Brabantse supermotards *planningen & trainingen*

Leeft dit forum nog wel een beetje? Eigenlijk was ik op zoek naar wat andere supermoto rijders om af en toe samen te rijden liefst regio Den Bosch..
 
Hey Ralph, ik kom uit DB (Rosmalen zelfs). Met jou erbij ken ik 5 SM rijders uit de regio DB, en heb laatst iemand gespot bij het stoplicht (na een achtervolging...die pummel zag me niet).
 
Laatst bewerkt:
Heey Fol, das leuk.. ik kom ook uit Rosmalen! Zou leuk zijn met wat sm rijders af en toe wat ritjes te doen denk ik.. Van de week kwam ik in Rosmalen iemand tegemoet met een jonge KTM in sm trim, bekende?
 
Oops late reactie. Een KTM een ktm...zegt mij zo niks al heb ik die laatst wel zien rijden. Vrij jong gastje zat erop?

Ik ken hier twee husqvarna rijders (ik ben er een en de ander staat te koop), een Yamaha WRF 450 (GJ), Don pistoni (weet niet wat hij rijdt).

Check anders ook het DB ouwehoertopic. Een kleine tip: Probeer het vooral niet te volgen, want er wordt een heel topic in 2 weken volgeblazen.

Den Bosch e.o. Deel 21 Sjongejonge....

Lijkt me leuk om een keer samen te rijden. Ken je nog een mooie SM route hier in de buurt?
 
Bij Empel de dijk op en dan door tot Ravenstein is wel n leuke, die heb je misschien ook al ns gereden denk ik! As. weekend trek ik m weer naar buiten dan heb ik tijd..

In juni heb ik overigens ook n dagje bij MVD staan enneh.. op de Brand ben ik zo nu en dan ns ja. Inderdaad topicje niet volgen nee!
 
Mja mja, toch wel veel rechte stukken volgens mij... Als ik de dijken hier over rijdt met de supersport is het praktisch continu 90+. En dat is juist met de SM kut :)

P.s. je mag hier bijna niet meer posten he? ;(
 
Tja Fol.. het is niet anders.

Binnenkort staat hier een andere fiets en mijn fijne DRZ staat inmiddels te koop op het DRZ forum (drz-400.nl) dus mocht je een geinteresseerde weten ik hoor het graag!
 
Laatst bewerkt:
Wow ''leeft'' dit topic ook nog, *O*

Als ik ga rijden, rijd ik ook rond in omgeving eindhoven, heb helaas vrij weinig tijd over om te kunnen rijden :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan