BMW S1000R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beide erg mooi.
De R1 is rood, de vorige (Honda CBR) was rood, dus nu maar eens wit.

Je hebt die tankzijkantafdekdingen al vervangen zie ik, veel mooier op de rode.
Op de witte valt het nogal mee, maar kheb al een bod gedaan op een setje van de RR past blijkbaar gewoon.
Voor carbon spul is het geld even op :D
 
Klopt ja, de matzwarte van het 2015 model right? Als ik die keuze had gehad had ik die ook genomen denk. Maar carbon is ook niet verkeerd, alleen de prijs |(
 
Yep, eigenlijk maar een raar design, daar ineens een andere kleur.
Uitlaat van de RR zou ook passen volgens sommige.




uitlaat van de S1000RR past inderdaad,maar dan heb je wel de demper met de sticker erop.
full
 
Dag allen,
Zojuist nieuw topic aangemaakt: pro oiler, betreffende plaatsing van dit systeem op een naked bike; jawel, ook dus op een s 1000 r mogelijk!
Wellicht interessant om effe te bekijken?
Ach ja, ik weet het, misschien achteraf te snel op nieuw topic geklikt, snelheid he....
 
Gaat goed, had hiervoor een R1 uit 2008. Die was best klein. BMW is een verademing. Zonder problemen naar Luxemburg getuft. Alleen na 1,5uur houte kont, maar dat hoort erbij.
 
Gaat goed, had hiervoor een R1 uit 2008. Die was best klein. BMW is een verademing. Zonder problemen naar Luxemburg getuft. Alleen na 1,5uur houte kont, maar dat hoort erbij.

Ik ga dinsdag denk ik een proefritje maken. Ben benieuwd!
 
Mis je iets aan die Triple dat je proefritje neemt of gewoon nieuwsgierig?
Ik ben heel benieuwd naar je ervaring na het rijden van BMWS1000R.

Ben gewoon nieuwsgierig. Als ik al iets mis aan de STR is het brute power.
 
Same here....dus ben heel erg benieuwd wat je ervan zal vinden.
Keep us posted!

Er valt helaas weinig te posten... Ik was gaan kijken maar ze hadden geen demo staan en het model wat ze hadden staan mocht niet op proefgereden worden. Eigenlijk was dat alleen mogelijk geweest als ik ter plekke de beurs getrokken had en m'n eigen motor daar had achtergelaten.

Ik verbaas me sowieso erg over die tent (MotoPort Den Bosch). Ben er al een aantal keer geweest maar ze lijken helemaal geen motoren te willen verkopen. Ik loop 3 complete rondjes door de zaak en sta ontzettend lang een model te bekijken en nog komt er niemand naar je toe. Zijn niet met klanten bezig maar met elkaar kletsen en administratie afhandelen ofzo... Uiteindelijk nét voordat ik verbouwereerd de zaak uitloop komt er iemand naar me toe, die vervolgens wel bij me staat maar geen enkele poging doet om bij mij te achterhalen hoe serieus ik ben of dat ding te verkopen. Ongelofelijk slecht en raar genoeg in veel motor- en autozaken de orde van de dag. Zij zijn in ieder geval niet de reden waarom de economie weer aantrekt....
 
Er valt helaas weinig te posten... Ik was gaan kijken maar ze hadden geen demo staan en het model wat ze hadden staan mocht niet op proefgereden worden. Eigenlijk was dat alleen mogelijk geweest als ik ter plekke de beurs getrokken had en m'n eigen motor daar had achtergelaten.

Ik verbaas me sowieso erg over die tent (MotoPort Den Bosch). Ben er al een aantal keer geweest maar ze lijken helemaal geen motoren te willen verkopen. Ik loop 3 complete rondjes door de zaak en sta ontzettend lang een model te bekijken en nog komt er niemand naar je toe. Zijn niet met klanten bezig maar met elkaar kletsen en administratie afhandelen ofzo... Uiteindelijk nét voordat ik verbouwereerd de zaak uitloop komt er iemand naar me toe, die vervolgens wel bij me staat maar geen enkele poging doet om bij mij te achterhalen hoe serieus ik ben of dat ding te verkopen. Ongelofelijk slecht en raar genoeg in veel motor- en autozaken de orde van de dag. Zij zijn in ieder geval niet de reden waarom de economie weer aantrekt....

Ik snap heel goed wat je bedoelt en verbaas me er ook iedere keer weer over. Jammer dat je uiteindelijk niet hebt kunnen rijden. Wat zijn nu de plans? Ergens anders proberen een proefrit te maken?
 
Heren, zwerf ook alweer een tijdje op mf ik heb er recent ook 1 aangeschaft, een rode met alle opties........nou ja bijna alle opties, geen alarm af fabriek. Moet nog even foto's maken en zal die dan posten, is nu nog standaard :/ dus veel valt er niet te zien B|

To do list, ruitje, carbon hugger , spatbord, en tankzijkantjes, en nog een leuke sportpiep, ander stuurtje misschien en hendels/rempot. Daar laat ik het bij *D :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan