Borgen KNMV-CUP

Vergeet niet de oliefilter te borgen!!!! d.m.v. een slangenklem er omheen te doen. En zit er al Explosave in de tank = ook verplicht in de CUP. 'Have fun' met de voorbereiding. :]

Da's allemaal al gebeurd, fiets heeft al cup gereden. Alleen na wat verplichte modificaties zijn een aantal zaken achterwege gebleven en die moet ik nu weer even fixen.
 
wil het wel graag zeker weten voor ik ga boren :P

ennuh geen zijstandaard |( ... da's zoooo handig .... moet ie er echt af of kan ik hem vastbinden met een tywrap ... zie mezelf al weer kutten bij MSL zonder standaard ... kan ik niet meer aan de pilonnen zitten :P
Mag je wel een nieuwe onderkuip erop doen vanwege het verzagen voor de standaard.
 
Ohhh...dus de fiets heeft wel CUP gereden, nu jij nog Hans *D

(en het haaien vinnetje bij het achtertandwiel, zeker ook al!!)

Komt helemaal goed. Vandaag wielen en plastic naar de spuiter gebracht, volgende week subframe laten richten en lassen... Blijft alleen nog een grote beurt over, dan istie alweer klaar.

Wat ga jij rijden volgend jaar ?

[edit] Zou bijna de vering vergeten.... Achter een lichtere veer en voor racemodificatie.
 
Laatst bewerkt:
Vergeet niet de oliefilter te borgen!!!! d.m.v. een slangenklem er omheen te doen. En zit er al Explosave in de tank = ook verplicht in de CUP. 'Have fun' met de voorbereiding. :]

De tank moet propvol met die zooi zitten :P en
Explosave heeft de gewoonte om langzaam op te lossen. B|
Ik zou dus maar voor een extra voorraadje zorgen. |(
 
:X waar blijft die rotzooi dan , of kan ik beter de tank leeghalen voor de winter i.p.v benzine erin laten zitten welke dus de explosafe op kan lossen ?
Je moet je tank gewoon leegmaken,heb jij geen aftap slangetje dan :?
Wel zo handig bij de cup,anders heb je of teveel of te weinig benzine tijdens de races.
Is ook slecht voor de carb's,benzine gaat raar doen na lang stilstaan!
Gewoon van die snelkoppelingen kopen bij HOP,kan je tank er snel af en/of leegmaken met een andere koppelslangetje.
 
Je moet je tank gewoon leegmaken,heb jij geen aftap slangetje dan :?
Wel zo handig bij de cup,anders heb je of teveel of te weinig benzine tijdens de races.
Is ook slecht voor de carb's,benzine gaat raar doen na lang stilstaan!
Gewoon van die snelkoppelingen kopen bij HOP,kan je tank er snel af en/of leegmaken met een andere koppelslangetje.



Klopt , zitten snelsluiters op , alleen heb dus een T sukje nodig denk ik met een stukje slang
 
moet minimaal de helft van koelvloeistof en tankinhoud kunnen bevatten!
Staat al eerder in het topic, zie copy van de reglementen ( RF-900).
 
moet minimaal de helft van koelvloeistof en tankinhoud kunnen bevatten!
Staat al eerder in het topic, zie copy van de reglementen ( RF-900).
:o oops

Die R1 rijders zijn toch snel he :} :P


Maaruh is het nou "en" of "of" :?

Lijkt me niet waarschijnlijk dat ze tegelijk gaan lekken
 
:o oops

Die R1 rijders zijn toch snel he :} :P


Maaruh is het nou "en" of "of" :?

Lijkt me niet waarschijnlijk dat ze tegelijk gaan lekken
Ik hoop op de baan ook zo snel te zijn!! :+
Enne, je moet beide doen m.a.w.
Apparte opvangtankjes voor allemogelijke ontluchting en een grote opvangbak ( in dit geval je onderkuip) voor koelvloeistof en olie!
p.s. vergeet niet van pluggen in je onderkuip te voorzien!1( remember mijn ervaring op Catalunya met het regenrijden!!) :o
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan