Bol d'Or liefhebbers show your bike!! Deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om nog ff terug te komen op dat knipperrelais.,er zijn er ook die zijn geschikt om met aanhangwagen te rijden [nagenoeg allemaal vandaag],dan is het totaal vermogen nog iets hoger gebracht.
Zelf heb ik er dus een met de toevoeging 4x21 Watt.
Maar inderdaad als 't niet stoort laat je 't toch zitten , en valt wellicht nog eerder/beter op ;-)

grtzz Ghanss.
 
Hellup, één tegelijk a.u.b.... ;)
Wacht, ik krijg een brainwave, zal zo even in m'n garage duiken, geloof dat ik er nog eentje heb.
Zo niet, dan doe ik het op volgorde van mailen, is dit fair?
 
Wat zijn de voordelen van een hydrolische koppeling? Dat je geen kans hebt op een gebroken kabel begrijp ik wel. Tis natuurlijk altijd leuk om te sleutelen, daar gaat het niet om. Maar levert dit ombouwen ook echt wat op?
 
Voor mij voor de looks en het sleutelen...
Wat ik op CB1100.net lees is met kabel net zo soepel als hydraulisch.

Een ander voordeel is dat hydrauliek op veel meer manieren kapot kan dan een kabel. :P
 
hey jongens, ik heb gisteren mijn carburateurs en luchtfilter eronderuit geknikkert aangezien ik andere carburateurs en powerfilters heb.
Nu is mijn vraag: moet ik die carterontlcuhting nog ergens op aansluiten, eengezien het originele luchtfilter weg is?? ik kan die slangen niet afknippen en afdoppen neem ik aan.
bij voorbaat dank, chris
 
Slangen zeker niet afdoppen, maar ergens onder je luchtfliters laten hangen.
 
Ze hebben er speciale vervangers voor.,maar als je bv een blikje vult met staalwol en daar die slang inhangt vangt die 't wel op en je ruikt 'm niet zo erg ;-)

grtzz
 
en als ik nou die slangen die op dat T-stuk gaan op dat T-stuk laat en de slang die achterop het luhtfilter zat weer daarop aansluit (die slang loopt naar onder het blok. die hangt daar te bungelen)
 
Van olie op de banden heb ik eerlijk gezegd nog geen last van gehad, en ik rij al 5 jaar zo rond. Ik denk dat het een beetje overdreven is, het spettert er echt niet uit hoor!

Wat je voor de zekerheid wel kan doen is een dop aan het einde van de slang plaatsen en die zo af en toe eens eraf halen dat de sludge eruit kan lopen. Bij Suzuki wordt dat ook toegepast, werkt goed.
 
Sommigen monteren een mini colablikje naast de gelijkrichter achter het kapje en lten hem daar in uit ademen. Af en toe leeggooien blijft dan over.
 
Van olie op de banden heb ik eerlijk gezegd nog geen last van gehad, en ik rij al 5 jaar zo rond. Ik denk dat het een beetje overdreven is, het spettert er echt niet uit hoor!

Wat je voor de zekerheid wel kan doen is een dop aan het einde van de slang plaatsen en die zo af en toe eens eraf halen dat de sludge eruit kan lopen. Bij Suzuki wordt dat ook toegepast, werkt goed.

Zei ook niet dat ie er last van zou krijgen... :P
Maar je hebt gelijk, het zal niet veel zijn.

Zelf heb ik als idee gehad deze leidingen naar een neppe NOS-bottle te doen. Staat indrukwekkend, psychologisch ga je er misschien zelfs sneller van! :+
 
Ook hier maar even:


ff wat anders maar dit leek me wel een prima plek om het te posten.

Las dit op een ander Forum:

Vannacht is van een goeie vriend van ons een donkergrijze Bol d'Or, 900 cc gestolen, licht beschadigd. Kentekenplaat: MB-45-HT.
Als je 'm ziet rijden (of staan) graag een seintje...



Je weet maar nooit !!!!

Mocht iemand iets zien/weten, geef ik het wel weer door !

De betreffende motor:

[afbeelding]


@ NitroMax,
Bedankt dat je em hier ook ff hebt gepost :}
Is / was mijn Bolletje...
 
Maar ik heb ondertussen weer een andere bol gekocht... *D :]
full
 
Wie kan helpen

full



Wil de lampjes vervangen van de tellerset.
Heb de teller gedemonteerd zoals op foto omdat ik de zwart ronde rubbertjes waar volgens mij de lampjes in zitten niet los krijg. het rubber scheurt steeds verder.

heeft iemand voor mij een oplossing; moet ik soms de teller zelf ook demonteren wat me niet logisch lijkt.

Ok graag wat advies.

 
Hoi Bert, de lampjes zitten idd in de zwarte rubbertjes, je hoeft dus niet je hele teller uitelkaar te halen. Ik zou voor een stukje bedrading van een sloper gaan met daaraan de rubbertjes. Vindt je er geen geef dan nog eens een brul, misschien heb ik nog wel wat liggen. Moet dan wel ver zoeken
 
Met een kleine schroevendraaier het rubber een beetje naar binnen drukken en een druppel WD40 of een ander gelijkwaardig middel er tussen laten lopen.
Bij mij werkte het prima
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan