BOT 21

Ik ben nog steeds op zoek naar een geschikte locatie, is nogal lastig om iemand te vinden die zijn terrein ter beschikking wil stellen in corrona tijden
Komt wel goed desnoods op camping
 
Ik ben nog steeds op zoek naar een geschikte locatie, is nogal lastig om iemand te vinden die zijn terrein ter beschikking wil stellen in corrona tijden
Komt wel goed desnoods op camping
Hoeveel man komen er meestal, hier vlakbij is een kleine camping, die kan je misschien helemaal afhuren.
 
Hoeveel man komen er meestal, hier vlakbij is een kleine camping, die kan je misschien helemaal afhuren.
De laatste keer waren we met 23 zijspannen en 2 solo motoren ( was voor mij de eerste keer) ondertussen hebben er al veel aangegeven dat ze graag eens een bot in mijn streek willen hebben dus ben ik vollop bezig aan het zoeken .
Hopelijk komt er snel iets uit de bus .
We kunnen die camping van u misschien als plan B gebruiken
Grtz Fox
 
De laatste keer waren we met 23 zijspannen en 2 solo motoren ( was voor mij de eerste keer) ondertussen hebben er al veel aangegeven dat ze graag eens een bot in mijn streek willen hebben dus ben ik vollop bezig aan het zoeken .
Hopelijk komt er snel iets uit de bus .
We kunnen die camping van u misschien als plan B gebruiken
Grtz Fox
ow ok, ja dit is in brabant, geen belgie dus
 
Brabant zijn we al zo vaak geweest...

Als het je dit jaar niet lukt @Guzzi Fox , dan mag je ook doorzoeken tot volgend jaar en heb ik nog wel een plekje in mijn aanstaande "tuin" voor een twintigtal zijspannen
 
Brabant zijn we al zo vaak geweest...

Als het je dit jaar niet lukt @Guzzi Fox , dan mag je ook doorzoeken tot volgend jaar en heb ik nog wel een plekje in mijn aanstaande "tuin" voor een twintigtal zijspannen
Heb er wel goed geloof in dat ik iets zal vinden zal er alleen een echt werk van moeten maken . Was mij nogal druk hier de laatste tijd . Zo heb ik wat klusjes thuis gedaan en nog wat gaan helpen bij vrienden . Vorig weekend met gezin naar Ardennen geweest volgend weekend heb ik ook leuke plannen maar het komt goed ik vind wel iets . Hoe gaat het met de verbouwingen?
Grtz Fox
 
ik werk hard... en veel... maar het is ook veel, dus het vordert langzaam maar gestaag, maar dus nooit snel genoeg, dus de eerste weken na de verhuizing gaat het nog wel even flink improviseren worden, maar ook dat komt uiteindelijk allemaal goed
 
Hey Haste,
Hey GuzziFox, al wat gevonden?

1) ik ben t kansloos gewiebel van ons overheden beu.
2) wat mag er desondanks inmiddels
3) een BOT is voor mij ook een Belgisch Olifanten Treff. Okay, BOT01 dan
4) als er geen camping of veld valt te regelen, wat is uw adres? Ik zet de tent wel in de voortuin. (Of als bij Sinterklaas treffen, voor de mijne bestrijding in den Oostende, op de rotonde.)
5) had ik al gemeld dat ik me altijd aan de (corona) regels houd,? Ja ? Mooi! De vinketering, ik wil BOT-vangen.
 
Ik bel je anders wel ff want moet m'n accu opladen. Met lege bak naar Westvleteren.
Vertel mij het adres en we plukken de nacht!!
 
Hey Haste,
Hey GuzziFox, al wat gevonden?

1) ik ben t kansloos gewiebel van ons overheden beu.
2) wat mag er desondanks inmiddels
3) een BOT is voor mij ook een Belgisch Olifanten Treff. Okay, BOT01 dan
4) als er geen camping of veld valt te regelen, wat is uw adres? Ik zet de tent wel in de voortuin. (Of als bij Sinterklaas treffen, voor de mijne bestrijding in den Oostende, op de rotonde.)
5) had ik al gemeld dat ik me altijd aan de (corona) regels houd,? Ja ? Mooi! De vinketering, ik wil BOT-vangen.
IK HEB EEN GESCHIKTE LOCATIE GEVONDEN !!!!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
820
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
17
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan Onderaan