Bo Bendsneyder deel 2

Er zijn er zat bij die net zo lang zijn.
Heeft ook met stijl enzo te maken.
Sluit mij aan bij wat bas zegt
Dat ding van Bo loopt niet goed Sebas ,iets van loopt op 3 cilinders uitspraken;)
Zijn teammaat gaat ook niet goed (vanaf he tbegin al)dus er is echt een probleem bij hun in de box.
Met de NTS ging het vaak bagger en nu weer dit gaat echt werken tussen de oren.

Jammer jammer jammer jammer en nog tig keer jammer.
 
Dat ding van Bo loopt niet goed Sebas ,iets van loopt op 3 cilinders uitspraken;)
Zijn teammaat gaat ook niet goed (vanaf he tbegin al)dus er is echt een probleem bij hun in de box.
Met de NTS ging het vaak bagger en nu weer dit gaat echt werken tussen de oren.

Jammer jammer jammer jammer en nog tig keer jammer.
Vind je dat niet een beetje overdreven , zou niet weten waarom het ineens niet goed zit in de box , of vond je dat vrijdag en gisterochtend ook van het Petronas team , die kregen het ook niet aan de praat en ineens staat Morbidelli er .
 
Vind je dat niet een beetje overdreven , zou niet weten waarom het ineens niet goed zit in de box , of vond je dat vrijdag en gisterochtend ook van het Petronas team , die kregen het ook niet aan de praat en ineens staat Morbidelli er .
Overdreven? nee niet echt het gaat niet goed seizoen is nog lang maar de start is matig .........toch.

Petronas,Rossi is oud en zijn teammaat word ook ouder,gemiddeld ruim boven de 30.
 
Natuurlijk speelt rijstijl ook een rol, maar het is toch frappant dat Bo stukken langzamer is dan vorig jaar.
Volgens mij zijn Balda en Manzi ongeveer net zo lang. Die staan er ook slecht bij...toeval?
Nee geen toeval Bo doet iets niet goed. Komt niet weer aan met dat geklets over lengte want dan had hij ook niet op P3 kunnen staan in Qatar.
 
Dat ding van Bo loopt niet goed Sebas ,iets van loopt op 3 cilinders uitspraken;)
Zijn teammaat gaat ook niet goed (vanaf he tbegin al)dus er is echt een probleem bij hun in de box.
Met de NTS ging het vaak bagger en nu weer dit gaat echt werken tussen de oren.

Jammer jammer jammer jammer en nog tig keer jammer.
Wauw! we zijn nog geen 3 wedstrijden verder en ook dit team is nu ineens al niet goed bezig? en nu is de Kalex ineens een pruts machine.

Echt wauw... Misschien ligt het aan Bo?
 
We gaan het zien toch.
Lekker ontbijtje, koffie, smoothie, sex en je ochtend is weer goed.
Straks de duc uit de garage en whoop whoop!!
Kijk je uit , vanmorgen om 7 uur liep ik met de hond en er kwam er eentje met een R6 aanrijden (niet eens hard) en die ging bijna op z'n plaat , zo verraderlijk maar was ook rond vriespunt , denk dat hij uit z'n werk kwam want om die tijd ga je niet toeren :+
 
Met Bo gaat het dit weekend iig niets meer worden vermoed ik.
Als hij nu nog geen vertrouwen in de voorkant heeft wordt het in de race, met een volle tank, er alleen maar slechter op.
Zelfs als ze in de WUP nog wat vinden om het te verbeteren zie ik hem in de race nog niet (genoeg) naar voren komen om punten te kunnen pakken.
Snel vergeten en op naar de volgende.

Volgens PvdG hebben ze in overleg met Kalex wat aan de voor- en achterkant veranderd en dat heeft aardig wat positief effect zo te zien.
Ik hoop dat ik mijn woorden van gistermiddag weer terug kan nemen. Met net zo'n bliksemstart als in de eerste twee races kan hij met een beetje geluk gelijk doorstoten naar het middenveld.
Kom maar op met die races.
 
:^

Eensch met bovenstaanden!

Zonder de hele discussie weer op te rakelen: Dit soort reacties hebben niks meer te maken met kritisch kijken of realistisch zijn maar alles met maar blijven zuigen.
 
Volgens PvdG hebben ze in overleg met Kalex wat aan de voor- en achterkant veranderd en dat heeft aardig wat positief effect zo te zien.
Ik hoop dat ik mijn woorden van gistermiddag weer terug kan nemen. Met net zo'n bliksemstart als in de eerste twee races kan hij met een beetje geluk gelijk doorstoten naar het middenveld.
Kom maar op met die races.
En dat is het voordeel van Kalex. Die hebben zoveel data en sturen de teams ook aan, als ze de weg kwijt zijn.
 
Knallen met die Duc,niet te hard he het is en blijft een Duc.

:W


Het is een fossiel idd maar veel aan gedaan inmiddels.
Ding doet het wel.. die andere moet nog afgemaakt worden.
20210227_151246.jpg
20201115_220317.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan