Bo Bendsneyder deel 2

Op Eurosport vertelden ze dat hij zo'n 14 km/h topsnelheid mist op het rechte stuk, tov de snelste jongens.
Dat maak je niet zomaar goed in de bochten.

Wel raar dat de NTS blijkbaar minder snel is, met dezelfde motor.
 
Op Eurosport zeggen ze wel meer vooral die Peter bom whatever. Jeetum zeg wat kan die gast snel kletsen moeilijk😵 te volgen en als dit lukt gaat Petertje veel te ver in over wat dan ook of tie jarenlang testrijder is geweest bij diverse topmerken. . Die 2 kunnen hun klep niet maar een moment dicht houden.

Zo goedendag allemaal😉
 
Op Eurosport zeggen ze wel meer vooral die Peter bom whatever. Jeetum zeg wat kan die gast snel kletsen moeilijk😵 te volgen en als dit lukt gaat Petertje veel te ver in over wat dan ook of tie jarenlang testrijder is geweest bij diverse topmerken. . Die 2 kunnen hun klep niet maar een moment dicht houden.

Zo goedendag allemaal😉

Ja man, ain' t life a bitch?! Wereldproblemen allemaal die je vooral in elk mogelijk topic even moet ventileren.
 
Wat is dat toch met Bo en de eerste ronden. Hij rijdt bijna elke race, nu en vorig jaar ook, achter de feiten aan.
 
Qatar ging veel beter. Maargoed Bo gaat hier nooit zo goed dus hopelijk vanaf Europa weer wat meer snelheid in de race.
 
Dat zal best...maar dat zegt niet altijd wat over je communiceren toch?

Anyway...we gaan het meemaken zo.

De zomer was er vandaag wel...nu de zwaluw nog. Kijken of die zn hokje kan verlaten.

De zwaluw bleef weer in zn hokje....

Als ze vallen is puntjes sprokkelen niet lastig toch?
Zoals racer 250 zegt....dat gretige..zoals gardner had...dat moet er komen. Anders wordt het nooit wat toch?
 
Inderdaad, als ze vallen voor je heb je makkelijk 2 punten.. Maar goed, het is nog het begin van het seizoen, en hij is al beter af dan vorig jaar!
Ik hoop dat het in Austin stukken beter gaat voor hem. Het glas is half vol! *O*
Overigens heb ik echt genoten van de race, wat een close-racing in de laatste 5 rondes zeg! :t
 
Eerst Austin nog ;)
Daar het doorgaans ook niet zo geweldig, maar ik laat me graag positief verrassen. Het begin op de NTS is iig vele malen beter dan vorig jaar. Nu nog zorgen dat die openingsfase eens beter gaat worden. Het lijkt de broer van Vinales wel...
 
Mooie moto 2 race. Sterk optreden van Gardner. Gaan we hopelijk meer van zien dit seizoen. Balda slim gereden.
 
Prachtig wat Remy liet zien *O*
En eerlijk in zijn commentaar; Baldi blokte mij maar daar moet ik niet over zeuren. Ik deed het zelf ook :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan