Kom dan ook ff met een antwoord voor die jongen!hehe, zo lang is je verhaal niet hoor frits.. heb het dan ook helemaal uitgelezen
Mij niet. Ik wil dat dat ding gewoon start wanneer ie heel warm is. Dat zou ie ook gewoon moeten doen...Andere temp. censor zodat de ventilator eerder aanslaat lijkt me logischer.....
Mij niet. Ik wil dat dat ding gewoon start wanneer ie heel warm is. Dat zou ie ook gewoon moeten doen...
Ja dat kan ik
Je weet waar je bougies zitten ???
Op Vrijdag 05 oktober 2001 23:39 schreef poohbeer het volgende:Tuurlijk niet.
Serieus ??? Kijk dan maar weer eens in je werkplaatshandboek.
Nee dat is te moeilijk voor \'m... bougies is BASISkennis. Geef pooh een brommer, dan kan ie leren wat alles is, bougies, bobine, carburateur(s), cilinder, cilinderkop, zuiger, krukas, achterbrug enz. enz.
Maar een werkplaatshandboek en een sleutelen aan je motor voor dummies is misschien wel wat voor Pooh
Cilinderkop is dat ding bovenaan je cilinders, stukje boven de zichtbare pakking op je motor. Zitten je kleppen en (meestal) je bougies in...Op Zaterdag 06 oktober 2001 16:56 schreef poohbeer het volgende:
Al die andere termen die je opnoemde weet ik wat ze zijn btw. Cilinderkop uitgezonderd dan. (of is dat gewoon het uiteinde van de cilinder?) Die dingen kennen is weer wat anders trouwens.
Motor gaat deze week waarschijnlijk naar de Suzuki dealer. Hij wilde niet meer starten, wegenwacht kreeg er ook niet veel puf uit (wegenwacht totaalCilinderkop is dat ding bovenaan je cilinders, stukje boven de zichtbare pakking op je motor. Zitten je kleppen en (meestal) je bougies in...
Importeur moet toch echt wel een oplossing weten, Frits... Of is dit een standaardprobleem? Ook handig te weten: waarom loopt het ding warm? Anders doet de fiets het wel, maar slaat de koppakking (voor Pooh: De pakking tussen cilinders en cilinderkop) eruit of loopt de zuiger vast in de cilinder door warmlopen...
Zou toch ook effe hier naar kijken...