niets.
MF op de debiel werkt nu ook redelijk sinds de nieuwe software.Hah, jij zit ook nit stil hè WB maar nou braaf gaan slapen want het is al bijna middernacht
Mijn boekje ligt in het nachtkastje. Zou er eens in kunnen kijken. Maar het is nogal een rommel na de verhuizing.Ik had onlangs een defecte koplamp en kreeg geen foutmelding dus ik weet niet of er wel een canbus opzit. Je zou zeggen van wel BMW kennende.
Ik had onlangs een defecte koplamp en kreeg geen foutmelding dus ik weet niet of er wel een canbus opzit. Je zou zeggen van wel BMW kennende.