Bo Bendsneyder deel 2

Dat doet hij dan wel weer goed, of die andere nog wat minder goed :X. Maar het zijn en blijven testdagen natuurlijk. Licht er nogal aan wat voor programma iedereen afwerkt, maar omstandigheden zijn omstandigheden.... doe je niks aan en zijn voor iedereen gelijk tijdens zo'n dag
Tuurlijk is het voor iedereen hetzelfde. Maar ga je onnodige risico´s pakken tijdens de wisselende omstandigheden als je weet dat je 5 dagen later terug een finale test hebt. Ze konden toch de limieten niet opzoeken.
 
We zullen zien wat het gaat worden. Het wordt wel tijd dat Bo een keer om de prijzen mee gaat doen.
Altijd harder pushen dan de rest zou hij mee kunnen beginnen.
 
We gaan het zien... hele bekende uitspraak 😀
"We gaan het zien" is een uitdrukking:

1) die wordt gebruikt om aan te geven dat de uitkomst of het resultaat van een situatie, gebeurtenis of actie nog onzeker is, en dat men het zal moeten afwachten om erachter te komen wat er zal gebeuren. Het impliceert dat de persoon bereid is om te wachten en te zien wat er gebeurt voordat er een definitief oordeel wordt geveld.
2) de bewuste persoon wil niet negatief overkomen en houdt zich op de vlakte.

Place your bets. :W ;)
 
Bo valt nagenoeg nooit. Daardoor sprokkelt hij regelmatig punten, maar soms moet je over de grens om te weten waar hij ook al weer ligt. Al is het slechts tijdens training en qualificatie.
Het voelt allemaal zo belegen. En zo ziet het er vaak ook uit.
 
2022 was Bo zn topjaar. Ik hoop dat ie het nogmaals kan evenaren. Maar alle races gefinisht en 3 buiten de punten. Mega prestatie!
Vorig jaar een podium maar verder maar één top tien. Een erg matig seizoen. Die zitten er ook tussen.

Toch vind ik het jammer dat onder ons toetsenbordridders, het glas azijn bij Bo vaak half leeg is, en voor bijv. Colin of Zonta andersom. (Zonta afgelopen jaar al minder). Waarom? Ik weet het niet. Het is toch prachtig wat Bo heeft laten zien? en mega knap! Puur op talent, doorzettingsvermogen (ook van ouders en sponsoren) zo ver gekomen!

En ja, misschien gaan Collin en Zonta nog wel meer presteren en is Bo z'n grootste rivaal uit de rookies periode (DiGia) wel doorgebroken. Maar joh, dat doet er toch allemaal niet toe? Daar kunnen Bo z'n prestaties toch helemaal los van staan? Waarom moet dat op een weegschaal die toch niet te ijken valt?
 
Hij eindigde 21e met 30 punten, slechter als de 2 jaar daarvoor in zijn 6e jaar moto 2 en eindigt meestal buiten de punten. Dan wordt het toch tijd dat je je even achter de oren krabbelt en kijkt wat je kan veranderen.

Het voelt allemaal zo belegen. En zo ziet het er vaak ook uit.
Precies dat.
 
2022 was Bo zn topjaar. Ik hoop dat ie het nogmaals kan evenaren. Maar alle races gefinisht en 3 buiten de punten. Mega prestatie!
Vorig jaar een podium maar verder maar één top tien. Een erg matig seizoen. Die zitten er ook tussen.

Toch vind ik het jammer dat onder ons toetsenbordridders, het glas azijn bij Bo vaak half leeg is, en voor bijv. Colin of Zonta andersom. (Zonta afgelopen jaar al minder). Waarom? Ik weet het niet. Het is toch prachtig wat Bo heeft laten zien? en mega knap! Puur op talent, doorzettingsvermogen (ook van ouders en sponsoren) zo ver gekomen!

En ja, misschien gaan Collin en Zonta nog wel meer presteren en is Bo z'n grootste rivaal uit de rookies periode (DiGia) wel doorgebroken. Maar joh, dat doet er toch allemaal niet toe? Daar kunnen Bo z'n prestaties toch helemaal los van staan? Waarom moet dat op een weegschaal die toch niet te ijken valt?
Ergens begrijp ik hen wel. Begint aan zijn 9de seizoen in circus, waarvan 6 jaar in de moto2, dan mag je toch wel op meer hopen dan hij vorig jaar heeft laten zien. Jij spreekt van een matig seizoen, dan ben je wel heel positief, je wil toch minimaal een stijgende lijn zien. Hij scoort nog niet de helft van de punten die hij in '22 pakte.
 
Een stijgende lijn is lang niet altijd vanzelfsprekend. In de eerste 3/4 jaar is dat logisch, maar dat het qua resultaten niet beter zal worden niet. Dat er daarna anderen harder gaan rijden dan jouw plafond is wel logisch.

Als je het heel mooi vind om te doen, en je neemt genoegen met de resultaten die er in zitten, en je hoopt op wat meer. Dan is het toch prima om dat te blijven doen? Rossi, laatste seizoenen geen stijgende lijn. Lorenzo? zeker niet. En ook bijv. Espargaro in 2022 veel meer punten dan 2023. De bekendste voorbeelden, maar dit gebeurd in iedere klasse en sport.

Tuurlijk zullen deze gasten, en ook Bo zich achter hun oren krabben. En niet blij zien, en weten dat het beter moet en kan.

Bo had afgelopen jaar gewoon een matig jaar, mede ook omdat hij een aantal races miste of niet optimaal kon zijn door een nare blessure veroorzaakt door een ander. Deze seizoenen zitten er tussen. Zie bijv. Bastianini of Oliveira. Maar daar lopen we toch ook niet op te bashen?

Mijn hele punt is, en ik begrijp ook wel dat niet iedereen het inlevingsvermogen of de sympathie heeft, dat het weinig zin heeft om vanaf je zolderkamertje zo ontzettend dom negatief te lullen over Bo.

Wij gaan toch ook niet als het even wat minder gaat, en je beseft dat je niet beter zult worden, maar je toch nog erg geniet van je baan, wat anders zoeken op een veel lager niveau? Terwijl je werkgever zegt dat je mag blijven.

En begrijp me niet verkeerd en lees goed of zelfs 2x. Maar ik vind ook dat het bij Bo af en toe wat soft lijkt, en dat het wat vaker de dood of de gladiolen mentaliteit mag zijn. Maar dat heeft heel weinig te maken met wat er te vaak maar is gezegd en geroepen (lees: getypt).
 
Laatst bewerkt:
Een stijgende lijn is lang niet altijd vanzelfsprekend. In de eerste 3/4 jaar is dat logisch, maar dat het qua resultaten niet beter zal worden niet. Dat er daarna anderen harder gaan rijden dan jouw plafond is wel logisch.

Als je het heel mooi vind om te doen, en je neemt genoegen met de resultaten die er in zitten, en je hoopt op wat meer. Dan is het toch prima om dat te blijven doen? Rossi, laatste seizoenen geen stijgende lijn. Lorenzo? zeker niet. En ook bijv. Espargaro in 2022 veel meer punten dan 2023. De bekendste voorbeelden, maar dit gebeurd in iedere klasse en sport.

Tuurlijk zullen deze gasten, en ook Bo zich achter hun oren krabben. En niet blij zien, en weten dat het beter moet en kan.

Bo had afgelopen jaar gewoon een matig jaar, mede ook omdat hij een aantal races miste of niet optimaal kon zijn door een nare blessure veroorzaakt door een ander. Deze seizoenen zitten er tussen. Zie bijv. Bastianini of Oliveira. Maar daar lopen we toch ook niet op te bashen?

Mijn hele punt is, en ik begrijp ook wel dat niet iedereen het inlevingsvermogen of de sympathie heeft, dat het weinig zin heeft om vanaf je zolderkamertje zo ontzettend dom negatief te lullen over Bo.

Wij gaan toch ook niet als het even wat minder gaat, en je beseft dat je niet beter zult worden, maar je toch nog erg geniet van je baan, wat anders zoeken op een veel lager niveau? Terwijl je werkgever zegt dat je mag blijven.

En begrijp me niet verkeerd en lees goed of zelfs 2x. Maar ik vind ook dat het bij Bo af en toe wat soft lijkt, en dat het wat vaker de dood of de gladiolen mentaliteit mag zijn. Maar dat heeft heel weinig te maken met wat er te vaak maar is en word geroepen (lees: getypt).
Wij kunnen hier wel schrijven wat we willen, maar uiteindelijk gaat Bo toch moeten bewijzen dat hij daar hoort. Vergeet niet dat het bijna over and out was met moto2 maar dankzij zijn link met Indonesie hij nog de kans heeft gekregen. Uiteindelijk zullen de teams wel beslissen of hij nog een contract krijgt.
Ik had eerlijk gezegd, als RBR-cup winnaar, op wat meer gehoopt.
 
Ja, ik ook, en stiekem ook wel wat meer verwacht. Maar als je ziet wat de andere RBR- kamioenen hebben gepresteerd is het geen garantie voor een goede carrière. J.D. Beach, Kornfeil, Gagne, Alt, Hanika, Masaki, Oncu, Tatay. Allemaal een kickstart in de Moto3, maar het niet kunnen voortzetten.

Misschien was die verwachting dus niet helemaal terecht.

Er zijn er maar een paar die het wel hebben gemaakt: Mir, Acosta, Martin, Zarco en DiGia.

Hij hoorde daar de afgelopen seizoenen, maar ik verwacht dat dit wel het laatste seizoen is. Tenzij hij ineens keihard gaat vlammen. Wat ik natuurlijk hoop, maar niet verwacht.
 
2022 was Bo zn topjaar. Ik hoop dat ie het nogmaals kan evenaren. Maar alle races gefinisht en 3 buiten de punten. Mega prestatie!
Vorig jaar een podium maar verder maar één top tien. Een erg matig seizoen. Die zitten er ook tussen.

Toch vind ik het jammer dat onder ons toetsenbordridders, het glas azijn bij Bo vaak half leeg is, en voor bijv. Colin of Zonta andersom. (Zonta afgelopen jaar al minder). Waarom? Ik weet het niet. Het is toch prachtig wat Bo heeft laten zien? en mega knap! Puur op talent, doorzettingsvermogen (ook van ouders en sponsoren) zo ver gekomen!

En ja, misschien gaan Collin en Zonta nog wel meer presteren en is Bo z'n grootste rivaal uit de rookies periode (DiGia) wel doorgebroken. Maar joh, dat doet er toch allemaal niet toe? Daar kunnen Bo z'n prestaties toch helemaal los van staan? Waarom moet dat op een weegschaal die toch niet te ijken valt?
Als Collin wijd loopt voel ik dat hij ze terug gaat pakken, als Bo in de laatste ronde 2 man in zijn nek heeft ben ik er van overtuigt dat ze hem nog gaan pakken. Is een gevoel en geen keuze. Bo rijdt in het veld waar hij hoort, en dat is prima. Collin is van een andere klasse, maar top wat Bo doet!
 
Een stijgende lijn is lang niet altijd vanzelfsprekend. In de eerste 3/4 jaar is dat logisch, maar dat het qua resultaten niet beter zal worden niet. Dat er daarna anderen harder gaan rijden dan jouw plafond is wel logisch.

Als je het heel mooi vind om te doen, en je neemt genoegen met de resultaten die er in zitten, en je hoopt op wat meer. Dan is het toch prima om dat te blijven doen? Rossi, laatste seizoenen geen stijgende lijn. Lorenzo? zeker niet. En ook bijv. Espargaro in 2022 veel meer punten dan 2023. De bekendste voorbeelden, maar dit gebeurd in iedere klasse en sport.

Tuurlijk zullen deze gasten, en ook Bo zich achter hun oren krabben. En niet blij zien, en weten dat het beter moet en kan.

Bo had afgelopen jaar gewoon een matig jaar, mede ook omdat hij een aantal races miste of niet optimaal kon zijn door een nare blessure veroorzaakt door een ander. Deze seizoenen zitten er tussen. Zie bijv. Bastianini of Oliveira. Maar daar lopen we toch ook niet op te bashen?

Mijn hele punt is, en ik begrijp ook wel dat niet iedereen het inlevingsvermogen of de sympathie heeft, dat het weinig zin heeft om vanaf je zolderkamertje zo ontzettend dom negatief te lullen over Bo.

Wij gaan toch ook niet als het even wat minder gaat, en je beseft dat je niet beter zult worden, maar je toch nog erg geniet van je baan, wat anders zoeken op een veel lager niveau? Terwijl je werkgever zegt dat je mag blijven.

En begrijp me niet verkeerd en lees goed of zelfs 2x. Maar ik vind ook dat het bij Bo af en toe wat soft lijkt, en dat het wat vaker de dood of de gladiolen mentaliteit mag zijn. Maar dat heeft heel weinig te maken met wat er te vaak maar is gezegd en geroepen (lees: getypt).
Amen
 
Als je het heel mooi vind om te doen, en je neemt genoegen met de resultaten die er in zitten, en je hoopt op wat meer. Dan is het toch prima om dat te blijven doen? Rossi, laatste seizoenen geen stijgende lijn. Lorenzo? zeker niet.
Om nu Bo te vergelijken met Rossi en Lorenzo in hun nadagen gaat nergens over. Mocht hij willen.
Moto Gp is topsport, als je niet beter wordt als 20e in moto2 is je carriere niet lang.
 
Een stijgende lijn is lang niet altijd vanzelfsprekend. In de eerste 3/4 jaar is dat logisch, maar dat het qua resultaten niet beter zal worden niet. Dat er daarna anderen harder gaan rijden dan jouw plafond is wel logisch.

Als je het heel mooi vind om te doen, en je neemt genoegen met de resultaten die er in zitten, en je hoopt op wat meer. Dan is het toch prima om dat te blijven doen? Rossi, laatste seizoenen geen stijgende lijn. Lorenzo? zeker niet. En ook bijv. Espargaro in 2022 veel meer punten dan 2023. De bekendste voorbeelden, maar dit gebeurd in iedere klasse en sport.

Tuurlijk zullen deze gasten, en ook Bo zich achter hun oren krabben. En niet blij zien, en weten dat het beter moet en kan.

Bo had afgelopen jaar gewoon een matig jaar, mede ook omdat hij een aantal races miste of niet optimaal kon zijn door een nare blessure veroorzaakt door een ander. Deze seizoenen zitten er tussen. Zie bijv. Bastianini of Oliveira. Maar daar lopen we toch ook niet op te bashen?

Mijn hele punt is, en ik begrijp ook wel dat niet iedereen het inlevingsvermogen of de sympathie heeft, dat het weinig zin heeft om vanaf je zolderkamertje zo ontzettend dom negatief te lullen over Bo.

Wij gaan toch ook niet als het even wat minder gaat, en je beseft dat je niet beter zult worden, maar je toch nog erg geniet van je baan, wat anders zoeken op een veel lager niveau? Terwijl je werkgever zegt dat je mag blijven.

En begrijp me niet verkeerd en lees goed of zelfs 2x. Maar ik vind ook dat het bij Bo af en toe wat soft lijkt, en dat het wat vaker de dood of de gladiolen mentaliteit mag zijn. Maar dat heeft heel weinig te maken met wat er te vaak maar is gezegd en geroepen (lees: getypt).
Zeer mooi verwoord..

Ik zeg altijd maar "Goooo Boooo"
We gaan het mee maken zeer binnenkort.

Ik doe het hem iig niet na:+
 
1709129765580.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan