Bo Bendsneyder deel 2

Was vandaag op Assen en reed in de 2e snelste groep.
Rijdt er iemand in de snelste groep 1.41'ers.....

Aangezien de livetiming alleen nummers laat zien en geen namen, kwam ik er pas thuis achter dat Bo Bendsneyder vandaag die 1.41'ers aan het rijden was...
Maar omdat hij vanuit de pitbox vertrok, had je niet in de gaten dat hij het was
 
Was vandaag op Assen en reed in de 2e snelste groep.
Rijdt er iemand in de snelste groep 1.41'ers.....

Aangezien de livetiming alleen nummers laat zien en geen namen, kwam ik er pas thuis achter dat Bo Bendsneyder vandaag die 1.41'ers aan het rijden was...
Maar omdat hij vanuit de pitbox vertrok, had je niet in de gaten dat hij het was
Is toch 10 seconden langzamer dan de Moto gp tijden.😀
 
Ik was er ook, kwam er ook ineens achter. De kinderen van iemand uit ons groepje waren met hem op de foto gegaan. Daarna even gekeken hoe hij rond ging.
 
Wat zou de doelstelling zijn van Bo om een week na de TT met een Blade te gaan rijden op Assen.
Ritme of wennen aan het hogere gewicht?
Tijdje geleden had ik volgens mij gelezen dat hij traint met een Fireblade omdat een dikke duuzend qua rij-ervaring meer overeenkomt met een moto2 fiets dan een supersport motor.

Denk dat die mannen elke kans aangrijpen die ze kunnen om rondjes te rijden. Tijdens de zomerbreak zullen ze wel wat ritme willen houden.
 
Ritme, gevoel behouden, vlieguren maken etc. En of dat dan op Assen is, of op een ander circuit dat maakt niet zoveel uit. Behalve in de kosten en de mogelijkheid. Volgens mij heeft hij nu een "samenwerking" met circuitschool.nl
 
Ritme, gevoel behouden, vlieguren maken etc. En of dat dan op Assen is, of op een ander circuit dat maakt niet zoveel uit. Behalve in de kosten en de mogelijkheid. Volgens mij heeft hij nu een "samenwerking" met circuitschool.nl
Een klein weekje na een GP die hij ijzersterk reed tussen de gewone jongens een circuitdagje rijden is toch iets heeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllll anders.
 
Ik reed in (eerste keer Assen) 2003 1.37....daarna is het nooit iets geworden :N

Nou jij weer.
dit wordt meer een discussie over wie het oudst is dan wie het snelst is 😅

Van der Mark reed vorig jaar op een zo goed als standaard R1M geloof ik ook 41'ers met de langzame Ruskenhoek
 
Terug
Bovenaan Onderaan