Bo Bendsneyder deel 2

Welnee! Als de resultaten tegenvallen is dat de schuld van alles en iedereen, behalve van de coureur in kwestie. Dat heb ik na het lezen van de berichten in dit topic wel geleerd. ;)

Het is een Nederlander dus die moet op zijn minst met 2 vingers in zijn neus WK worden. Ongeacht het materiaal, ervaring of wat dan ook.... Net zo'n te makkelijke opmerking |(
Gezien het niveau laat ik dit topic voor wat het is. Ik sta achter Bo, zelfs terwijl ik weet dat hij geen Marquez etc is én ik weet dat hij momenteel niet het optimale eruit haalt. Het gaat allemaal een keer op zijn plek vallen.
 
Bo word denk en vermoed ik in of door het suporters gilde meegetrokken in het succes van andere nederlandse toppers zoals herlings, coldenhof,verstappen, de vries.
We weten dat het erin zit, maar het komt er gewoon nog niet uit
 
Ik heb dit nu een paar keer gelezen en heb heel goed nagedacht maar over welke De Vries gaat dit dan?
97F4B037-6427-485E-AFEE-29843B59D09F.jpeg
 
Zelfs zogenoemde F1 liefhebbers hebben denk ik geen idee wie hij is :P

Maar er werd vast gedoeld op diederik.. je weet wel, die samen met petterrrick vd gooorbergh de moto 3 en moto 2 van loos commentaar voorziet
 
Zelfs zogenoemde F1 liefhebbers hebben denk ik geen idee wie hij is :P

Maar er werd vast gedoeld op diederik.. je weet wel, die samen met petterrrick vd gooorbergh de moto 3 en moto 2 van loos commentaar voorziet

Dat weet ik wel zeker. Het is dat ik juichte voor Nyck in Barcelona. En dat men dat na 3 ronden overnam. Men had op die zogenaamde oranje tribune idd geen idee wie Nyck de Vries was. Maar ach het kan erger. Je hebt ook fanboys die na 300 meter op Spa al naar de auto rennen en roepen dat ze het gehad hebben. Om volgend jaar voor 300 meter toch weer terug te komen _O-
 
Die Petterrick die het altijd over Zilverstone heeft.😂
en over we ( bedoeld zn broer ) en de laatste 2 week hoor ik hem over deurklinkenwerk.. zit geen deurklink op een weg fiets, laat staan op een productie fiets.

maar VERDERSSSSS doet ie zn best wel

Dat weet ik wel zeker. Het is dat ik juichte voor Nyck in Barcelona. En dat men dat na 3 ronden overnam. Men had op die zogenaamde oranje tribune idd geen idee wie Nyck de Vries was. Maar ach het kan erger. Je hebt ook fanboys die na 300 meter op Spa al naar de auto rennen en roepen dat ze het gehad hebben. Om volgend jaar voor 300 meter toch weer terug te komen _O-
Kun je meteen zien wat voor kudde dieren we eigenlijk allemaal zijn..
Ga komend jaar met de TT juichen voor Bo zn team maat, kijken of dat ook overgenomen word :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan