Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@sadbunny
Als het goed is moet dus het einde traject bij de afslag Hoofddorp zijn. Dat moet dan de zesde "overgang" zijn na het wegrestaurant. En daartussen zit niks. Ik ga dit echt nog eens proberen door deze route te rijden. Neem deze route toch vaker en dan kijken wat de navi zegt als ik die afslag weer neem. Leuk dat je dit even hebt gepost. Goede kwaliteit beeld ook!
Je zit veilig. Die trajectmeting is nog vrij eenvoudig: ook als je vanaf Hoofddorp komt word je entree niet gemeten en kan het gas erop. Afslag bij tankstation idem.
was het een lekker broodje ?
Die lussen in het wegdek zijn voor de matrixborden, die waarschuwen als de snelheid lager wordt dan wat toegestaan is.Streetview is niet actueel inderdaad, als je vanaf de A5 kijkt zie je ook dat het trajectcontrole bord is afgeplakt. En verkijk je ook niet op de lussen in de weg, want de trajectcontrole was vroeger korter maar is vorig jaar verlengt. De oude lussen zijn nog zichtbaar op sv, alleen de camera's hangen daar niet meer.
En de aflaatbrieven zijn ook niet gratis.De overtreding is echter wel geregistreerd door een hogere rechter...
Die lussen in het wegdek zijn voor de matrixborden, die waarschuwen als de snelheid lager wordt dan wat toegestaan is.
Mijn software zegt dat het hier om de MZ-29-RD gaat.Die lussen in het wegdek zijn voor de matrixborden, die waarschuwen als de snelheid lager wordt dan wat toegestaan is.
Trajectcontrole daar en ook op de Ring Noord bij Rotterdam en Overschie gebeurt puur met nummerbordherkenning software op de digitale plaatjes die door die camera's geproduceerd worden.
Een flitsfoto ziet er dan zo uit:[afbeelding]
Dit is aan het eind van het traject. Rechts is de tijd verlaten traject te zien. Net zo'n foto is gemaakt van het begin traject. Lengte traject is bekend en dus kan je gemiddelde snelheid berekend worden. Hier was het gecorrigeerd 83 km waar maar 80 gereden mocht worden.
ontwijken, rij voor het begin van de tc over de witte markeringsstrepen en niet in het midden van de weg en bij eraf hetzelfde geen controle je wordt niet opgenomen,is op dit forum al eens eerder gepost.
Nonsens, die strepen is alleen om de exacte tijd te kunnen registreren en verder nergens voor.ontwijken, rij voor het begin van de tc over de witte markeringsstrepen en niet in het midden van de weg en bij eraf hetzelfde geen controle je wordt niet opgenomen,is op dit forum al eens eerder gepost.
Mijn software zegt dat het hier om de MZ-29-RD gaat.