Bo Bendsneyder deel 2

Hmm heb net even naar de eerste vrije training gekeken en ook de resultaten van afgelopen weekend. Lijkt erop dat Bo toch wat heeft gevonden of zich gewoon wat beter voelt. Ben benieuwd of hij nog wat tienden eraf kan snoepen. Bo nu 18de op 1.013 van Bastianini

Die Piotr heb het lastig, 5,7 seconden achter Bastianini en 4 seconden achter de man voor hem, Dixon.

2 jaar geleden op Misano werd Rabat vervangen door Ponsson die toen ook 5+ seconden langzamer was, daar werd toen nogal lastig over gedaan door de overige coureurs dat dat erg gevaarlijk zou zijn. Denk dat Piotr in de 2de training heel wat sneller moet gaan zijn....
Idd goede progessie van Bo, er is een nieuwe achterband van Dunlop... Seconde is niet slecht, zeker niet gezien de laatste weekenden.

T.o.v. Q3 vorige week al een seconde sneller!
Met name veel progressie in sector 1 (twee tiende) en 3 (twee tiende), verder nog een tiende in sector 2 en twee tiende in sector 4 tov FP3 vorige week.
Aansluiting is er, nu nog even doorbijten voor nog 3 tiende en dan sta je in Q2 voorlopig.

Piotr moet nog 4 seconden goed maken om 1 na laatste te worden..., ergens begrijpelijk maar weet niet of dit nou wel zo verstandig is om deze jongen zo in het diepe te laten springen. Nog even een paar trainingen afwachten voor we oordelen..., denk niet dat Raffin heel snel terug is...
 
Misschien leuk om MM93 te laten invallen, die heeft toch niks te doen _O-

On topic: lekker begin van Bo!! Nu volhouden en tijd verbeteren. Ben erg benieuwd wat nou het verschil maakt.
 
Als die Piotr maar geen rijdende chicane wordt.....van Aegerter naar dit, het verschil kan niet groter zijn.
 
Dat ponsson verhaal was ook nog met wisselende omstandigheden meen ik ? op een fiets die toch al achterin reed.
Anyway, leuk voor zon jongen maar misschien niet helemaal verstandig
 
Als die Piotr maar geen rijdende chicane wordt.....van Aegerter naar dit, het verschil kan niet groter zijn.
Die jongen heeft nog nooit daar gereden.. toch 🤔en nog een onbekende NTS ook.
Kan je nooit veel van verwachten de eerste dag.
De rest heeft er al veel rondjes op zitten de laatste tijd🙄
 
De aansluiting is er in ieder geval weer en ook flinke progressie qua tijd. Helaas anderen net iets meer.

Inderdaad .....maar Bo en NTS/RW moeten iedere keer het wiel zelf uit zien te vinden ....terwijl Kalex en Speed up het met veel meer gegevens wat makkelijker ... "tussen haakjes" voor elkaar krijgen.
 
Hij heeft iig wat aansluiting dit weekend. Valt mij overigens op dat Balda hetzelfde probleem als Bo lijkt te hebben met de voorband. Werd in Qatar nog 2e en sinds Dunlop in Jerez met een nieuwe voorband kwam heeft hij het ook lastig.
 
Volgens mij was het 5 met de pole, dat is nu nog steeds bijna zo.....

Jij vergeleek hem in je eerste opmerking met Bo, en nu opeens met de poletijd. :?

Die jongen komt uit het VEC Moto2 wat een veel lager niveau is. Als je dan na je eerste 3 trainingen op een totaal vreemde fiets 2,6 sec verbetert doe je het volgens mij niet onaardig.
Als jij beter kan moet je Jarno ff bellen.
 
Jij vergeleek hem in je eerste opmerking met Bo, en nu opeens met de poletijd. :?

Die jongen komt uit het VEC Moto2 wat een veel lager niveau is. Als je dan na je eerste 3 trainingen op een totaal vreemde fiets 2,6 sec verbetert doe je het volgens mij niet onaardig.
Als jij beter kan moet je Jarno ff bellen.
In mijn allereerste post met de pole, zit dus nog weinig vooruitgang in....
 
Terug
Bovenaan Onderaan