Maar zonder dollen, er zijn toch nog maar weinig exclusieve motoren meer. Elke sjoppert lijkt op un harley, elke recente racer lijk op elkaar.... en elke dikke off road op een GS....?
De nieuwe kawasaki blower H nogwattus is weer eens wat unieker qua uiterlijk (en over smaak valt te twisten) maar deze bmw is een kopie van vele andere bestaande hypermotards
...ho..., FF ingrijpen nu...Joostst schreef...:
Ik weet niet hoe je dat verzonnen hebt maar deze Suzuki uit......1987!!! stond naast de tekentafel van de GS-mensen.
[afbeelding]
...ho..., FF ingrijpen nu...
...de oer-GS, en dan wel de R80G/S (nog met streepje in de typeaanduiding) is in 1980 op de markt gekomen...
alle merken kijken naar elkaar, dit is idd rechtstreekse concurrent van de multi, maar deze vind ik toch ietsje mooier, leuke specs ook, ben benieuwd hoe het eruit ziet irl, toch altijd maar even afwachten.
Vermogen heb je nooit genoegHet is leuk maar de grote vraag is wel wat je met zoveel vermogen op zo'n motor moet.
Zou zo'n MT-09 Tracer van Yamaha niet meer dan genoeg bieden?
Vermogen heb je nooit genoeg
ik vraag me af wat die grote 4 cilinders nou te doen hebben met een all road ??
Dus gewoon een sportfiets voor mensen die ietsje meer comfort willenik vraag me af wat die grote 4 cilinders nou te doen hebben met een all road ??
ze zijn snel zat, vermogen genoeg, wat is de meer waarde ?
toermotoren(geknepen sportblokken ) met een dun all road sausje ??
x2 AnnoVermogen heb je nooit genoeg
In Duitsland gaat het rond de 15k kosten geloof ik, dus zal hier wel 16+ zijn.......ik wil er wel een proefritje op maken, erg benieuwd hoe het rijdt
Dus gewoon een sportfiets voor mensen die ietsje meer comfort willen
nou,, ik denk als het daarom te doen is, koop dan een GS, tegenwoordig lopen die zo hard met die 125 pk en wel een bak koppel,, een 600/750 cc sportfiets word compleet afgedroogd en een oudere 1000 cc ook
maar met die lange veren en kuip zit je als een vorst.
Ben een 4 cilinder rijder, dus een GS gaat 'm niet worden.nou,, ik denk als het daarom te doen is, koop dan een GS, tegenwoordig lopen die zo hard met die 125 pk en wel een bak koppel,, een 600/750 cc sportfiets word compleet afgedroogd en een oudere 1000 cc ook
maar met die lange veren en kuip zit je als een vorst.
Dat is dus exact hoe ik het zie.
Als het allemaal zo simpel was he....
Niet iedereen heeft dezelfde smaak he... Bekijk het eens anders, de S1000XR is misschien de ideale motor voor iemand die graag wat meer comfort en een rechtoppositie wil, maar eigenlijk niet af wil van een sportmotor...
Als het allemaal zo simpel was he....
Niet iedereen heeft dezelfde smaak he... Bekijk het eens anders, de S1000XR is misschien de ideale motor voor iemand die graag wat meer comfort en een rechtoppositie wil, maar eigenlijk niet af wil van een sportmotor...
zo kan je het zien,, maar om dan het woord enduro te gebruiken, dat doe ik met mijn F 800 GS niet eens, die van alle 2 cilinders onder de 1000 cc het meest off road te gebruiken is die nu nog nieuw te koop is.....
Je kan natuurlijk blijven moeilijk doen omdat ze dit een allroad durven noemen.
Foei BMW, Aprilia en consoorten, bedenk snel een andere naam voor dit soort motoren, want er zijn er die er moeilijk mee om kunnen.
#whatsinaname?
hahahaha
laten ze die wannabee dingen maar cross over of MPB of softroader noemen of zo iets.
Ach, in 1998 had ik al zo'n motor : de HONDA CBR 1100 XX Super Blackbird.
En dan zit je comfortabel op een PK-kanon en dan denk je :"jammer dat-ie zo zwaar is".
En dan ga je weer voor een échte sportmotor...
we leven in een vrij landKan/wil je geloven dat ik dit maar belachelijke commentaar vind?
de techniek is prachtig, maar die marketing mensen schieten maar doorKomen verschillende constructeurs met mooie, sportieve hoogpoters in hun gamma krijgen ze een hoop commentaar enkel en alleen omdat ze het een naam geven die volgens de criticasters niet past??
Komaan man... het zijn allemaal motoren, of ze het nu een sportieve hoogpoter noemen of een allroad...
Ik snap heel die heisa niet.
Feit is dat deze soort motoren een ideale compromis is tussen comfort en sportiviteit. Wie voor deze motor kiest wil geen GS.... toch niet zo moeilijk om te begrijpen denk ik dan?
Leg er u gewoon bij neer dat ze die hoogpoters nog wel even een "allroad" zullen blijven noemen.