Banden vraagje. Ik heb nu mn tweede set Bridgestone s21 erop zitten. Super feedback en grip. Ik rijd ze wel in 5000 km op. Nu ga ik in de zomer vanuit Zuid Spanje met mn zoon achterop binnendoor terug rijden. Dat is teveel voor de s21. Ik zoek dus een sportieve band die met sportief rijgedrag en net duo het 5000 km volhoudt. Iemand tips?
Goeie tip Chris??Of je zet em gewoon wat harder.. ik ga dit jaar met duo op vakantie en rijd op de nog zachtere pirelli Rosso corsa..verleden jaar zelfs op de zeer zachte bridgestone rs10 ook met duo..
Wil je toch een andere band.neem dan de MP7RRR van metzeler, maar ik zou gewoon op de s21 vertrekken met meer druk achteraan
Waar smeer je in vredesnaam mee?
Uhh, gewoon kettingspray van bellray. Blauw bussie, volgens mij zelfs vol synthetisch. En dan ook nog zeer regelmatig, zeker iedere 500km. In ieder geval lang voordat de rolletjes gaan glimmen.
Mijn standaard Honda ketting ging zonder problemen 40.000 km mee, zelfde kettingspray.
Ik heb het persoonlijk ook niet voor die automatische ketting smeer toestellen..
Maar ik ben dan ook niet te lui om op regelmatige basis mijn ketting te poetsen en te smeren met ketting spray die op de ketting blijft ipv op de velg..
Heb je 'm misschien te strak gespannen, verkort de levensduur ook aanzienlijkDas wel heel apart dan, maak je de ketting toevallig ergens mee schoon?
En iedere winter worden ketting/tandwielen netjes schoongemaakt met diesel en voorzien van een vers laagje vet. Bij m'n Blade heeft de ketting het zo'n 36.000km volgehouden.Heb je 'm misschien te strak gespannen, verkort de levensduur ook aanzienlijk
Gister weer een stuk verder van m'n geloof gegaan, en een vario topkoffer gekocht. Te lelijk maar o zo praktisch
[afbeelding]
Gister weer een stuk verder van m'n geloof gegaan, en een vario topkoffer gekocht. Te lelijk maar o zo praktisch
[afbeelding]
fvdaa op de mijne zit ook een pro oiler
Motor heeft nu ongeveer 25.000 gelopen en de ketting is nog prima
Wel heb ik de smering een stuk zuiniger in moeten stellen dan het advies vsn PO
Heb een tijdje geëxperimenteerd iets meer dan knoeit het, iets minder loopt de ketting te droog komt nogal nauw
Nu staat hij zo dat de ketting net iets vettig blijft en er nog maar heel weinig troep op de achtervelg komt
Werkt prima die GPS uitvoering
Zal wel niet handig genoeg zijn, maar met de spuitbus kwamen er altijd vettige spatters op de topkoffer, velg en omstreken
De 660 is vervangen door een NavigatorVI
Is best duur, maar gelukkig ook erg goed
Lage ruit van Power Bronze ook uitgeprobeerd
Nog altijd te veel turbulenties naar mijn zin.
Deze ga ik nog 50mm lager zetten, dan is de bovenkant ongeveer gelijk met de navi
Idd netjes opgelost, hopelijk is het exemplarisch.verleden week constateerde ik een kapotte batterij op de XR.
met de druppellader hem toch aan de praat gekregen en dadelijk naar BMW Mofra in Rijen gereden..
moet zeggen dat hebben ze weer netjes met een garantie claim opgelost.
tevens heb ik de zwaardere batterij erin gekregen, deze wordt standaard enkel geleverd als er een alarm op de motor zit, zoniet zit er een lichtere batterij in zoals bij mijn motor het geval was..
misschien niet de goedkoopste, maar tot op heden enkel topservice