Broodje eten middernacht ter hoogte van de trajectcontole

Haha goede review ook! :) Ga op zoek naar een andere! :+ Dankje!
Overigens bij het binnen krijgen van een prent laat ik het z.s.m. weten. ;)
 
Laatst bewerkt:
@sadbunny
Als het goed is moet dus het einde traject bij de afslag Hoofddorp zijn. Dat moet dan de zesde "overgang" zijn na het wegrestaurant. En daartussen zit niks. Ik ga dit echt nog eens proberen door deze route te rijden. Neem deze route toch vaker en dan kijken wat de navi zegt als ik die afslag weer neem. Leuk dat je dit even hebt gepost. Goede kwaliteit beeld ook!:)

Pas wel op. Na de laatste tunnel op de A4 vanaf Leiden richting knooppunt met A44 staan regelmatig politieauto's op het stuk war nog 100 mag (ik weet niet of die snelheid meten).
 
Je zit veilig. Die trajectmeting is nog vrij eenvoudig: ook als je vanaf Hoofddorp komt word je entree niet gemeten en kan het gas erop. Afslag bij tankstation idem.

Dit is echter bij lang niet alle trajectcontroles zo! A12 bij Den Haag was vroeger wel zo, maar ineens een rits boetes in de bus: trajectcontrole meet nu wel afslag Voorburg/Binckhorst, zowel bij op als afrijden. Beetje unfair: het meettraject is dan echt heel kort, een foutje is niet meer te corrigeren.
 
Overigens is hij ook te omzijlen vanaf amsterdam naar Den Haag...
Als je, na de tunnel, afslag A5/n201 neemt kan je parallel aan de snelweg blijven rijden. Je krijgt dan eerst nog afrit hoofddorp Zuid en vervolgens de oprit bij het wegrestaurant. Tegen deze tijd ben je reeds voorbij de laatste camera's.
 
Je zit veilig. Die trajectmeting is nog vrij eenvoudig: ook als je vanaf Hoofddorp komt word je entree niet gemeten en kan het gas erop. Afslag bij tankstation idem.

Ik dacht het ook. Hoef dus geen vervelelende brief te verwachten. :)
 
Streetview is niet actueel inderdaad, als je vanaf de A5 kijkt zie je ook dat het trajectcontrole bord is afgeplakt. En verkijk je ook niet op de lussen in de weg, want de trajectcontrole was vroeger korter maar is vorig jaar verlengt. De oude lussen zijn nog zichtbaar op sv, alleen de camera's hangen daar niet meer.
Die lussen in het wegdek zijn voor de matrixborden, die waarschuwen als de snelheid lager wordt dan wat toegestaan is.

Trajectcontrole daar en ook op de Ring Noord bij Rotterdam en Overschie gebeurt puur met nummerbordherkenning software op de digitale plaatjes die door die camera's geproduceerd worden.

Een flitsfoto ziet er dan zo uit:
full

Dit is aan het eind van het traject. Rechts is de tijd verlaten traject te zien. Net zo'n foto is gemaakt van het begin traject. Lengte traject is bekend en dus kan je gemiddelde snelheid berekend worden. Hier was het gecorrigeerd 83 km waar maar 80 gereden mocht worden.
 
ontwijken, rij voor het begin van de tc over de witte markeringsstrepen en niet in het midden van de weg en bij eraf hetzelfde geen controle je wordt niet opgenomen,is op dit forum al eens eerder gepost.
 
Die lussen in het wegdek zijn voor de matrixborden, die waarschuwen als de snelheid lager wordt dan wat toegestaan is.

Dat niet alleen hoor, kijk maar eens onder zo'n trajectcontrole portaal, daar zit een hele bos met lussen in de grond en die zijn echt niet alleen voor de matrixen.

Zie ook de link met de ijkpunten die je op de vorige pagina plaatste, die lussen zijn wel degelijk voor de trajectcontrole. Ik weet niet of het nog overal zo is, maar vroeger kon je makkelijk een boete ontwijken door precies op de middenstreep tussen de lussen door te rijden (met de motor uiteraard). Bij Den Haag werkte dat prima en ook op de A12 bij Woerden (die nu weg is) deed ik dat altijd, nog nooit post gehad.
 
Laatst bewerkt:
Die lussen in het wegdek zijn voor de matrixborden, die waarschuwen als de snelheid lager wordt dan wat toegestaan is.

Trajectcontrole daar en ook op de Ring Noord bij Rotterdam en Overschie gebeurt puur met nummerbordherkenning software op de digitale plaatjes die door die camera's geproduceerd worden.

Een flitsfoto ziet er dan zo uit:[afbeelding]
Dit is aan het eind van het traject. Rechts is de tijd verlaten traject te zien. Net zo'n foto is gemaakt van het begin traject. Lengte traject is bekend en dus kan je gemiddelde snelheid berekend worden. Hier was het gecorrigeerd 83 km waar maar 80 gereden mocht worden.
Mijn software zegt dat het hier om de MZ-29-RD gaat.
 
ontwijken, rij voor het begin van de tc over de witte markeringsstrepen en niet in het midden van de weg en bij eraf hetzelfde geen controle je wordt niet opgenomen,is op dit forum al eens eerder gepost.

Kan het mis hebben maar volgens mij werkt dat al een tijdje niet meer.
 
ontwijken, rij voor het begin van de tc over de witte markeringsstrepen en niet in het midden van de weg en bij eraf hetzelfde geen controle je wordt niet opgenomen,is op dit forum al eens eerder gepost.
Nonsens, die strepen is alleen om de exacte tijd te kunnen registreren en verder nergens voor.

Vroeger werd er wel eens met lussen de snelheid gemeten en dan kon je naast de lussen rijden om niet gemeten te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan