Boxer meeting

Volgende meeting?

  • Over een maand op 12

    Stemmen: 1 3,1%
  • Over een maand of 6

    Stemmen: 11 34,4%
  • Over een maand of 3

    Stemmen: 20 62,5%
  • ... geen vervolg ...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Als het mij uitkomt, kom ik ook. Hangt af van tijd / datum.
Plaats mij eerst maar onder de boom met kat.
 
@Bijke: Toegevoegd

@J@@ST: Inderdaad, zo te zien is er voldoende animo :) Nog eventjes en we kunnen naar stapje 2 :)
 
Mensen zegt het voort! Verwijs iedereen met een boxer a.u.b. naar dit topic! Medio deze maand over naar stap 2, bepaling datum & route.
 
Als de datum uitkomt (prik er nou maar een, dan kunnen we het tenminste allemaal in de agenda zetten) dan kom ik ook! Kan Corrosie z'n voormalige 850 weer ns zien. *O*
 
Helemaal leuk ... *O*

Als het werk het toelaat ben ik ook van de partij :Y
Misschien wel op de HP (als die d'r is en is ingereden) anders gewoon op de GS/A ...

De bedoeling ... !? Een uitgebreide Meet & Greet (+ koffie met een koek :+ ) ... en een toertje erbij ?

@Pieter; tegen de tijd dat er een datum + plek bekend is ... nog eens alle topics langs !?
miskien wordt 't wel een BMW Mega Meeting _O-
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt mij ook wel dat er al redelijk animo voor is, alleen zonder datum weet je nog niet zoveel. Ik bedoel het lijkt mij raar als een motorrijder niet in is voor een toer toch?

Ik zou zeggen prik ergens een datum en kijk wie er allemaal kunnen of wanneer de meeste kunnen.

Groet AC
 
@sienablaze: Toegevoegd
@Stampertje_35: Toegevoegd
@Peer1989: Toegevoegd

@Stampertje_35:
Meet & Greet + toertocht. Een hele dag vermaak maar met voldoende tijd aan het begin v.d. dag om wakker te worden en aan het einde v.d. dag weer huiswaarts te keren...

@ allemaal
Zoals al voorgesteld wordt door iedereen: PRIK EEN DATUM! :-) Wie nog datums heeft om uit te sluiten stuur ze a.u.b. (PM) even door, morgen prik ik een datum.
 
@sienablaze: Toegevoegd
@Stampertje_35: Toegevoegd
@Peer1989: Toegevoegd

@Stampertje_35:
Meet & Greet + toertocht. Een hele dag vermaak maar met voldoende tijd aan het begin v.d. dag om wakker te worden en aan het einde v.d. dag weer huiswaarts te keren...

@ allemaal
Zoals al voorgesteld wordt door iedereen: PRIK EEN DATUM! :-) Wie nog datums heeft om uit te sluiten stuur ze a.u.b. (PM) even door, morgen prik ik een datum.

ik kan niet wachten totdat het morgen is........
 
Ik wil ook wel mee maar zo graag met een R75 of R80. Iemand tips waar een mooie te vinden waarvan de puntjes op de i nog moeten gezet worden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan