Bo Bendsneyder deel 2

Ik hoop dat Bo met dit materiaal (Kalex/goed team) nu eindelijk zijn volledige talent kan laten zien/verder kan ontwikkelen en dan over 2 jaar weer dit duel een klasse hoger :P
joan-mir-2.jpg

Wat al een paar keer gezegd is; het moet komend jaar natuurlijk wel gebeuren, die flinke stap vooruit in de M2 moet hij nu wel maken !
 
Toch wel veel RBR kampioenen die het uiteindelijk niet redden in de Moto2/3. Er reed toen ook zo'n "talent" met een bos hooi. Zou de nieuwe VR zijn. Na 2 jaar moto3 niets meer van vernomen. Ben zn naam ff kwijt.
 
Soms vraag ik me wel af of BB niet te slim is voor de Moto2. Daar vooraan rijden betekend in de de eerste ronde toch een dood of de gladiolen houding kunnen brengen.
 
Soms vraag ik me wel af of BB niet te slim is voor de Moto2. Daar vooraan rijden betekend in de de eerste ronde toch een dood of de gladiolen houding kunnen brengen.

Dan zou 99.99999999999999999999999999 % van de wereld bevolking te slim zijn 🤔
 
Was Hanika niet degene die een concurrent uitschakelde na de finish met een soort van Fenati actie? Edit: Even opgezocht, ja dus. Was toen ook wel direct klaar met die gast.
 
Laatst bewerkt:
Was Hanika niet degene die een concurrent uitschakelde na de finish met een soort van Fenati actie? Edit: Even opgezocht, ja dus. Was toen ook wel direct klaar met die gast.

Nah, was ongeluk toch? reed in een clubje per ongeluk achterop Bastianini
 
Iemand die Indonesisch verstaat? Ben nu wel heel benieuwd naar die livery van die nieuwe fiets.

Oja, en hij heet nu MasBO, waarom weet ik nog niet

 
Terug
Bovenaan Onderaan