Brembo remklauw verf (goud)?

monstrosity

MF'er
16 mrt 2005
60
0
Appingedam
Moi,

Weet iemand een leverancier voor remklauw verf in goudkleur? Ik wil mijn klauwtjes opfleuren na 40.000 zware km's maar ik kan nergens goud vinden. Motip heeft een aantal kleuren maar net niet wat ik wil. Het moet wel 2-componenten verf zijn net als in die Motip sets anders vliegt de remvloeistof erdoor. Ontluchten zonder een druppel morsen lukt mij nooit....

grutn ut grn
 
Moi,

Weet iemand een leverancier voor remklauw verf in goudkleur? Ik wil mijn klauwtjes opfleuren na 40.000 zware km's maar ik kan nergens goud vinden. Motip heeft een aantal kleuren maar net niet wat ik wil. Het moet wel 2-componenten verf zijn net als in die Motip sets anders vliegt de remvloeistof erdoor. Ontluchten zonder een druppel morsen lukt mij nooit....

grutn ut grn

Veel oefenen om te leren niet te morsen :)
 
Deze kleur heb ik gebruikt voor Verbouwing vfr400r (nc30) :

full

full


Zit een beetje verschil in door gebruik flits, maar was dichtste bij Brembo wat ik kon vinden ;) Is geen 2k verf, maar zit wél 2k lak over dus goed beschermd :Y :Y

Heb ze op m'n ZX7 al meer dan een jaar zo en geen beschadigingen ;)

photo4.jpg
 
Hee maar ehh, na te zijn bijgekomen van allerlei vormen van jaloezie vraag ik me af wat voor verf dit is??
Is dit gewone standaard gemengde lak of iets wat remolie bestendig is??

Hoe heb je die binnenkant van de klouw beschermt tegen het straat geweld?


Oftewel ziet er erg mooi uit.....wil ik ook.....
 
Hee maar ehh, na te zijn bijgekomen van allerlei vormen van jaloezie vraag ik me af wat voor verf dit is??
Is dit gewone standaard gemengde lak of iets wat remolie bestendig is??

Hoe heb je die binnenkant van de klouw beschermt tegen het straat geweld?


Oftewel ziet er erg mooi uit.....wil ik ook.....


weet niet op wie z'n post je reageerd ;) ;)

Dit is gewone verf uit een spuitbusje. De lak is echter wel 2k

De klauwen gaan helemaal uit elkaar voor ik ze spuit. De zuigers en de rubbers uiteraard ook. Vervolgens even stralen om alle hoekjes mooi schoon te krijgen. Dan spuiten/lakken, lekker laten drogen en vervolgens in elkaar zetten en monteren
 
Zijn meestal gegoten, dus anodiseren gaat dan niet echt op. Laten poedercoaten heb ik gedaan. Is erg mooi geworden. Had ze eerst gespoten, maar werd helemaal niets..

Poedercoaten dus! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan