BOT 22 A

Ik heb zojuist 24 halve liters koud gelegd. Dat zou in combinatie met de hommeltjes genoeg moeten zijn voor de eerste avond.
Voor de zekerheid neem ik ook nog een flesje kruipolie mee.
 
IMG_20210909_184825.jpg
 
Jongens allemaal beel
Plezier
Leuk om met jullie mee te lezen
Volgende keer ben ik er ook bij😎😎
 
Accu trekt toch stuk.
En onze batterij ook ff
 

Bijlagen

  • 1631212634468199756014368064106.jpg
    1631212634468199756014368064106.jpg
    105,6 KB · Weergaven: 28
Ik heb zojuist 24 halve liters koud gelegd. Dat zou in combinatie met de hommeltjes genoeg moeten zijn voor de eerste avond.
Voor de zekerheid neem ik ook nog een flesje kruipolie mee.
Die 4x6 heb ik ook koud. 2x6 in de koelkast, de andere 2x6 in de vriezer👌
 
Motor staat afgetankt startklaar met de tent er al in.
Daarstaks voor de mooi nog wat dashboard lampjes vervangen. En een ander snelheidsmeter aangezien die erop zat al jaren een raar fluitend geluidje maakte af en toe.

Bier... hmm.
Ik had één blikje Radler 0.0 in huis en dat heeft m'n jongste bij het eten opgedronken. Dat is het dichtstbijzijnde aan bier hier vandaag. :P :+
 
Excuus heren , mij c.vergeten af te melden . Inderdaad ging de harly kapot. Achterwiel lager kapot. Mrg gaat hij naar den Bosch. Maar of hij dan aan de beurt is , is niet zeker. Blijf spannend weer . Fijn weekend alvast
 
That sucks Big mouth...

Hopelijk komt t op tijd voor elkaar en kan je toch nog de Ardennen in!

Ik zit er al heel ontspannen bij, bier ligt hier ook al in de vriezer, want anders zaterdag geen koud bier.
Tent enzo ligt al in de bak.
Morgen overdag alleen nog ergens eten scoren en dat terwijl ik pas morgenavond vertrek...

Vanavond zelfs op de bank gezeten en een M73 in 1 ruk uitgelezen...

En ja, het klopt, ik ga op drie wielen heb ik vandaag besloten
 
Ik vertrek pas vanmiddag. Ik kom alleen. Volgende routeplanner is het bijna 5 uur rijden, ik verwacht dus pas tegen half 8 aan te komen. Gaarne een bakje rijst achter te houden.
 
Motor pas morgen klaar. Schijnt wat met het wiel mis te zijn. Ze hebben een ander wiel kunnen vinden, maar moest nog binnen komen. Ga naar huis dan. Weet nog niet hoelaat ik klaar ben daar. Eerst nog uit België naar den Bosch zien te komen. Prtg weekend allemaal en misschien nog een kans in Genemuiden. Later dit jaar.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
824
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan