Bo Bendsneyder deel 2

Hij krijgt naar mijn weten een nieuwe Kalex, model 2020. Niemand heeft updates.

Ik heb begrepen dat het team afgelopen seizoen met 1 jaar oud materiaal reed,
maar dit seizoen met "het nieuwste" materiaal rijdt.

Dan heb ik 2 dingen door elkaar gehaald heren, sorry!
Aan het materiaal zal het dus niet kunnen liggen..
 
Klopt. Echter wil het nog niet zeggen dat een nieuwer model altijd beter is. Vraag maar aan Fabio, Maverick en Valentino.
:X :X :t

En hier snij je dus een zeer scherp punt aan! Het hoort eigenlijk meer in het Motogp topic thuis, maar hoeveel nieuwer is ieder jaar een Motogp fiets en wat is er dan nieuwer/beter..... Bij de meeste Wsbk fietsen kunnen wij die informatie wel ergens terug vinden want een fabrikant is daar maar wat trots op.
Maar hoeveel zijn die Motogp fietsen technisch verandert de laatste jaren, ze lijken van de buitenkant iig al jaren hetzelfde. En een blok een paar mm op een andere plaats hangen geeft een grote verandering, maar ook een verbetering? Bij Yamaha blijkbaar niet het afgelopen jaar, aangezien ze daar aangeven dit eigenlijk de grootste verandering tov 2019.
 
Je mag eigenlijk wel verwachten van Bo dat hij nu vanaf race1 er goed bij zit. Zo niet is dat idd teleurstellend, maar goed we gaan het zien. Ik ga er vanuit dat ie het gewoon degelijk doet en minimaal in de punten rijdt.
Van mij krijgt hij juist wel even de tijd. Nieuw team, nieuwe motor en zeer sterke teamgenoot.
Ik denk wel dat hij snel op stoom zal zijn, maar als het even kost vind ik het niet direct een teleurstelling. Het is ook nog maar een broekie hè ;)
 
Zolang er meer snelle rijders in de Moto2 rijden, dan dat er plekken zijn waarvoor punten verdeeld worden, valt er weinig te 'eisen' over waar Bo zou moeten finishen denk ik. Hij krijgt nu de kans om zich écht te bewijzen. Hij heeft de ervaring, het team, de motor, de rust zo lijkt wel. Dus dit jaar moet er meer gebeuren dan de afgelopen jaren. Hij heeft het talent om in deze klasse thuis te horen, dit jaar is het tijd om dat voor eens en voor altijd te laten zien.

Of dat één race duurt, of vijf, of tien, weten wij veel. Er rijden genoeg snelle jongens rond voor wie dit hele verhaal net zo goed geldt, en het ene weekend zie je ze vechten voor podium om het volgende weekend kleurloos de crashen vanuit p18. 't Is niet voor niets een heel seizoen...
 
Ik denk dat niemand die er ook maar een beetje verstand van heeft, van Bo verwacht dat die vanaf de 1e race om de podiumplekken zal strijden.
Maar vanaf de 1e race in de punten finishen mag toch wel verwacht worden denk ik.
Daar heeft die zeker de kwaliteiten voor, en vanaf dit jaar ook de motor.

Maar het hele plaatje moet kloppen. maar het team heeft al bewezen dat het voorin mee kan strijden.
Zo zal de kwaliteit van zijn crewchief belangrijk zijn, evenals een goede klik met die man.
 
Zo bedoel ik het niet.
Ik zie een positieve verandering in de voorbereiding, een professionelere voorbereiding zo ik het zie.

Dat is idd waar. Ik die vaak zeikt zie dat ook wel.
Ik blijf alleen een optimist met pessimistische
ervaring.
Met veel chauvinisme een avontuur volgen dat veelal eindigt in misère. Beetje Ik vetrek.
Wat het overigens niet minder lollig maakt.
 
Er is maar 1 manier om naar het komende seizoen te kijken. Op helemaal niks rekenenen en pas de conclusie trekken na de eerste race. Bo heeft in het verleden niet overtuigend laten zien goed te kunnen kwalificeren en agressief te kunnen starten. Dus laten we eerst maar eens afwachten. Vooral dat laatste zit hem tussen de oren dus dan kun je nog op de beste fiets van het veld zitten, Dan verlies je na de eerste bocht weer tig plaatsen.

ik reken vooral nergens op.
 
Er is maar 1 manier om naar het komende seizoen te kijken. Op helemaal niks rekenenen en pas de conclusie trekken na de eerste race. Bo heeft in het verleden niet overtuigend laten zien goed te kunnen kwalificeren en agressief te kunnen starten. Dus laten we eerst maar eens afwachten. Vooral dat laatste zit hem tussen de oren dus dan kun je nog op de beste fiets van het veld zitten, Dan verlies je na de eerste bocht weer tig plaatsen.

ik reken vooral nergens op.
:N Nee hoor er zijn meerdere manieren om naar komend seizoen te kijken. Bo zit waar hij nu zit, niet omdat hij een zak geld meegenomen heeft maar omdat hij zich daartoe opgewerkt heeft. Hij heeft echt wel wat bewezen in het verleden, en vorig jaar in de laatste wedstrijden. Dus ik rekenen zeker wel op mooie resultaten.
 
Er is maar 1 manier om naar het komende seizoen te kijken. Op helemaal niks rekenenen en pas de conclusie trekken na de eerste race. Bo heeft in het verleden niet overtuigend laten zien goed te kunnen kwalificeren en agressief te kunnen starten. Dus laten we eerst maar eens afwachten. Vooral dat laatste zit hem tussen de oren dus dan kun je nog op de beste fiets van het veld zitten, Dan verlies je na de eerste bocht weer tig plaatsen.

ik reken vooral nergens op.
De beste fiets van het veld draagt misschien wel bij aan het vertrouwen om agressief te starten?

Mocht blijken dat de motor het toelaat dan is dit nieuw voor hem en kost het tijd om te wennen. En als hij dan een stap maakt en de motor laat het toe dan moet hij het nog steeds opnemen tegen een Lowes, Bezechi, Luthi etc. Komende jaar zet ik Roberts daar ook zeker bij.
 
Laatst bewerkt:
Er is maar 1 manier om naar het komende seizoen te kijken. Op helemaal niks rekenenen en pas de conclusie trekken na de eerste laatste race. Bo heeft in het verleden niet overtuigend laten zien goed te kunnen kwalificeren en agressief te kunnen starten. Dus laten we eerst maar eens afwachten. Vooral dat laatste zit hem tussen de oren dus dan kun je nog op de beste fiets van het veld zitten, Dan verlies je na de eerste bocht weer tig plaatsen.

ik reken vooral nergens op.
Fixed, maar da's zo lang wachten, ain't nobody got time for that. :+
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Er is maar 1 manier om naar het komende seizoen te kijken. Op helemaal niks rekenenen en pas de conclusie trekken na de eerste race. Bo heeft in het verleden niet overtuigend laten zien goed te kunnen kwalificeren en agressief te kunnen starten. Dus laten we eerst maar eens afwachten. Vooral dat laatste zit hem tussen de oren dus dan kun je nog op de beste fiets van het veld zitten, Dan verlies je na de eerste bocht weer tig plaatsen.

ik reken vooral nergens op.
Precies....zo ga ik het ook bekijken , maar stiekem weg verwacht ik toch meer dan eind vorig seizoen.
 
Zn rookie jaar was de KTM goed en dat liet hij ook zien. Dat was een degelijk jaar.
In het 2e jaar was de KTM beduidend minder tegenover de Honda.
Hij versloeg zn teammaat (in het 2e jaar op de KTM) welke een meervoudig (2) moto3 winnaar was.
 
50967317911_0b024525a7_k-768x512.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: MB84
Terug
Bovenaan Onderaan