Brabantse supermotards *planningen & trainingen*

haha word de eerste keer met de sm op circuit en ik heb totaal geen referentie of ik wel of niet hard ga op me sm. Dus we zien wel, als we maar fun hebben toch ;)
 
ja, ik ga donderdag helaas ook niet.

Heb afgelopen vrijdag een yz450f gekocht en de remmen zijn nog niet in orde voor sm gebruik. en met cross remmetjes ga ik niet rijden.
 
ja jammer dat er geen site meer bijgehouden word waar dit opstaat.

alles sites zijn van jaren terug wat ik kan vinden.
 
moet je marcel even mailen om te vragen of hij jou via de mail op de hoogte wil houden ... zijn e mail kan je wel vinden op de site neem ik aan
 
Ik wil 16 juni een sm meeting organiseren in omg Eindhoven! Zijn er hier mensen die mee gaan???
 
Heb je bericht gemist helaas.

Ik wil best een keer mee doen met een meeting ;)
Weet jij al wanneer het weer rijden is op landsard?
 
ok ik had marcel wel een mail gestuurd maar ontvang niks ervan.

Gister nog maar een keer een mail gestuurd daarover.

Zometeen me nieuwe schijf en adapter ophalen en dan van de week de remklauw+remblokken binnen kan ik weer goed remmen :)
 
de voorspellingen zien er goed uit voor donderdag. Heb een radiale braking klauw besteld en komt waarschijnlijk morgen binnen. Hopen dat hij past anders kan ik nog niet rijden donderdag.

Wat voor banden rijden jullie op landsard? er lag een nieuwe rosso2 achterop dus die ga ik eerst oprijden. en voor licht een versleten supercorsa op. Denk dat ik nog ff een nieuwe voor laat leggen maar wil weten wat een beetje goede banden zijn voor de sm voor gedeeltelijk straat en circuit?
 
de voorspellingen zien er goed uit voor donderdag. Heb een radiale braking klauw besteld en komt waarschijnlijk morgen binnen. Hopen dat hij past anders kan ik nog niet rijden donderdag.

Wat voor banden rijden jullie op landsard? er lag een nieuwe rosso2 achterop dus die ga ik eerst oprijden. en voor licht een versleten supercorsa op. Denk dat ik nog ff een nieuwe voor laat leggen maar wil weten wat een beetje goede banden zijn voor de sm voor gedeeltelijk straat en circuit?

Zou voor semi slicks gaan.. Je kan straat legale kopen van goldspeed. zelf heb ik achter een semi slick en voor een slick die ik zelf heb ingesneden. Voor straat is het wel te doen opzich wel goed warm rijden haha
 
Ok ik ben afgelopen donderdag op landsard weesten rijden. Alleen helaas te vroeg weer vertrokken vanwege blokschade :(

Was heel erg wennen omdat ik het gewend ben met een ss. maar goed op een gegeven moment ging het lekker en kon ik mooi achter een paar aan blijven plakken.

Helaas moet ik komende donderdag gaan missen vanwege de schade aan me blok. hoop hem voor de 19de klaar te hebben als ik een weekend naar frankrijk ga om te rijden.


(weet iemand waar de foto's komen te staan?)
 
Laatst bewerkt:
Balen van de schade, wat is er kapot of weet je dat nog niet?

Rij je er normaal gesproken ook mee op de weg eigenlijk? Of alleen track?
 
rijd ook op de weg.

De cilinder licht nu bij ATM in oirschot en de krukas ligt bij van de laar racing in gemert voor een nieuwe bigend en drijfstang.

pakkingsetje, krukaslagers en zuigertje is besteld.

Eind van de week weer compleet en dan volgende week even naar hilltech om af te laten stellen.
 
toen ik hem gekocht heb is hij bij nippon op de bank geweest en de afstelling was GOED! Nou mijn bougie en kleppen zijn zo wit dat hij veel te arm staat.

Ze konden het ook niet goed meten dus eigenlijk was het een waardeloze run. ben altijd bij dolf geweest en bevalt me toch wel 100x beter. en dolf is tenslotte de oud leraar van joop en titus.

en bedoel je voor het afstellen of revisie?
 
Laatst bewerkt:
ik heb al veel bij hilltech laten doen dus ben er dik tevreden over. ook de r6 van mijn broer met pc5 afgesteld en nooit geen problemen gehad.

En daarbij is het ook zo dat nippon geen apparatuur heeft om mijn ecu te overschrijven wat dolf wel heeft ;) Verder wel toffe gasten bij nippon bikes dat dan weer wel.

En heb geen idee wat het moet kosten. het is meer de bedoeling dat ik zon revisie niet meer hoef te doen, dan heb ik de kosten er al lang uit waarschijnlijk :P
 
Laatst bewerkt:
maar als hij weer heel is en heel blijft kunnen we wel een keer over de weg een rondje doen artifex ;)

Altijd lachen met wat andere supermotards te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan