borstprotectie en vrouwen?

Das een goeie, die van revzilla, dank.
Die van Alpinestars is voor Alpinestars pak of vest. Heb ik niet.
En, NEE, foto krijge julle niet, valt weinig te zien óók, met cup B.. _O-

goede nippels zijn ook wat waard :Y

~[edit] liever klein en stevig met goede nippels, dan grote plumpuddingen
 
Laatst bewerkt:
tetten17nh.jpg
 
Cupmaten kunnen misverstanden opleveren.
Mannen denken meestal niet verder dan de letter, maar een 80B is gewoon exact even groot als een 75C.

Dat ligt er maar net aan wat je lekkerder vindt zitten..... (of wat je je vriendje wijs wilt maken......... :') )
 
Laatst bewerkt:
Cupmaten kunnen misverstanden opleveren.
Mannen denken meestal niet verder dan de letter, maar een 80B is gewoon exact even groot als een 75C.

Dat ligt er maar net aan wat je lekkerder vindt zitten..... (of wat je je vriendje wijs wilt maken......... :') )

Dat hangt er van af wat je met "groot" bedoelt. Want een 76D heeft hetzelfde volume als een 92A maar ik zou die toch zeker niet even groot noemen. Het volume is hetzelfde, maar het aanzich is aanmerkelijk anders.
 
Laatst bewerkt:
Das een goeie, die van revzilla, dank.
Die van Alpinestars is voor Alpinestars pak of vest. Heb ik niet.
En, NEE, foto krijge julle niet, valt weinig te zien óók, met cup B.. _O-
Maar ga je crossen oid? Of wil je gewoon safer de weg op met zo'n body protector?
 
Dat hangt er van af wat je met "groot" bedoelt. Want een 76D heeft hetzelfde volume als een 92A maar ik zou die toch zeker niet even groot noemen. Het volume is hetzelfde, maar het aanzich is aanmerkelijk anders.
BC, die maten bestaan geeneens, gekkie.

Maar je bedoelt volgens mij ditte:

image_3punten_002.jpg
 
Dat hangt er van af wat je met "groot" bedoelt. Want een 76D heeft hetzelfde volume als een 92A maar ik zou die toch zeker niet even groot noemen. Het volume is hetzelfde, maar het aanzich is aanmerkelijk anders.

Een 92A?


Waar koop jij je bh's? *D

edit: dat klinkt wel als een maat die je bij mannen tegenkomt......... :+
 
Een 92A?


Waar koop jij je bh's? *D

edit: dat klinkt wel als een maat die je bij mannen tegenkomt......... :+

_O-

Het kan goed zijn dat die maten niet bestaan, maar Moo heeft het veel duidelijker uitgelegd :)

Die maten gaan blijkbaar in stappen van 5 :) Maar een 95A bestaat wel. Dat zal inderdaad wel een mannenmaat zijn _O-
 
Serieus bedoeld heren, dit topic, zo'n losse borstprotector kan dat, zít dat, uberhaupt bij vrouwen goed, en blijft het op zn plek?
Ik zoek geen compleet harnas voor onder een pak, maar dacht aan een borstprotector voor erbij.
Nu heb ik écht geen cup Z ofzo, maar kan me voorstellen dat het tóch in de weg zit.. _O-

Dainese heeft ook losse protectoren:

Home - Touratrek Avontuurlijke Motorreizen

http://www.dainese.com/us_en/motorbike/thorax-pro-lady.html?destinazione_uso=45&cat=41

Dainese Thorax Pro Dames Chest Protector biedt extra schokbescherming aan de kwetsbare delen van het lichaam, de borst en borstkas, het hart en de longen.

Ergonomisch ontworpen?

Dainese vermeldt op de website dat de Thorax ergonomisch is ontworpen. Volgens ervaringsdeskundige van Allaboutbikes.com, “het ergonomische ontwerp maakt van mij een soort Xena, de Warrior Princess. Dat is de prijs die je moet betalen veiligheid. Afgezien daarvan is het duidelijk dat de Thorax past onder een normaal leren jack…”. Dianese claimt echter dat de protector is ontworpen voor het circuit en het beste zit onder een lederen racepak.

De harde polypropyleen frontplaat maakt gebruik van een legering uit de luchtvaart. Het bestaat uit een honingraat die is ingeklemd tussen de polymeren die ‘ergonomisch’ zijn gevormd. De jersey voering en verstelbare bandjes zorgen voor comfort en een beetje perforatie zorgt voor de nodige temperatuurregulering in dat compartiment.
 
Laatst bewerkt:
BC, die maten bestaan geeneens, gekkie.

Maar je bedoelt volgens mij ditte:

[afbeelding]

Dit is een multiple choice vraag toch?
Ik kies antwoord A.

Mijn opa leerde me vroeger al dat een vrouw waarbij je BEIDE borsten vanaf de achterkant kon zien potentieel partnermateriaal was.

Nou was mijn opa niet echt slim of zo. Zelfs niet boerenslim. Maar een geil menneke was het wel!
*O* *O* *O*
 
Dit is een multiple choice vraag toch?
Ik kies antwoord A.

Mijn opa leerde me vroeger al dat een vrouw waarbij je BEIDE borsten vanaf de achterkant kon zien potentieel partnermateriaal was.

Nou was mijn opa niet echt slim of zo. Zelfs niet boerenslim. Maar een geil menneke was het wel!
*O* *O* *O*
_O-

Als jij de leeftijd van opa bereikt mag je blij wezen dat de borsten van je vrouw vanaf de zijkant gezien verder komen dan die zwemband die eronder hangt en voor buik moet doorgaan. :Y
 
_O-

Als jij de leeftijd van opa bereikt mag je blij wezen dat de borsten van je vrouw vanaf de zijkant gezien verder komen dan die zwemband die eronder hangt en voor buik moet doorgaan. :Y

Gelukkig gaat bij de meesten het gezichtsvermogen ook behoorlijk achteruit.
Ik hoop dat dat bij mij ook gaat gebeuren.
Je wilt echt niet ALLES zien hoor...
 
Laatst bewerkt:
Das een goeie, die van revzilla, dank.
Die van Alpinestars is voor Alpinestars pak of vest. Heb ik niet.
En, NEE, foto krijge julle niet, valt weinig te zien óók, met cup B.. _O-
Och arme, waarom niet gewoon een mannen-borst-protectie?

Schoonzusje doet aan motorcross en heeft gewoon een standaard vest aan met rug/borst/arm-protectie. Werkt prima, ligt er alleen aan waar je em voor wilt gebruiken.

Mocht je je schamen voor de inhoud van je 'zeer strakke' lederen overall kun je ook nog de welbekende kipfiletjes gebruiken ;)


(:+ wel lezen met een korreltje zout)
 
Gelukkig gaat bij de meesten het gezichtsvermogen ook behoorlijk achteruit.
Ik hoop dat dat bij mij ook gaat gebeuren.
Je wilt echt niet ALLES zien hoor...
Ik denk dat die achteruitgang van het gezichtsvermogen ook echt een doel heeft. :Y
 
Och arme, waarom niet gewoon een mannen-borst-protectie?

Schoonzusje doet aan motorcross en heeft gewoon een standaard vest aan met rug/borst/arm-protectie. Werkt prima, ligt er alleen aan waar je em voor wilt gebruiken.

Mocht je je schamen voor de inhoud van je 'zeer strakke' lederen overall kun je ook nog de welbekende kipfiletjes gebruiken ;)


(:+ wel lezen met een korreltje zout)

Nnnneeee! Ik was het net vergeten ... :(
 
Misschien is dit iets:
armor15_HV_20090227133220.jpg


Afhankelijk van waarvoor je het wilt gaan gebruiken natuurlijk O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan