chrisjemol
MF veteraan
Ok, ik heb ori luchtfilter en een Motad 4-in-1 uitlaat, is dan in dit geval een 31 of 33 aan te raden voor beste prestaties??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit is een motor die ik zelf wel wil kopen, maar.......
bovenstaande is weer typisch Honda Net als de VF1000R en de CB1100R en de CB1000 en de CB1300 en de NR750.....overpriced en waarschijnlijk weer verhoudingsgewijs te weinig pk's. Zal na verloop van tijd en tegenvallende verkoopcijfers de prijs weer verlaagd worden en dan zit je daar mooi als koper van de eerste dag...
Mooie motor maar ik denk dat het weer geen klapper gaat worden..
Ok, ik heb ori luchtfilter en een Motad 4-in-1 uitlaat, is dan in dit geval een 31 of 33 aan te raden voor beste prestaties??
ik denk het wel, aangezien hij anders zoveel gaat zuipen (denk ik), en het wordt al meer en meer...
dus de opties met motad 4-in 1 met en zonder origineel luchtfilter??
Dat verschil is minimaal. Het verschil tussen de carbs is qua verbruik vele malen groter, als je inzit over het gebruik moet je de originele carbs blijven gebruiken...
Ik heb op mijn 900, toen er bij mij nog geen 11r blok onder hing, mikuni vm33's gehad en CR33's. Beide hadden een enorme impact op de prestaties maar helaas ook op het verbruik. Exacte verbruikcijfers heb ik helaas niet voor je, maar wellicht andere Bolrijders wel.
Het verschil in verbruik tussen 31 en 33 mm is vast te verwaarlozen en je rijgedrag zal hier wellicht een nog belangrijkere rol in spelen. Sowieso heb moet je meer 'roll-on' gasgeven, CV's zijn wat meer fool-proof. Het voordeel van 33's is dat als je later bijv. big-bore wil gaan of een 1100 blok erin hangt, je nog steeds je 33's kan gebruiken. Daarom heb ik in eerste instantie ook voor 33's gekozen.
Maargoed, nu heb ik TMR's.