Bo Bendsneyder deel 2

Het stond toch allang op Racesport, bevestiging van zowel Bo als EAB racing.
Ik had het ook liever anders, Moto 2, gezien.
 
Het is wel vreemd dan dat Racesport.nl zowel Bo als Ferry Schoenmakers quote in hun stuk. Toch?


Ferry Schoenmakers, EAB Racing teameigenaar : “We zijn vanzelfsprekend heel erg blij dat Bo komend seizoen ons team komt versterken. Het talent van Bo als coureur staat voor mij niet ter discussie en ik ben er dan ook van overtuigd dat we komend seizoen samen mooie resultaten gaan behalen in het FIM World Supersport Championship.”

Bo Bendsneyder: “Heel erg blij om volgend jaar in de WorldSSP klasse te gaan rijden voor EAB Racing! Ik kan niet wachten om binnenkort te gaan testen en aan het nieuwe seizoen te gaan beginnen.”
 
e6989dcecbedd1bdb07b1d648c7101b2.jpg


:+
 
Zeker maar het is net zo goed vreemd dat ze er niks over op hun site zetten.

Zeker maar het is net zo goed vreemd dat ze er niks over op hun site zetten.
Ik denk dat dat wel meevalt. Vermoed dat er nog wat contractuele dingen moeten worden afgesproken en afgerond. En dat daarna de aankondiging vanuit team en rijder komen. Allicht dat het op het paddock al bekend was en omdat Racesport dan allicht de afspraak had het als eerste te mogen brengen dat men dit dan al gedaan heeft om te voorkomen dat het via andere kanalen naar buiten kwam?
 
Volgens racesport onthuld Bo maandag zijn plannen voor 2021.
Toch wel beetje bijzonder, want dat is eigenlijk al bekend, of zou er dan toch nog een verrassing uit de hoge hoed komen?
 
Volgens racesport onthuld Bo maandag zijn plannen voor 2021.
Toch wel beetje bijzonder, want dat is eigenlijk al bekend, of zou er dan toch nog een verrassing uit de hoge hoed komen?
Heeeeel apart allemaal inderdaad.........
 
Laatst bewerkt:
Volgens racesport onthuld Bo maandag zijn plannen voor 2021.
Toch wel beetje bijzonder, want dat is eigenlijk al bekend, of zou er dan toch nog een verrassing uit de hoge hoed komen?
Petronas......ze helpen Zonta al , Dixon valt toch tegen....dus Bo op die fiets.
Wilco begeleide hem ook tijdens zn RBR kampioenschap jaar....dus die kent zijn kwaliteiten.
Hoop dat mn glazenbol een beetje werkt het 😜
 
Bo neemt RW racing over en ontslaat JJ.😄 Zal gewoon een mededeling zijn dat hij bij EAB gaat rijden en dat hij heel blij is. Zoals alle coureurs dat zeggen.
 
Bij de de privétest in Jerez reed bij SAG alleen Luthi en beoogt 2e rijder Daniel niet. Geblesseerd of toch niet bevestigd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan