Brik-Fighter Karma

Inderdaad ,daar doel ik ook op ,maar dat programma is niet meer en Hans is van de verkeerde kant ,zo verkeerd als verkeerd kan zijn.
Maar jullie snappen mijn humor niet :N

_O- , jawel hoor!

en ja ik kom ook in foute bars :X :9
 
Als hij maar gratis bier kan drinken *O* *O*

dan zeker, over gratis bier gesproken;

maikel, zaterdag is het hier in moergestel afrit 9 party, ergens op een weiland tentje, 10 euro lappen en krat bier halen!! *O* *O* *O*
 
10 euri per kratje?? :X

zal het iig ff doorgeven ;) is dat wel wat?




4 nov. ons jaarlijkse feestje, vrijwillige bijdrage en hele avond gratis zuipen :Y

schrijf maar vast in de agenda :Y

dit jaar gaan we voor de 220 kratten *O*
 
4 nov. kom ik misschien wel die kant op! heb iig al een slaapplek geregeld :9


dit is da feesje van een zaterdag :

feest2006.jpg


en nee ik heb nog niet ingeschreven voor de 17e, tot wanneer kan da eik?
 
stelletje jatkezen B| een groep van hier had vorig jaar al een temptation weiland :W
maar ik zal het eens op onze site planten, kijken of er belangstelling voor is.. *O*



4 Nov. slaapplek? :? niet bij mij anders want ik blijf daar slapen en kotsen :P je kan er eventueel wel een caravan of busje parkeren om te pitten :Y



inschrijven kan tot de 10e sept. maar ik doe het van de week wel ff, straks hebben ze er al genoeg..zou zonde zijn B|
 
nou nou, hij klapte goed aan het eind van de straat :9~ :9~

zou wel ff wat aan die ontsteking doen voordat je naar d'land gaat, want met alleen die demper ist niet opgelost denk :N
 
heb ok nog ff een onderdeeltje meegenomen bij maikel, en ik vind 'm stoer staan m'n nieuwe standaard!! thanx maikel!!

full
 
als je er ook nog eentje als uitlaat wilt gebruiken moet je die andere ook nog maar eens komen halen _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan