Bo Bendsneyder deel 2

een zwaluw maakt geen zomer, maar in ieder geval een goede solide start!
Morgen vasthouden en zondag de eerste ronden afwachten…..
Keep my fingers crossed... Go BO!
 
Ik hoop echt als velen dat ze bij NTS RW Racing stappen hebben gemaakt. Maar wintertesten en vrije trainingen zeggen niets. Zondag als die lichten uit gaan, dan moet je gas geven en de punten worden verdeeld na de finish. Zo cliche maar zo waar. Maar alsnog: Go Bo, Gooooooo!
 
Vind het vooral goed om te zien dat hij in elke sessie direct een goed tempo te pakken heeft. Stabielere rondetijd zeg maar ipv 1 ronde die er uitsteekt. Plaats 6 gaat hij in de kwali niet redden, maar ik gok erop dat hij top15 kwalificeert, dan net buiten de punten terugvalt en dan door erop te blijven zitten 2 punten pakt. Tot zover mijn glazen bol....O-)
Het ziet er in mijn ogen echt stukken beter uit en Raffin op meer dan een seconde zetten is ook niet niks. Zelfs met de situatie van Raffin.
 
Laatst bewerkt:
Vind het vooral goed om te zien dat hij in elke sessie direct een goed tempo te pakken heeft. Stabielere rondetijd zeg maar ipv 1 ronde die er uitsteekt. Plaats 6 gaat hij in de kwali niet redden, maar ik gok erop dat hij top15 kwalificeert, dan net buiten de punten terugvalt en dan door erop te blijven zitten 2 punten pakt. Tot zover mijn glazen bol....O-)
Het ziet er in mijn ogen echt stukken beter uit en Raffin op meer dan een seconde zetten is ook niet niks. Zelfs met de situatie van Raffin.
We zullen het zien zondag.
Jammer dat zijn teamgenoot ver achter hem staat.
 
Van arai naar hjc..en van revit naar macna
Da's van een a naar b...en een b naar c merk.

Zullen we een pool.gaan houden met uitslag voorspellingen?. Kratje bier op 18e gemiddeld komend jaar.

Je kunt mee doen aan de MF GPinsider pool. Bij mij staat Bo erbij :Y
 
Van arai naar hjc..en van revit naar macna
Da's van een a naar b...en een b naar c merk.

Zullen we een pool.gaan houden met uitslag voorspellingen?. Kratje bier op 18e gemiddeld komend jaar.
😂Met een dure Arai ga je niet harder rijden 🙄
Maar laten we hopen dat je er ver naast zit gezien voorspelling... toch.
 
😂Met een dure Arai ga je niet harder rijden 🙄
Maar laten we hopen dat je er ver naast zit gezien voorspelling... toch.

Als je kansen hoger worden ingeschat zullen de grotere merken wel met je in zee te gaan, als die geen interesse hebben komen de kleine merken met een lager budget... echt een heel goed teken is het imho niet, maar hoop ook dat hij het tegendeel laat zien, de start is iig goed :t
 
Bo is 7e geworden vandaag, niet 6e.

Ik lees hier al een tijdje mee en heb me nu toch maar geregistreerd om wat tegengas te geven aan een hoop negatieve berichten over Bo.
De meeste mensen zien alleen de eindklasseringen in de testen, vrije trainingen, kwalificatie en race en trekken daaruit hun conclusie.
Ik houd de livetiming en statistieken bij van alle testen en trainingen en dan zie ik bij Bo toch echt een duidelijk stijgende lijn.
De Moto2 klasse is de zwaarst bevochten klasse om je in te handhaven en de NTS is(en was zeker vorig jaar) niet de beste fiets, maar hebben voor dit seizoen toch goede stappen gemaakt.
Bo heeft deze wintertesten echt leuke runs laten zien met constante rondetijden, en ook nu in FP1 en FP2 ziet het er goed uit. Die 1:59.0 die hem nu de 7e plaats oplevert komt niet zo maar uit de lucht vallen. Dit is echt wel te danken aan het harde werk van het team en Bo.
Nu moeten we alleen hopen dat Bo zijn start en eerste ronden probleem onder de knie heeft weten te krijgen en dat NTS blijft doorontwikkelen.
Voor zover ik nu heb gezien zijn Bo en NTS zeker geschikt om in de punten te rijden.
 
Van arai naar hjc..en van revit naar macna
Da's van een a naar b...en een b naar c merk.

Zullen we een pool.gaan houden met uitslag voorspellingen?. Kratje bier op 18e gemiddeld komend jaar.
Er is een wereldkampioen MotoGP geweest met HJC, en Macna is op en top Nederlands, niet een hele gekke combi met Bo dus. Je ziet Macna ook steeds vaker (en al enkele jaren) in de professionele racewereld.

Plaatje voor de helm. ;)

450_1000.jpg
 
Als je kansen hoger worden ingeschat zullen de grotere merken wel met je in zee te gaan, als die geen interesse hebben komen de kleine merken met een lager budget... echt een heel goed teken is het imho niet, maar hoop ook dat hij het tegendeel laat zien, de start is iig goed :t


juistem. ;)

maar laat mij graag verrassen :)
Ben alleen altijd erg benieuwd of de mensen,die er tegen in gaan, met de evaluaties ook objectief kunenn zijn. Dus laten vallen wat je eerst ophemelde.

Ik sta altijd open voor nieuwe dingen op welk vlak dan ook en dan ook graag positief ingesteld. Echter..als het niks is..geef dat dan ook eerlijk toe.
Tuurlijk zeggen tests niet alles..maar het laat veelal vaak wat zien.
 
Er is een wereldkampioen MotoGP geweest met HJC, en Macna is op en top Nederlands, niet een hele gekke combi met Bo dus. Je ziet Macna ook steeds vaker (en al enkele jaren) in de professionele racewereld.

Plaatje voor de helm. ;)

Bekijk bijlage 1471640

Nosferatu kijkt waarschijnlijk alleen naar de aanschaf prijs.
Ja dan zijn arai en dergelijke wel de top merken ja..

Bo zat er lekker bij, openingsronde in fp1 was gewoon waanzinnig te noemen.
 
Vind het vooral goed om te zien dat hij in elke sessie direct een goed tempo te pakken heeft. Stabielere rondetijd zeg maar ipv 1 ronde die er uitsteekt. Plaats 6 gaat hij in de kwali niet redden, maar ik gok erop dat hij top15 kwalificeert, dan net buiten de punten terugvalt en dan door erop te blijven zitten 2 punten pakt. Tot zover mijn glazen bol....O-)
Het ziet er in mijn ogen echt stukken beter uit en Raffin op meer dan een seconde zetten is ook niet niks. Zelfs met de situatie van Raffin.
Denk dat je maar zo eens gelijk kan hebben…., maar laten we hopen op meer. Is Bo en RW gegund!
 
Nosferatu kijkt waarschijnlijk alleen naar de aanschaf prijs.
Ja dan zijn arai en dergelijke wel de top merken ja..

Bo zat er lekker bij, openingsronde in fp1 was gewoon waanzinnig te noemen.
Revit vind ik wel meevallen aangezien ik dat zelf gehad heb en van de goeiekopen ben. :+
En het wil (inderdaad) niet zeggen dat het ook de beste sponsoren zijn. Het ligt wel enigzins voor de hand.
Maar we gaan lekker naar Bo kijken. :Y
 
Laatst bewerkt:
5de Startplek, prima gedaan! Niet verwacht, hooguit gehoopt! Nu kijken wat het morgen oplevert, wellicht een plek in de top 10. De start van het seizoen is in ieder geval hartstikke goed.
 
Top van Bo👌
Morgen top 10👍....... 🙏
We hope😉

Maarre Roberts poeh die gaat ff los, gaaf.
Hopkins lachte al veel met zijn gebleekte acteurtandjes nu dus slapend 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan