BOT 11

bmwoman

MF veteraan
27 mei 2004
1.478
319
purmerend
we waren gisteren op het zijspan treffen in Genemuiden
het was erg gezellig


's avonds bij het grote vuur buiten kwam toch het Bot gevoel weer op bij veel mensen
een na jaars bot zit al in de maak , maar we willen toch kijken of we in het voorjaar ook nog iets kunnen doen


een idee is om er een knutsel/bbq BOT van te maken bij Hevu
in ieder geval moeten er 2 trekhaken gemaakt worden dus de hele middag elkaar vertellen hoe het niet moet en daarna lekker een bbq en een biertje

als er andere ideeen zijn laat maar weten
 
JAAAAAAAAAAAAAA, ik heb een trekhaak achter mijn gs nodig. :Y
Voorkeur qua datum heb ik niet echt. ALs ik moet werken ben ik er niet bij en als ik vrij ben wel.
 
Da's mooi, ik heb nog een ander knutselprojectje... Mag da ok?

Datum voorstel: dag van de arbeid?
 
Als het in oktober wordt gepland ga ik voor het tweede weekend. Eerste weekend kan ik niet.
Maar jullie hoeven er geen rekening mee te houden hoor.
 
Ik kom wel uit brabant maar heb het veel te druk gehad met bier vasthouden, d'r liep iemand rond die ruimde de flessen op voordat ze leeg waren.
Ik moest mijn fles(waar ik zeer gehecht aan ben tot-ie leeg is) mee naar de plee nemen _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik kom wel uit brabant maar heb het veel te druk gehad met bier vasthouden, d'r liep iemand rond die ruimde de flessen op voordat ze leeg waren.
Ik moest mijn fles(waar ik zeer gehecht aan ben tot-ie leeg is) mee naar de plee nemen _O-

Ja, maar je moet ook wel een beetje doordrinken! Ik maak hem meestal maar even leeg als ze langskomen voor lege flessen..........
 
Ja,.............en wij bestellen er altijd 2 per persoon(ik probeer te minderen met roken en als je de handen vol hebt rook je dus minder, maar pissen met 2 flessen bier is een beetje moeilijk en stoppen met pissen is geen optie).
Maar ik denk dat ik maar weer gewoon ga roken want ik krijg hoofdpijn van dat stoppen/minderen met roken.
 
Ja,.............en wij bestellen er altijd 2 per persoon(ik probeer te minderen met roken en als je de handen vol hebt rook je dus minder, maar pissen met 2 flessen bier is een beetje moeilijk en stoppen met pissen is geen optie).
Maar ik denk dat ik maar weer gewoon ga roken want ik krijg hoofdpijn van dat stoppen/minderen met roken.

Daar kan ik niet tegenop lullen!
 
Mij lijkt het wel gezellig een Hobby Bot! *O* Niet dat ik een trekhaak nodig heb...

Mei/juni,maar eerst eens zien welke datum dat word.
 
Maar ik dacht alles al wel een beetje te kennen hier.. maar sleutelbot??? Er rijdt hier toch niemand Harley met zijspan?
 
JAAAAAAAAAAAAAA, ik heb een trekhaak achter mijn gs nodig. :Y
Voorkeur qua datum heb ik niet echt. ALs ik moet werken ben ik er niet bij en als ik vrij ben wel.
Kan een van deze helpen?

full


Heb er een aantal van elk, dus als er meer gegadigden zijn hoor ik het wel..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
821
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan