BOT 8(erhoek): 11-12 oktober

Ongeveer op dit punt ging het de vorige keer mis en werd het afgeblazen... :X :o :/


Ik neem aan dat we dit keer gewoon kunnen beginnen met de voorpret fase? :? O-) *O* :]

;)
Daar mag ik toch wel van uitgaan, een klein gezellig groepje. Keek net nog in de openingspost en het is nog steeds een redelijk groepje. We horen lezen weinig van Hevu trouwens....
 
Daar mag ik toch wel van uitgaan, een klein gezellig groepje. Keek net nog in de openingspost en het is nog steeds een redelijk groepje. We horen lezen weinig van Hevu trouwens....

Heb de lijst even bijgewerkt, volgens mij klopt het nu.

Dit weekend even het span voor mekaar maken en ik ben er ook klaar voor. 8-)

Trouwens, mogelijk nog een extra deelnemer: mijn broer komt misschien ook even kijken. Wel op twee wielen maar dat mag de pret niet drukken.
 
Heb de lijst even bijgewerkt, volgens mij klopt het nu.

Staat nog steeds dat jullie met zijn 3en komen. ;)

Zoals het er nu voor staat ben ik ook in mijn uppie.
Misschien hutje delen? Scheelt voor jou beetje kosten en voor mij het gemis aan vloerverwarming. O-)

En wat verdere voorpret... ;)
Kun je eindelijk 'jouw' bakkie life terug zien aan het hondaatje vastgebakken. 8-)
(en effe keuring en testritje doen) *O*
 
Staat nog steeds dat jullie met zijn 3en komen. ;)

Zoals het er nu voor staat ben ik ook in mijn uppie.
Misschien hutje delen? Scheelt voor jou beetje kosten en voor mij het gemis aan vloerverwarming. O-)

En wat verdere voorpret... ;)
Kun je eindelijk 'jouw' bakkie life terug zien aan het hondaatje vastgebakken. 8-)
(en effe keuring en testritje doen) *O*

1) sgoed
2) sookgoed!
 
Daar mag ik toch wel van uitgaan, een klein gezellig groepje. Keek net nog in de openingspost en het is nog steeds een redelijk groepje. We horen lezen weinig van Hevu trouwens....

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

ME IS A LIVE, ME IS A LIVE

We zijn net terug van vakantie net de sleurhut (ook een verhaal apart)
en kon gelijk weer aan het werk, maar zal m'n leven gaan beteren.

Hoorde net van mijn ega over de diskusie over kinderen.

Wel ik heb er geen bezwaar tegen, mits en ik zeg met opzet mits ze net zo gehoorzamen als mijnen hond en wel reageren op zit, af en blijf en de volledige vaat doen borrels inschenken en wat dies meer van dees of genen arbeid.
De werkzaamheden mogen echter niet langer duren dan 24.00 uur want het zou anders weleens op kinderarbeid gaan lijken

(serieus mode)
Maar even naar de serieuze kant van de zaak, voor zover je dit van mij kunt verwachten.
Dit is mijn 8e BOT, ben dus veteraan, en ik vind dat een BOT eindelijk iets unieks.
In deze maatschappij van regeltjes en controle hebben we eindelijk met een paar soort genoten er voor gekozen elkaar een paar maal jaar elkaar te treffen in een hoedanigheid van niets hoeft maar alles mag, binnen de normale fatoens normen.
Ik wil hier mee zeggen dat of je nu je kind of je hond of welk ander ongedierte mee brengt ik vind het best.
Mits je er zelf maar je verantwoordelijkheid voor draagt, ik doe het dus niet.
(/serieus mode)


Maar ikke is er weer

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*











_O- _O- :+
 
Laatst bewerkt:
@ Ratman
Kun je met het BOT de kistjes mee brengen, ik wil deze winter m'n span toch wel eens een keer van prototype omgaan toveren tot een echt netjes 50+ span.
Kan ik de koffertjes gelijk intergreren in het def ontwerp.

Uiteraard in maagdelijk matzwart met ca. 5 lagen blanke matte lak.
 
@ Ratman
Kun je met het BOT de kistjes mee brengen, ik wil deze winter m'n span toch wel eens een keer van prototype omgaan toveren tot een echt netjes 50+ span.
Kan ik de koffertjes gelijk intergreren in het def ontwerp.

Uiteraard in maagdelijk matzwart met ca. 5 lagen blanke matte lak.
zal wel lukken
 
Mooie kleur, gelukkig geen ROOD

Wat nou? B|

Rood schopt kont! *O*


cb400f_closeup.jpg

:9~
 
Auw dat deed zeer :$

Rood is geen kleur voor een zijspan. :N

Voor een solo kan het wel.

:$ Mevrouw Ootjes VT-tje is ook rood :$
 
Laatst bewerkt:
ik kan je vermelden dat het niet allen voor vrouwen opgaat O-)

Hm, ik heb geen enkele moeite jou te weerstaan qua relationele aantrekkingsgevoelens. Ook niet bij een kampvuur na een emmer drank. Sorry :P
 
:^

Om Midas Dekkers maar weer eens te citeren: "Wie een vrouw met rood haar kan weerstaan heeft stront in zijn ogen". *O*

Oh, we hadden het over motoren, sorry! :P

geldt ook voor bier....neem nog een Irish Red :P
af en toe eens wat anders dan HJ
 
Laatst bewerkt:
hm.

[koppijnmodus]
Nu wel weer genoeg roodspul gezien.
[/koppijn modus]

Wel mooi maar niet de goede kleur he. jammer:z

Voor Jawa en Guzzi wel dus :Y , aan Buell hoort geen zijbakkie en wat betreft Goldwings kan ik beter zwijgen... :X


en wat roodharige vrouwen betreft ook... O-)
 
Laatst bewerkt:
Zo was dat het motorpark van de brandweer! :?

toch vind ik stiekum een rode Guzzi best wel mooi....... als die van mij nog eens solo wordt denk ik dat de rode lakset weer terug geplaatst gaat worden. Ik heb alles nog liggen, hoef daarvoor niets te spuiten.
 
Voor Jawa en Guzzi wel dus :Y , aan Buell hoort geen zijbakkie en wat betreft Goldwings kan ik beter zwijgen... :X


en wat roodharige vrouwen betreft ook... O-)

Aan de beker op de zitting te zien zijn er toch ook mensen die daar anders over denken (of het moet de troost-prijs zijn :+ )

Heb trouwens wel lopen zoeken, maar ik kan nergens de richtlijnen terug vinden van waar wel of niet een zijspan naast hoort.
Snap heus wel dat een grote twee-cilinder een sterker werkpaard is dan een viercilinder
Wat dat betreft zou Buell trouwens wel kunnen met zijn V-twin :Y
Maar een beetje afwijken van de geijkte kaders moet kunnen vind ik.
Zoals ze tegenwoordig zo modern zeggen "think out of the box"
 
Laatst bewerkt:
~
Aan de beker op de zitting te zien zijn er toch ook mensen die daar anders over denken (of het moet de troost-prijs zijn :+ )
~
Die bak zit niet aan die Buell, maar aan dat stalen raamwerk en die Buell zit daar weer tussen gemonteerd. :P

~En dat glimmende ding op het zadel is vermoedelijk de 'lelijkste bakbekleding-trofee', als ik die tweede foto bezie.
Heb trouwens wel lopen zoeken, maar ik kan nergens de richtlijnen terug vinden van waar wel of niet een zijspan naast hoort.
Snap heus wel dat een grote twee-cilinder een sterker werkpaard is dan een viercilinder
Wat dat betreft zou Buell trouwens wel kunnen met zijn V-twin :Y
Maar een beetje afwijken van de geijkte kaders moet kunnen vind ik.
Zoals ze tegenwoordig zo modern zeggen "think out of the box"
Uiteraard, anders zou het ook maar een saaie wereld zijn. :Z En in basis is iedere moderne fiets sterk genoeg, er rijden ook Vespa's rond met bakkie opzij en slechts 6 paarden aan de krukas en ik heb destijds met mijn Jawa-span ook wel gruwelijk veel lol gehad. :Y

Op zich is dat Buell span wel een fraaie combinatie (op die tweezitsbank in de bak na dan), maar die eerste foto laat heel mooi zien wat voor gigantisch hulpframe nodig is om de boel aan elkaar te kunnen bouten.


En zo'n naafbesturings-voorbrug met zo ver vooruit stekend voorwiel blijf ik toch ook een maf gezicht vinden, breekt nogal de lijn van de fiets.
 
Laatst bewerkt:
Echt mooi is hij niet nee :/

Tecnisch wel, en zou best willen ruilen als ze het voorstellen.
Ander printje bekleding lukt me zelf nog wel :P :Y
 
En nu even weer ontopic:

Ik kom zaterdag rond een uur of een die kant op. Geplande start van de rit rond twee uur, zijn we om een uur of vijf weer terug op de camping voor dodebeestenbakken en de rest. Is dit voor iedereen haalbaar?

Voor de volledigheid: vleesch en drank moet je zelf verzorgen, ontbijt op zondag regel ik wel. :)
 
Weerbericht trouwens al gezien? Zaterdag 20 graden! Even de korte broek weer opzoeken 8-).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
824
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan