Bo Bendsneyder deel 2

Een zwaluw maakt nog geen zomer maar dit ziet er gewoon keurig netjes uit.
Veel ronden kunnen rijden, geen rare fratsen en gewoon bovenaan de tijdlijst staan einde van de dag, lekker hoor!
Ik bekijk het positief. Hij heeft veel ronden kunnen rijden, en waarschijnlijk wat dingetjes uitgeprobeerd, op een voor hem totaal vreemde motor.Die achter hem staan hebben al ervaring met de kalex. :]
 
Ik bekijk het positief. Hij heeft veel ronden kunnen rijden, en waarschijnlijk wat dingetjes uitgeprobeerd, op een voor hem totaal vreemde motor.Die achter hem staan hebben al ervaring met de kalex. :]
Geeft iig al aan dat de basis goed is met de Kalex voor Bo.

Toch een slag om de arm houden omdat Bo in het verleden wel vaker snel was tijdens de testen...
 
Leuk filmpje van Bo van vandaag met in board beelden:
 
Grappig ik zit net weer ff bij de lifetiming te kijken;
Knipsel.JPG
 
Je kan echt wel het verschil zien met een RW.
Als je SAG ziet of RW.
Dan kan in mijn ogen RW nog wel een professionering slag maken,
Mee eens hoor, echter voor al deze media is ook budget nodig... Ik denk niet dat het onwil is, maar meer gebrek aan budget.
Vind het wel prachtig om SAG racing te volgen op sociale media en ook op youtube uitgebreide beelden!

Nice!
 
Stel nou eens dat Bo straks top 10 of Top 5 materiaal blijkt te zijn.
Zullen we dan ook massaal de loftrompet over hem opsteken?
Op zo,n jonge leeftijd zoveel stront over je heen krijgen op de socials en er structureel goed mee om gaan, dat is toch geen kattepis.
Het zou zijn wraak als bewijs van zijn kunnen natuurlijk wel extra zoet maken!
 
Stel nou eens dat Bo straks top 10 of Top 5 materiaal blijkt te zijn.
Zullen we dan ook massaal de loftrompet over hem opsteken?
Op zo,n jonge leeftijd zoveel stront over je heen krijgen op de socials en er structureel goed mee om gaan, dat is toch geen kattepis.
Het zou zijn wraak als bewijs van zijn kunnen natuurlijk wel extra zoet maken!
Ik ben voor.
Je mag best kritisch zijn hoor, maar wel op normale manier.
Bo wordt overmorgen pas 22 jaar.
Maar als kritisch bent, mag je aan de andere kant ook hem de credit geven als het wel goed gaat.
Zou het wel kicken vinden al een super seizoen zou draaien.
 
Gewoon een goede test, gedegen gedaan veel rondes en een goed ritme. Meer kunnen we hier niet uithalen. Tijden zijn nietszeggend. Er reden nog een paar rond zonder transponsder. En ze liggen nog ruim onder de snelste tijd van de kwalificatie.

hij heeft lekker veel gereden en veel data vergaard en ervaring op kunnen doen en hij lijkt zich gezien de verhouding nu tot de rest prettig te voelen op de motor. Maar meer kan ik er echt niet van maken.

We gaan het zien na de eerste kwalificatie en de eerste race hoe hij daadwerkelijk kan presteren.
 
Leuk dat hij gelijk vooraan mee doet. Een teken dat hij zich gelijk thuis voelt op de kalex.
Maar we krijgen zo niet het complete plaatje te zien want het merendeel van zijn concurrenten rijdt nu op Portimao.
In Valencia test maar een klein clubje volgens mij.
 
Als ik me het goed herinner, heeft Peter Bom in een podcast gezegd dat als je op Valencia er goed bij zit, je fiets in principe overal snel is. Qatar zegt schijnbaar minder. Hoe dat bij Portimao zit, weet ik niet.
 
Als ik me het goed herinner, heeft Peter Bom in een podcast gezegd dat als je op Valencia er goed bij zit, je fiets in principe overal snel is. Qatar zegt schijnbaar minder. Hoe dat bij Portimao zit, weet ik niet.
Ik dacht dat peter Bom Jerez zei ipv Valencia..., iets met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Daarom vind ik het ook jammer dat Jerez geschrapt is...
 
Klopt volgens mij ook, Valencia moet je "liggen"zeggen ze.

Bo lijkt lekker te gaan op de kalex, al liggen de tijden nog lang niet op het nivo van afgelopen seizoen.. ik ga er dan ook vanuit dat er veel getest word en niet voor de snelste tijden word gereden !
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Gewoon een goede test, gedegen gedaan veel rondes en een goed ritme. Meer kunnen we hier niet uithalen. Tijden zijn nietszeggend. Er reden nog een paar rond zonder transponsder. En ze liggen nog ruim onder de snelste tijd van de kwalificatie.

hij heeft lekker veel gereden en veel data vergaard en ervaring op kunnen doen en hij lijkt zich gezien de verhouding nu tot de rest prettig te voelen op de motor. Maar meer kan ik er echt niet van maken.

We gaan het zien na de eerste kwalificatie en de eerste race hoe hij daadwerkelijk kan presteren.
Klopt volgens mij ook, Valencia moet je "liggen"zeggen ze.

Bo lijkt lekker te gaan op de kalex, al liggen de tijden nog lang niet op het nivo van afgelopen seizoen.. ik ga er dan ook vanuit dat er veel getest word en niet voor de snelste tijden word gereden !
:^
Het heet dan ook niet voor niets testen. Op de een of andere manier lijkt dat elke winter weer vergeten te worden.

Het is (in Bo zijn geval) wennen aan zijn nieuwe team, nieuwe motor en zitje en verder niets anders dan kilometers maken en data vergaren om straks goed voorbereid klaar te staan voor de seizoenstart. Go Bo!
 
Mee eens hoor, echter voor al deze media is ook budget nodig... Ik denk niet dat het onwil is, maar meer gebrek aan budget.
Vind het wel prachtig om SAG racing te volgen op sociale media en ook op youtube uitgebreide beelden!

Nice!
Zon filmpje van gister, is binnen 13 uur 460duizend keer bekeken. Dat is echt wel een grote achterban. Ook als je kijkt dat veel van de reacties op instagram en youtube afkomstig zijn uit Oosterse landen en veel over Mas Bo gaat kan ik maar 1 conclusie trekken. We moeten onze Bo delen., en dat is eigenlijk heel goed nieuws.
 
Terug
Bovenaan Onderaan