Brabant Motors: een tegengeluid!

Status
Niet open voor verdere reacties.

cornelis II

MF veteraan
4 mrt 2005
1.186
1
Met verbazing heb ik de reacties in het topic "Brabant Motors - geen woorden voor" gelezen. Ik vind oprecht dat het tijd is voor een tegengeluid.

Veel van de reacties in het bedoelde topic tonen de "zegeningen" van internet aan: je kunt lekker anoniem een bedrijf en/of een persoon "afzeiken", je vindt altijd wel mensen die ook een duit in het zakje willen doen en zo vormt zich snel een zichzelf vermenigvuldigende mythe. Tijd voor wat tegengas: ik ben met m'n tientallen jaren motor-ervaring sinds voorjaar 2001 een zeer tevreden Triumph-klant van Brabant Motors (en ik woon dik 100 km bij hen vandaan!). Ik heb niks tegen een kritische beschouwing, maar ongenuanceerde kritiek en het elkaar klakkeloos napraten heb ik een broertje aan dood. Inderdaad, als je een verkoper zoekt met de stroopkwast binnen handbereik, die jou met aalgladde verkooppraatjes naar de mond praat, je van alles aansmeert wat je eigenlijk niet zoekt en ook niet nodig hebt, is het misschien niet het aangewezen adres. Maar als je - zoals ik - op eerlijkheid, betrouwbaarheid en deskundigheid valt, verdient deze Triumph-dealer gewoon een top-plek op je lijstje. Kun je het niet over de prijs eens worden: OK, kan gebeuren, je bent vrij om te proberen bij een ander een betere deal te krijgen, maar dat is nog geen reden om de tegenpartij "in de hoek te zetten", naar mijn - in dit geval niet zo bescheiden -mening. En over dat "geklets" m.b.t. de Benelli's: ze zijn officieel dealer, aangesteld door de Duitse importeur. Dit is mogelijk op grond van Europese mededingings-wetgeving die in feite alleen een Europese markt erkent, en geen 25 nationale markten binnen de Europese Gemeenschap.
De firma in kwestie bestaat al 30 jaar hetgeen toch ook wel wil zeggen dat er op een betrouwbare wijze zaken wordt gedaan. Bij mijn bezoeken tref ik onder de koffie altijd andere tevreden klanten aan.

Cees Kaijim
een TEVREDEN Brabant Motors klant
 
Verkeerd jongens, heb daar verder niets mee te maken, maar kennelijk mag een positief geluid van jullie niet?
 
Tja, ik ben naief.

Misschien leest ie al een tijd mee en heeft ie zich nu geregistreerd.
 
misschien is het appie kloon nummero 'zoveel'? :+
jammer dat ik geen zak chips heb meegenomen naar werk vanmorge.. *D
 
J*z*s wat een gezeik weer.

Laat die man lekker zijn woordje doen.

Negatief doen is nog altijd makkelijker dan positief doen heh '(

Ik ben ook achterdochtig aangelegd, maar wat heef dat met deze TS te maken :?
En al is hij de eigenaar...Moet ie dan ze bek houden en lijdend toezien hoe ze bedrijf de grond wordt ingeboord door wat mensen die kortzichtig te werk gaan en niet bij zichzelf bedenken dat ieder individu een andere beleving heeft bij zaken/service/persoonlijkheid...
 
Inderdaad Sjoske, ik lees al een hele tijd mee, maar heb nog niet eerder de behoefte gevoeld te reageren. Nu werd het me wat te gortig. Ik doe dit ook niet anoniem, m'n volledige naam staat eronder, en als men m'n telefoonnr en adres wil om dat te "checken": OK, ik hoor het wel.
 
Met verbazing heb ik de reacties in het topic "Brabant Motors - geen woorden voor" gelezen. Ik vind oprecht dat het tijd is voor een tegengeluid.

Veel van de reacties in het bedoelde topic tonen de "zegeningen" van internet aan: je kunt lekker anoniem een bedrijf en/of een persoon "afzeiken", je vindt altijd wel mensen die ook een duit in het zakje willen doen en zo vormt zich snel een zichzelf vermenigvuldigende mythe. Tijd voor wat tegengas: ik ben met m'n tientallen jaren motor-ervaring sinds voorjaar 2001 een zeer tevreden Triumph-klant van Brabant Motors (en ik woon dik 100 km bij hen vandaan!). Ik heb niks tegen een kritische beschouwing, maar ongenuanceerde kritiek en het elkaar klakkeloos napraten heb ik een broertje aan dood. Inderdaad, als je een verkoper zoekt met de stroopkwast binnen handbereik, die jou met aalgladde verkooppraatjes naar de mond praat, je van alles aansmeert wat je eigenlijk niet zoekt en ook niet nodig hebt, is het misschien niet het aangewezen adres. Maar als je - zoals ik - op eerlijkheid, betrouwbaarheid en deskundigheid valt, verdient deze Triumph-dealer gewoon een top-plek op je lijstje. Kun je het niet over de prijs eens worden: OK, kan gebeuren, je bent vrij om te proberen bij een ander een betere deal te krijgen, maar dat is nog geen reden om de tegenpartij "in de hoek te zetten", naar mijn - in dit geval niet zo bescheiden -mening. En over dat "geklets" m.b.t. de Benelli's: ze zijn officieel dealer, aangesteld door de Duitse importeur. Dit is mogelijk op grond van Europese mededingings-wetgeving die in feite alleen een Europese markt erkent, en geen 25 nationale markten binnen de Europese Gemeenschap.
De firma in kwestie bestaat al 30 jaar hetgeen toch ook wel wil zeggen dat er op een betrouwbare wijze zaken wordt gedaan. Bij mijn bezoeken tref ik onder de koffie altijd andere tevreden klanten aan.

Cees Kaijim
een TEVREDEN Brabant Motors klant


Jezus anders open je daar even een apart topic voor? In dat andere topic wordt om ervaringen gevraagd. Zet jouw ervaring gewoon in dat topic??? Waarom meerdere topics hierover openen?

He wacht, zal ik hier ook even een apart topic over openen misschien?
Verplaats je ervaring naar dat andere topic waar deze naar MIJN mening thuis hoort.

Ik heb overigens geen mening in de zaak zelf en een positief geluid is ook goed natuurlijk. Maar nu hebben we twee topics over hetzelfde onderwerp

(slotje?) (zeg ik heeeeeeeel stilletjes)
 
Laatst bewerkt:
Jezus anders open je daar even een apart topic voor? In dat andere topic wordt om ervaringen gevraagd. Zet jouw ervaring gewoon in dat topic??? Waarom meerdere topics hierover openen?

He wacht, zal ik hier ook even een aprt topic over openen misschien?
Verplaats je ervaring in dat andere topic waar deze naar MIJN mening thuis hoort.

De smoor erin dat je niet kan rijden met een warm zonnetje...

De beste man is hier 0 dagen, jij wat langer net als de meesten hier. Logisch :z

Zeik hem niet zo af joh :X

En voor ik gevraagd word...
Nee, ik ken TS niet
Nee, ik ken het bedrijf niet
Nee, geen aandelen in het 1 of ander
 
Das puur en alleen om jou dwars te zitten.

En raad eens, het is gelukt
 
Wat doe jij dan :?

Bovenaan zit zo'n geel driehoekje...
Druk daar lekker op als jij meent dat dit niet handig is...

Klote nooit dat ding gezien, thanx
Wat ik doe, ik geef mijn mening even. Mag topic starter ook doen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan