BMW Sport-boxer topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Is u dat??? :} En waar mag dit opgenomen zijn? Ik zou daar graag eens mijn titanium aan de grond leggen...
It is me ... :Y :]

Luchtfotootje d'r bij ... Noord-Holland deel 18
bij de andere delen staan ook plattegrondjes (behalve bij deel acht _O- )
Het is daar zooo makkelijk om je knie op de grond te leggen, (60/70kmh) neem ook vaak de jongens (en meiden O-) ) mee om het knietje aan de grond te leren rijden :+
8-)

:}

8-)

stamper,vriendt, dat ziet er goed uit,chapeauex ;)
Leuk hè ... daar heb ik mijn eerste kneedown neergelegd ;)
en ben er net nog ff wezen spelen (zo tegen donkert *D )
M'n Frans is nie so goei :N
maar'k kom er wel graag :]
 
Laatst bewerkt:
Wordt Le Mans kijken 21 en 22 april 8-) 8-)


Op 21 april aanstaande zal de legendarische wedstrijd van de 24 uren van Le Mans voor motorfietsen plaatsvinden. Die dag zal identiek zijn aan de voorgaande jaren op één historisch verschil na: 50 jaar na de laatste deelname aan de competitie op circuit, zal een fabrieksteam van BMW-Motorrad opnieuw aan de start verschijnen. Het BMW-Motorrad team neemt aan de eerste wedstrijd van het kampioenschap Endurance deel met een sport-boxer afgeleid van de BMW R1200S. Vanwege de cilinderinhoud wordt deze motor ingezet in de categorie 'open'. De piloten die het team versterken zijn respectievelijk Stéphane Mertens, Thomas Hinterreiter, Rico Penzkofer en reservepiloot Marcus Barth. Allen beschikken over een solide BMW-ervaring. Er staan vier wedstrijden op het programma voor 2007. Na de 24 uren van Le Mans (21 en 22 april) zal het team vervolgens aan de start staan in Barcelona (7 en 8 juli) en meestrijden in Oschersleben (11 en 12 augustus). De laatste van de 24-uur wedstrijden wordt de Bol d'Or van Magny-Cours (15 en 16 september).


Quote van Belgische Site
 
Die S is trouwens een mono spark,dus als er nog iemand een chip zoekt: die is dus weer te koop, ik heb er 1 liggen , incl. snorkel dat boven het luchtfilter zit (200 euri bij elkaar)

8-)
 
28 maart 2007 : wat mooie een dag !

...ook zo genoten vandaag ?!

...na werktijd nog een toertje gedaan (Overijssel, Friesland, Drenthe) ; en het kon weer. Gewoon weer een T-shirtje onder het leer. Laat maar komen die zomer !

6accffad.jpg


(en met de ondergaande zon in beeld...)
87847b00.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht al.....een lieveheersbeestje op de spiegel ;)
full


;)


En wij maar denken dat we hard gaan op die S-jes :}
 
Die S is trouwens een mono spark,dus als er nog iemand een chip zoekt: die is dus weer te koop, ik heb er 1 liggen , incl. snorkel dat boven het luchtfilter zit (200 euri bij elkaar)

8-)
Weer te koop, als in hij past niet in mijn nieuwe S? :)

Aka, je hebt hem gekocht?
 
Die S is trouwens een mono spark,dus als er nog iemand een chip zoekt: die is dus weer te koop, ik heb er 1 liggen , incl. snorkel dat boven het luchtfilter zit (200 euri bij elkaar)

8-)
Als ie voor een monospark is heb ik interesse!

edit: nu snap ik hem niet meer: is die chip nou voor mono- of twinspark? :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan