BMW Sport-Boxer topic ( IV )

Status
Niet open voor verdere reacties.
@girl Had je een e-mail gestuurt op je hotmail adres (tenminste ... als het goed is), maar nog geen respons.

De vraag was: 'hoeveel wil je hebben voor je standaard demper?'

HJ

Ik had je mail gelezen maar heb daarna een paar dagen voor mijn werk elders gezeten voor mijn werk en buiten bereik van hetemail. Ik heb geen idee wat zoiets waard is en kom er vandaag even bij je op terug.
 
Ik weet niet waar je woont, maar kijk eens op www.bmwmotor.nl of marktplaats, die jongen heeft een gele staan met 51.000 uit 2.000. (De plaats Grootebroek ligt tussen Hoorn en Enkhuizen circa 40 kilometer boven Amsterdam)

S-imon

Is idd een handelaar...

En die S die hij verkoopt vind ik er op de foto's al slecht uitzien... Dat is dus niks....

Desondanks bedankt :)
 
Na ... wat dacht je van €15.100,00 _O-
kan je het mooi bij je nieuwe brommert legguh O-)

Heb een aanbod van een particulier die z'n schuur wil opruimen voor 50 Euro (weet alleen nog niet hoever ik 'm dan moet halen) en van een sloop, uh sorry, demontage bedrijf in Ureterp van 250 Euro....

om je een idee te geven. Moet je dus minstens een stuk of 60 dempers in de aanbieding gooien wil je je R1200S bij elkaar sprokkelen
:9

Update: de particulier woont 40 km verder op dus ik ben voorzien. Toch bedankt girl, voor het aanbod.

HJ
 
Laatst bewerkt:
Heb een aanbod van een particulier die z'n schuur wil opruimen voor 50 Euro (weet alleen nog niet hoever ik 'm dan moet halen) en van een sloop, uh sorry, demontage bedrijf in Ureterp van 250 Euro....

om je een idee te geven. Moet je dus minstens een stuk of 60 dempers in de aanbieding gooien wil je je R1200S bij elkaar sprokkelen
:9

Update: de particulier woont 40 km verder op dus ik ben voorzien. Toch bedankt girl, voor het aanbod.



HJ

Dan gooi ik hem op het net... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ben weer in het land...had wel een paar bladzijdes achterstand, zeg.... :}

Vandaag met de auto 1500 km gereden in 13,5 uur...ben 1 keer gestopt om te tanken en 1 keer omdat de kids moesten plassen....verder alleen maar hitte en file van de tegenliggers... :X Zwarte zaterdag...Hmpfff..vanmorgen om 04.00 weggereden in Spanje, om half zes stond ik hier op de oprit...ben volgens mij wel 3 keer geflitst met 160...maar uit betrouwbare bron vernomen dat je die uit Frankrijk niet krijgt, of anders gewoon niet moet betalen.....we zullen zien...

Onderweg erg weinig motorrijders gezien, is ook echt geen fun, met 33 graden op de snelweg.... wel rond Toulouse een groepje Nederlanders op sportfietsen, maar wel zonder bagage...

Jongen die ik in Spanje heb leren kennen had een Harley bij hem op een aanhanger, hij zei na 2 dagen (aan het bier....) nou, neem maar mee, hoor...geen probleem... Maar niet gedaan. Iedereen rijdt daar op zijn slippers in een korte broek.. :N

Laatste anecdote: laatse dag met een knel een biertje gedronken op het strand, die had een kunstbeen en zijn hand aan gruzelementen...had met een Harley in een flauwe bocht een lekke band gehad vorig jaar, bovenop een vrachtwagen geklapt... had zijn dochtertje achterop....alletwee echt helemaal in de kreukels... Moet zeggen dat er er echt open over was, maar ik moest toch wel ff slikken voordat ik er een geintje over durfde te maken...

Affijn, morgen laatste vrije dag, ga wel ff een stukje sturen, maandag weer aan de arbeid.... ;(

[edit moeilijk he, spelfouten vermeijyden..... :+ ]
 
Laatst bewerkt:
Hey Charley, lekker op vakantie geweest.. wel een klere eind om in een keer terug te rijden.

Hier nog even eentje die ik wel met jullie wil delen... girl op een K1200LT


full


:+
 
voor de S rijders in het midden van het land een leuk nieuwtje, Arie Molenaar heeft Siem de Vos Nieuwegein overgenomen en gaat de komende tijd ook dus officieel BMW dealer worden.

Ze krijgen een "BMW pand" tegenover het huidige pand. De elite motorrijders hoeven zich dus niet onder de jappenzooi te begeven. Zal een geduchte concurrent worden voor van H te A.
 
Hey Charley, lekker op vakantie geweest.. wel een klere eind om in een keer terug te rijden.

Hier nog even eentje die ik wel met jullie wil delen... girl op een K1200LT


(Afbeelding)

:+

....dik trom....... :+


o ja, die 1500 km hebben we gewoon samen gedaan, om de beurt 400, dan is het prima te doen....




jij (weer) een fijne vakantie gewenst....

morgen gewoon weer aan het werk...vandaag ook niet gereden....eerst te warm, dan bier, nu regen.....
 
Hey Charley, lekker op vakantie geweest.. wel een klere eind om in een keer terug te rijden.

Hier nog even eentje die ik wel met jullie wil delen... girl op een K1200LT


(Afbeelding)

:+

Geweldige foto! _O-

Zit dat nou nog een beetje? Zo'n K? Op lange afstanden? O-)


@ Girl: Hebben jullie bij het bekijken van deze 12S, met afwijkende demper,
ook nog van een geluidsfragmentje kunnen genieten?

girl1100ml2.jpg
 
Boxershort, ik heb helaas niet van een geluidsfragmentje van dat exemplaar mogen genieten, maar ik heb wel andere horen lopen. Erg lekker met een blinguitlaatje eronder..

En zo'n K1200LT... op die manier rijdt het niet lekker maar je kan wel leuke plaatjes maken.. na een kilometer of twintig ligt je bloedsomloop wel lam. En even uitkijken met de bochtjes en de voetjes goed omhoog...
't Is wel verder de enige fiets waarbij ik dat ooit gedaan heb.
Vroeger wou ik altijd in amazonezit achterop de S.... maar dat wou de bestuurder niet hebben... doen ze in Azie toch ook allemaal... zo moeilijk kan dat toch ook niet zijn? :+
 
voor de S rijders in het midden van het land een leuk nieuwtje, Arie Molenaar heeft Siem de Vos Nieuwegein overgenomen en gaat de komende tijd ook dus officieel BMW dealer worden.

Ze krijgen een "BMW pand" tegenover het huidige pand. De elite motorrijders hoeven zich dus niet onder de jappenzooi te begeven. Zal een geduchte concurrent worden voor van H te A.
Dus de locatie in Nieuwegein wordt opgeheven? Gaan de werknemers van Siem de Vos mee naar de nieuwe locatie? Ik heb geen ervaring met Arie Molenaar, maar mijn ervaring met Siem de Vos is gemengd...
 
Dus de locatie in Nieuwegein wordt opgeheven? Gaan de werknemers van Siem de Vos mee naar de nieuwe locatie? Ik heb geen ervaring met Arie Molenaar, maar mijn ervaring met Siem de Vos is gemengd...
yep, siem de vos heeft de boel verkocht aan arie molenaar / arie molenaar heeft de boel gekocht van siem de vos. ik weet niet of er personeel mee gaat dat is wel heel inhoudelijk informatie maar reken maar dat het onder arie molenaar er professioneler / comercieler aan toe gaat dan bij siem de vos. die had zowel in goudriaan als in nieuwegein nou niet echt een motorzaak die je bij een bmwuitstraling zou verwachten. van molenaar kun je zeggen wat je wilt maar die hebben wel uitstraling.........in ieder geval wanneer het gaat om jappen. nu nog met die beiers. DAS weer een heel ander verhaal.
 
Molenaar heeft wel een goede reputatie... ik hoor daar niet vaak negatieve dingetjes over.. 't is dat het voor mij te ver weg is.. anders was dat voor mij wel een serieuze overweging. :Y
 
Zouden ze me een leuke R1200S of een of andere offroad mee willen geven om de tijd mee te doden?? Dan heb ik er ook geen probleem mee... O-)
Bij Gerjo de Jong (Alphen a/d Rijn) kun je voor de halve prijs een motor huren als je motor er in onderhoud is. Vandaag moest mijn F650je naar de ziekenboeg bij Gerjo, en heb een R1200GS gehuurd. :P Gaaf hoor. Ik vond de stabiliteit op de snelweg niet echt super, maar bochtige boerenweggetjes met slecht wegdek rijden heel soepel. De zitpositie is ook wel lekker comfy. En hij remt nog beter dan de R1100S. Mijn Sje gaat binnenkort ook naar Gerjo, om de hele afstelling en gaskabels eens goed na te laten kijken. Hopen dat hij er beter uitkomt dan bij Siem de Vos. Ik huur dan een R1200S, ben erg benieuwd!
 
De oude zaak van Siem de Vos in Goudriaan was een leuke tent, ouderwets en goede service. Ik vond N´gein niks.
Ik kom graag en regelmatig bij Molenaar voor een bakkie en evt. kleding, leuke tent, gezellig en lekker druk, lijkt me dus best een aanwinst voor ons BMW rijders.
Maar.......ik blijf voorlopig zeker bij VH.

Overigens afgelopen zaterdag de R1200S met Laser dempers gehoord. Mooiiiiiii :9
 
De oude zaak van Siem de Vos in Goudriaan was een leuke tent, ouderwets en goede service. Ik vond N´gein niks.
Ik kom graag en regelmatig bij Molenaar voor een bakkie en evt. kleding, leuke tent, gezellig en lekker druk, lijkt me dus best een aanwinst voor ons BMW rijders.
Maar.......ik blijf voorlopig zeker bij VH.

Overigens afgelopen zaterdag de R1200S met Laser dempers gehoord. Mooiiiiiii :9
VH is inderdaad een motorzaak zoals een motorzaak moet zijn :} :} Altijd super goed behandeld!
 
@Girl .... Sparkelende foto's hoor *O*
zijn net binnen en neem er ff O-) de tijd voor om ze te bekijken ;)

P.s. alweer op vakantie, veel mooie :] km'ters gewenst !!!
 
@Girl .... Sparkelende foto's hoor *O*
zijn net binnen en neem er ff O-) de tijd voor om ze te bekijken ;)

P.s. alweer op vakantie, veel mooie :] km'ters gewenst !!!

Het weer wordt ruk! B|
Wim had nog dagen en ik ook.. dus richting Zwarte Woud, maar daar wordt het bende.. regen ohne ende! Dus of richting Berlijn of richting Normandie Bretagne.. maar ik wil zo graag naar het zwarte woud. |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan