Bo Bendsneyder deel 2

Dat zeiken om het zeiken, het vingertje wijzen naar anderen van achter je toetsenbord omdat iedereen zich de Corona verveelt, bahbah. Mensen let aub op je zelf en als je je verveelt, ga iets nuttigs doen, een cursus volgen, weet ik het. En blijf vooral gezond!
 
Want? Hij is toch aan het trainen?
Voorbereiden op het seizoen noemen ze dat.
Val je er nou over dat zijn vriendin mee is en daar ook gewoon aan het werk is en tussendoor even een kerkje bezoekt?!
Over dat hij zijn vriendin meeneemt en dat hij dan een kerk bezoekt. Ook als je daar aan het werk bent moet je zo min mogelijk verplaatsingen genereren. Dus dat hij zijn vriendin mee neemt is mij een raadsel.
 
Over dat hij zijn vriendin meeneemt en dat hij dan een kerk bezoekt. Ook als je daar aan het werk bent moet je zo min mogelijk verplaatsingen genereren. Dus dat hij zijn vriendin mee neemt is mij een raadsel.
Hij gaat naar een nieuwe omgeving en dan is het wel fijn dat je een bekende meeneemt ook in deze tijd. Ze staat toch niet op een festival daar te springen ofzo..
Maar blijkbaar stoort je dat dat hij een steun en toeverlaat meeneemt. Nou volg hem dan lekker niet op FB.
 
Bo is van HJC naar NHK geswitched qua helmsponsor.
Maar blijft qua kleding bij Macna, tenminste, hij is op in januari nog gepresenteerd bij Macna, dus daar ga ik dan maar even vanuit.
-O- Hmm dat is allemaal niet zo "handig" dan.....
Demi moet lekker samen met Bo plezier maken, maar dat uitgebreid op Social Media plaatsen kan ze maar beter ff laten......
 
Laatst bewerkt:
Hij gaat naar een nieuwe omgeving en dan is het wel fijn dat je een bekende meeneemt ook in deze tijd. Ze staat toch niet op een festival daar te springen ofzo..
Maar blijkbaar stoort je dat dat hij een steun en toeverlaat meeneemt. Nou volg hem dan lekker niet op FB.
Nee dus. iets met minimale verplaatsingen. In mijn beleving moet hij zich focussen op de sport en het nieuwe team. en niet de toerist uithangen. Deed hij op een gegeven moment ook in de states terwijl zijn resultaten al te wensen over lieten.

Maar goed allicht kan hij beter presteren als hij er van alles naast doet. Prima, maar dan nog kun je het niet maken om je vriendin mee te nemen en dan toeristische trekpleisters bekijken in deze tijd. Er zijn vele ogen op je gericht dan moet je het juist zo correct mogelijk afhandelen. Zo zie ik het tenminste.
 
Nee dus. iets met minimale verplaatsingen. In mijn beleving moet hij zich focussen op de sport en het nieuwe team. en niet de toerist uithangen. Deed hij op een gegeven moment ook in de states terwijl zijn resultaten al te wensen over lieten.

Maar goed allicht kan hij beter presteren als hij er van alles naast doet. Prima, maar dan nog kun je het niet maken om je vriendin mee te nemen en dan toeristische trekpleisters bekijken in deze tijd. Er zijn vele ogen op je gericht dan moet je het juist zo correct mogelijk afhandelen. Zo zie ik het tenminste.
Bijna het halve circus is in gezelschap van vrouw en kinderen , laat die mannen lekker ze zijn in deze periode vele weken van huis en die meiden lopen echt niet in de weg hoor , dat is wel goed afgesproken .
 
Nee dus. iets met minimale verplaatsingen. In mijn beleving moet hij zich focussen op de sport en het nieuwe team. en niet de toerist uithangen. Deed hij op een gegeven moment ook in de states terwijl zijn resultaten al te wensen over lieten.

Maar goed allicht kan hij beter presteren als hij er van alles naast doet. Prima, maar dan nog kun je het niet maken om je vriendin mee te nemen en dan toeristische trekpleisters bekijken in deze tijd. Er zijn vele ogen op je gericht dan moet je het juist zo correct mogelijk afhandelen. Zo zie ik het tenminste.
Hoezo?, doet iedereen toch, ook jij!
 
Ach die hele corona-regels zijn nogal krom.

-Werk zoveel mogelijk thuis
-Maximaal 1 persoon per dag mag thuis op bezoek komen.
-Niet noodzakelijk winkels moeten dicht

Ik zit in de elektrotechniek en kom dus met enige regelmaat op de bouwplaats.
Op dit moment ben ik bezig op een project in Dongen.

Het begint er al mee dat ik een uur in de auto zit om daar te komen, ik ben dus dagelijks van de ene provincie naar de andere aan het verplaatsen.
Vervolgens lopen er op deze bouwplaats naar schatting een man of 60 rond en het komt regelmatig voor dat diverse mensen op hetzelfde stukje staan te werken.

Ik ben niet zo heel bang voor corona en ben uiteraard dat ik nog steeds gewoon kan werken en er een inkomen is maar het geeft wel goed weer hoe krom het geregeld is.
 
Inderdaad, laat Bo toch lekker z'n gang gaan, met wat ie dan ook mag uitspoken daar met z'n vriendin.
En Corona, daar is een ander topic voor. (ik lees daar ook mee, word je echt niet vrolijk van..)
 
Terug
Bovenaan Onderaan