Bo Bendsneyder deel 2

Yep. de NTS is een k#tmotor.
Bo heeft alle adviezen hier nog eens goed door gelezen, en zat binnen de kortste met z'n billen op het asfalt ipv. de motor.....-O-

Ik zei het toch,
Bo'tje leest hier ook gewoon mee in zijn vrije uren, maar dan incognito uiteraard...

Go Bo*O*
We geloven nog steeds in je kunsten...
 
Ruim 1 sec. als ik het goed heb. Oké, het valt nog mee, dacht dat het meer was.
Sorry, my bad. Zie de definitieve tijden nu pas. Ik schrik wel ff van Tommaso Marcon, helemaal achteraan met bijna 3 sec. op Binder. -O-
 
Ruim 1 sec. als ik het goed heb. Oké, het valt nog mee, dacht dat het meer was.
Sorry, my bad. Zie de definitieve tijden nu pas. Ik schrik wel ff van Tommaso Marcon, helemaal achteraan met bijna 3 sec. op Binder. -O-

:):t
Idd, Binder is van een andere planeet. En dan de 3 die daar achter staan hebben ook een groot verschil. Zelfs iemand als Luhti en Marquez komen al bijna een halve seconde tekort.
Maar ik begrijp je reactie wel, p20 21 dan denk je "he kom op Bo!" maar dan kijk je wat hij tekort komt voor top 10...... En dan is het helemaal niet zo dramatisch. Dat is nu eenmaal Moto2. Als hij binnen de top 20 staat met ongeveer een seconde verschil (waar hebben we het over?...) op de snelste man, is het mogelijk dat hij aansluiting houdt in de wedstrijd. En daar gaat het om, zondag worden de punten verdeelt.O-);)
 
Zojuist intervieuw met Eursoport onderkent ie wel dat er dit jaar het 1 en ander bij m mis was qua mentale hardheid. Respect voor. Komt er op neer dat ie niet de hardheid heeft (gehad) die hij nodig heeft om te presteren in de Moto2.
Ik denk dat velen onderschatten hoe het er in de races voorin aan toe gaat bij de Moto2.
 
Die mentale hardheid is wel nodig wil die ooit in de allerhoogste klasse mee voorin draaien.
Het veld waarin die nu rijd laat duidelijk zien wie wel, en wie waarschijnlijk het net niet gaat redden.
Bo doet het gewoon heel goed, maar nu nog net dat beetje extra, dan maar een klootzak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan