Bo Bendsneyder deel 2

Ja, dit is wel bijzonder veel langzamer dan de top 10. Wat ik dan ook niet helemaal snap is dat hij nauwelijks ronden heeft gereden en dan op het eind op zoek lijkt naar een sleepje, in plaats van proberen wat ritme op te bouwen. Maar daar zal vast een goede reden voor zijn.
Ook een stuk langzamer dan vorig jaar op de vrijdag.
 
Sjonge jonge als die jongen nou toch eens de kans zou krijgen op een Kalex dan kan hij echt laten zien wat hij in zijn mars heeft en .... ooooh wacht... 😒😒😏

Ik weet het niet hoor.. Wat is er nu weer aan de hand. Dit is niet gewoon een matige eerste dag dit is gewoon ronduit slecht. Er zullen vast weer genoeg redenen zijn om deze eerste dag weer wat goed te praten maar dit is waarom ik dus al flink terughoudend was. Helaas krijg ik vooralsnog redelijk gelijk...
 
We zullen het zien, dit was slechts de eerste vrije training.
Heb het net wat terug zitten kijken op de player, moest uiteraard werken vandaag.
 
hij schijnbaar wel....
1618588160891.png
 
:^ En dan heeft hij een keer een minder resultaat, wat dan nog? Shit happens!
Eens: dan nog mag je juichen om Nederlands talent, en als je daar niks mee hebt, Bo negeren zoals we met elke coureur buiten de top 20 doen. Maar goed, iedereen die hoopt op méér dan juichen enkel om het meedoen, is terecht teleurgesteld. Je wil niet het ene weekend er goed bij zitten, het andere weekend matig, vervolgens ronduit slecht, als titelkandidaten als Lowes, Gardner en Bezzecchi praktisch elke sessie van elk weekend in de top tien staan.
 
Sjonge jonge als die jongen nou toch eens de kans zou krijgen op een Kalex dan kan hij echt laten zien wat hij in zijn mars heeft en .... ooooh wacht... 😒😒😏

Ik weet het niet hoor.. Wat is er nu weer aan de hand. Dit is niet gewoon een matige eerste dag dit is gewoon ronduit slecht. Er zullen vast weer genoeg redenen zijn om deze eerste dag weer wat goed te praten maar dit is waarom ik dus al flink terughoudend was. Helaas krijg ik vooralsnog redelijk gelijk...
Nu moet je niet jokken hé. Je krijgt maar al te graag gelijk.
 
:^ En dan heeft hij een keer een minder resultaat, wat dan nog? Shit happens!

Nou....ik vind ( dus trek je er vooral niks van aan) dat degenen die het op Portimao, Mugello, Barcelona, Assen en Philip island goed doen, toch net effe wat meer coureur dan anders. Weet effe niet hoe ik het moet uitleggen, maar dat zijn motorcircuits,vloeiend, geen stop en go.
Als je daar goed scoort, ben je wel een held. Come on in, vd Mark 👍.
Wat betreft Bo, ik heb wel respect voor z'n prestaties. Ook de nts tijd. Doe het maar na 😳. De moto2 is na de motogp zo'n beetje de meest competitieve klasse die er is, en dit jaar doet hij het wat mij betreft uitstekend.
 
Sjonge jonge als die jongen nou toch eens de kans zou krijgen op een Kalex dan kan hij echt laten zien wat hij in zijn mars heeft en .... ooooh wacht... 😒😒😏

Ik weet het niet hoor.. Wat is er nu weer aan de hand. Dit is niet gewoon een matige eerste dag dit is gewoon ronduit slecht. Er zullen vast weer genoeg redenen zijn om deze eerste dag weer wat goed te praten maar dit is waarom ik dus al flink terughoudend was. Helaas krijg ik vooralsnog redelijk gelijk...
.....zucht....
 
Toch typisch hoe mild sommige hier zijn nu. Nogmaals ik gun hem van alles maar hij heeft geen matige dag. Hij staat gewoon allerlaatste! (Van de vaste deelnemers) Eerder gaf men de NTS de schuld. Nu zit hij op een godvergeten kalex waar iedereen zo op liep te hopen. En nu is het ok want iedereen heeft wel eens een off day? Een off day is net buiten je reguliere plaatsen rijden. Hij staat gewoon bijna 2 seconden van de kop aan de staart van het veld. Ik mag hopen op een godswonder morgen dat ze vinden wat hij nodig heeft. Maar serieus: als je zover off pace zit dan kun je er redelijkerwijs vanuit gaan dat men op zaterdag niet ff 2 seconden vind.
 
Bo staat er belabberd voor helaas.Martin de winnaar van de laatste Motogprace ook ,als laatste pfffffgnop 3 seconde🤣
 
Toch typisch hoe mild sommige hier zijn nu. Nogmaals ik gun hem van alles maar hij heeft geen matige dag. Hij staat gewoon allerlaatste! (Van de vaste deelnemers)
Maar wel bij de beste 30 van de wereld. Mildheid is een deugd, zeker na de eerste vrije trainingen. Als hij nu zondagavond zonder puntjes is kunnen we altijd nog een paar strenge woorden formuleren 😊
 
Maar wel bij de beste 30 van de wereld. Mildheid is een deugd, zeker na de eerste vrije trainingen. Als hij nu zondagavond zonder puntjes is kunnen we altijd nog een paar strenge woorden formuleren 😊
ik zal je woorden ter harte nemen! ;-)
 
Toch typisch hoe mild sommige hier zijn nu.
Iedereen is fan om andere redenen, en elke topsporter mag hopen op onvoorwaardelijke fans. Rossi heeft er miljoenen. Ik gun Bo er prima die paar honderd die hij er zal hebben. Mensen die blij zijn dat hij er is, al was het maar als een soort representatie: "Zie je wel, je kúnt als Nederlander wel de Moto2 bereiken hoor!". Voor de Nederlandse interviews op televisie. De Nederlandse nuchterheid in een motorblad. Voor sommige mensen zijn de prestaties op dat niveau echt een bijkomstigheid.

Anderen zal het geen zier interesseren waar Bo vandaan komt, of zullen willen dat hij wint. Toen het écht constant slecht ging, waren er zat mensen die dat elke week wel even haarfijn wilden vertellen. Ik moet eerlijk zeggen, zo ver als dat ik er zelf vanaf sta, neig ik meer naar onvoorwaardelijk fan van elke Nederlander, dan naar competitieve sportman die alleen kan genieten van de aller, allerbesten.
 
  • Leuk
Waarderingen: MB84
Iedereen is fan om andere redenen, en elke topsporter mag hopen op onvoorwaardelijke fans. Rossi heeft er miljoenen. Ik gun Bo er prima die paar honderd die hij er zal hebben. Mensen die blij zijn dat hij er is, al was het maar als een soort representatie: "Zie je wel, je kúnt als Nederlander wel de Moto2 bereiken hoor!". Voor de Nederlandse interviews op televisie. De Nederlandse nuchterheid in een motorblad. Voor sommige mensen zijn de prestaties op dat niveau echt een bijkomstigheid.

Anderen zal het geen zier interesseren waar Bo vandaan komt, of zullen willen dat hij wint. Toen het écht constant slecht ging, waren er zat mensen die dat elke week wel even haarfijn wilden vertellen. Ik moet eerlijk zeggen, zo ver als dat ik er zelf vanaf sta, neig ik meer naar onvoorwaardelijk fan van elke Nederlander, dan naar competitieve sportman die alleen kan genieten van de aller, allerbesten.
Het valt mij als semi- leek die al meer dan 40 jaar naar GP's heeft gekeken op, dat Bo vaak wel snel, maar niet fel is. Waar anderen elkaar zowat van de motor schoppen en aanvallen afblokken, lijkt het niet moeilijk te zijn om Bo in te halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan