BMW virus...... bestaat dat ook?

Vandaag maar eens de BMW de sporen geven. Zuid Limburg ofzo. Heb er zin in. Het is nu al lekker buiten. 😎
FB_IMG_1632497651056.jpg
 
Ik heb diversen pk machines gehad. 100 in zijn 1 en nog 5 versnellingen over. Fantastisch acceleratie maar niet meer om te hebben. Vooral in NL niet meer. Maar het blijven mooi machines. 😎
 
Ik heb een mooi ritje gemaakt vandaag, stevig door gejakkerd, heerlijk genoten.
Wat sleurt het ding toch onwaarschijnlijk hard , de achterband heeft er echt moeite mee.
Helpt dat kleine windschermpje wat ? ik heb exact dezelfde motor , maar mijn helm vangt precies wind op lijkt het . heb er bij vorige eigenaar een groot windscherm bij gekregen maar dat staat op niets . heb ook een SBK kit erop zitten nu wat al 100x beter is dan platte originele stuur .
 
Heb je ook een link naar desbetreffend scherm ? :Y
en ja elke keer met dat ding rijden is toch weer een ervaring , heb ook wel een erg groot contrast , rijdt meestal met oldtimers met +- 12 PK , en dan dit ding ernaast als zondag's motor is wel ff omschakelen :9~
 
4 keer BMW en 1 Suzuki.

Van onder naar boven:
F650 1 cilinder
K100rs met eigenbouw zijspan
K1200r
K1100rs verbouw project

En de Snavel is een Suzuki GSX1100 die ik 25 jaar terug gebouwd heb.

y4msCuy1YXlNUyJIeetiPhLtERlXeQVG0yX-U9cR9kAVvK-3zGicmIyvC-vPMpfI_j-P28OZv0dcA1_FlK9kHbYIIFKN2HjsMPOdCKWUBOU9IPeCs8xWRL316WR_Bbs-RZ4mkzykvDTjPCQzs1R_xPW3DFOHMA9ZwHn1EOpuLMo_c7VIp8kv0g03dJoeLVs4oeElLx9lsNKpwsRW6Wk76kzhZJNFtAyvYmgdqYwMXcEwIo
Ook variatie genoeg 😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan