Bo Bendsneyder deel 2

Leuk initiatief !
Vind het wel opvallend dat de 2 talenten beide bij de hobby's geen motorsport hebben staan ?!

Zo denken recruiters ook. Ik denk dan: Moet je werk per se je hobby zijn? Ik ben daar iig wel van terug gekomen de laatste jaren. Of dit voor beroepscoureurs ook geldt, kunnen ze alleen zelf invullen.
 
Noem je mij nu recruiter? :P kunnen eindelijk weer een beetje normaal op elkaar reageren en dan krijg je dit weer 😂

Als ik dergelijke uitspraken lees krijg ik vaak het idee dat er een papa of mama achter zit te pushen, kijk in het seizoen ook vaak bij de tt junior track en zie ik heel vaak dat de ouders de kids pushen en dat vind ik heel lastig.
Die kids vermaken zich net zo goed op een step dan op een minibike...

Wil niet zeggen dat het bij deze knaapjes ook zo is natuurlijk maar het viel mij op
 
Of zou het er niet bij staan omdat dat misschien wel een beetje een open deur is?

Dan had ik er toch anders tegenaan gekeken denk ik.
Ik ga er toch vanuit dat kids die op minibikes racen dit zelf ook een leuke hobby vinden, ik bedoel die ene heeft er ook bij staan dat hij het leuk vind om zn pa te helpen in de garage..
 
Wat mij betreft staat Bo nog steeds aan het begin van een mooie toekomst in de motorsport, en dan moet je eigenlijk maar bezig zijn met 1 ding en dat is "het maken", en daar moet alles voor wijken. Alle tijd en energie moet daarop gericht worden. Er zijn weinig topsporters die bezig zijn de hemel te bestormen al bezig met van alles er naast.

Maar misschien zijn ze zelf tot de conclusie gekomen dan Bo's top al achter de rug is en dat het tijd is de focus te verschuiven? Dan is het wel een goede zet.
 
Wat mij betreft staat Bo nog steeds aan het begin van een mooie toekomst in de motorsport, en dan moet je eigenlijk maar bezig zijn met 1 ding en dat is "het maken", en daar moet alles voor wijken. Alle tijd en energie moet daarop gericht worden. Er zijn weinig topsporters die bezig zijn de hemel te bestormen al bezig met van alles er naast.

Maar misschien zijn ze zelf tot de conclusie gekomen dan Bo's top al achter de rug is en dat het tijd is de focus te verschuiven? Dan is het wel een goede zet.

Ik denk dat je de tijd die Bo zelf in deze academy zal stoppen een beetje overschat. Die paar uurtje op een zaterdag waarbij Bo op zn knieën naast zon NSF100 zit zal denk ik geen consequenties hebben voor zn trainingstijd of performance.
 
Kan me ook een coureur herinneren die een raceteam heeft in Moto2 en Moto3.., iets met VR... Alhoewel dit wel appels met peren vergelijken is... Denk inderdaad niet dat dit ten koste zou kunnen gaan van Bo's prestaties.. Dit zal nu toch echt het jaar van de waarheid moeten worden. Ben benieuwd en kijk ernaar uit!
 
Kan me ook een coureur herinneren die een raceteam heeft in Moto2 en Moto3.., iets met VR... Alhoewel dit wel appels met peren vergelijken is... Denk inderdaad niet dat dit ten koste zou kunnen gaan van Bo's prestaties.. Dit zal nu toch echt het jaar van de waarheid moeten worden. Ben benieuwd en kijk ernaar uit!
Het idee is ongetwijfeld hetzelfde. Sommige dingen moet je toch doen: trainen met andere snelle jongens, contracten fixen, nabespreken. Dan kun je er net zo goed een naam aan geven en het een Academy noemen, zodat je dat kan uitbreiden. Prima plan.
 
Vr46 team is heel wat anders..
Vr46 acadamy denk ik dat er bedoeld word ?! Rossi heeft natuurlijk zn ranch en dat is helemaal uitstekend om diverse coureurs uit verschillende klasses samen te laten trainen en racen etc.

In Nederland doet de knmv iets wat daar een heel klein beetje op lijkt
 
Kan me ook een coureur herinneren die een raceteam heeft in Moto2 en Moto3.., iets met VR... Alhoewel dit wel appels met peren vergelijken is... Denk inderdaad niet dat dit ten koste zou kunnen gaan van Bo's prestaties.. Dit zal nu toch echt het jaar van de waarheid moeten worden. Ben benieuwd en kijk ernaar uit!
die coureur was al tig keer kampioen geweest toen hij dit project startte. Bo moet nog echt mee gaan draaien. ik ben het wel eens met Ocampa. En die naam vind ik eerlijk gezegd een redelijke goedkope kopie van de VR46 Acedemie. Maar dat is hoe ik het zie.
 
Lijkt mij meer gericht op verkrijgen van aandacht voor de sport.
Ik zie daar niets verkeerd in, nieuw jong talent verbinden met opkomend talent.
Door Bo er aan te verbinden is er gewoon meer aandacht voor, anders vervalt het alweer snel ergens naar de achtergrond, en bloed het dood door gebrek aan belangstelling.
En wat extra aandacht voor Bo is welkom.
 
BB en VR met elkaar vergelijken _O- Bendsneyder mag de veters van Rossi nog niet eens strikken :W
Laat hem nu eerst maar eens zelf in de punten gaan racen voordat ie dit soort on-the-side projecten erbij gaat doen.
 
BB en VR met elkaar vergelijken _O- Bendsneyder mag de veters van Rossi nog niet eens strikken :W
Laat hem nu eerst maar eens zelf in de punten gaan racen voordat ie dit soort on-the-side projecten erbij gaat doen.
Is het een extra project voor Bo? Ik vermoed dat het vooral een kwestie is van, "We trainen toch al samen, kunnen we er net zo goed een labeltje aan plakken zodat andere snelle jongens ook weten waar ze terecht kunnen". En hoe meer snelle jongens je om je heen hebt, hoe beter je trainen kunt. Alle 'zaken' worden ongetwijfeld gedaan door de mensen om Bo heen, daar zal hij geen omkijken naar hebben.

Voor professionalisering van de motorsport is het juist goed dat dit soort projecten beschikbaar zijn. En laten we heeeeel eerlijk wezen: dit project is niet de reden dat Bo geen wereldkampioen wordt in 2020. ;-)
 
Bovendien is het goed om wat achter de hand te hebben als het allemaal niet wil lukken.
Goed bezien is het helemaal geen slechte beslissing.
 
De moto2 wordt bijna een Kalex klasse zo. Hopelijk hebben ze bij NTS flinke verbeteringen kunnen vinden en bij Kayaba ook...
 
Ik heb ff het persbericht gelezen, wat mij op viel en echt met open mond heb zitten lezen, ze hebben 2020 fiets lichter proberen te maken....
Je doet met het WK en je fiets is gewoon zwaarder als die van de concurrentie....
 
Terug
Bovenaan Onderaan