buell revisie?

Circuit Maniac

MF veteraan
4 apr 2006
8.000
1
Lint, antwerpen
gisteren heeft de versnellingsbak het begeven van mijn xb12.
Nu is mijn vraag, vermits het blok er toch onderuit moet voor reparatie, zou ik hem ineens een revisie laten geven?
29.000km op blok
 
Alleen als het nodig is. Iets wat echt niet versleten is, hoef je ook niet te reviseren.

En doorgaans hoef je daar nog niet aan te denken bij 30k.
 
Doorgaans niet idd, maar zo'n XB12 heeft een HD-blok he O-)

Ghe ghe

Gij rotzak!!!! ;)

Oftewel: waarschinlijk geen HD bak, anders wassie niet kapot gegaan O-)

Nah ja, punt blijft staan. Alles dat maken wat kapot is, of binnenkort dreigt te gaan.

Als een versnellingsbak kaduuk is, hoef je echt niet cilinders op te boren, te honen en overmaatse zuigers te plaatsen en pakkingen en dichtingen te vervangen enz enz.
 
Ghe ghe

Gij rotzak!!!! ;)

Oftewel: waarschinlijk geen HD bak, anders wassie niet kapot gegaan O-)

Nah ja, punt blijft staan. Alles dat maken wat kapot is, of binnenkort dreigt te gaan.

Als een versnellingsbak kaduuk is, hoef je echt niet cilinders op te boren, te honen en overmaatse zuigers te plaatsen en pakkingen en dichtingen te vervangen enz enz.

je hebt perfect gelijk, bij de h-d is het een buitenbloks versnellingsblok (cassette of hoe ze het ook noemen), had wel veel simpeler geweest als dit ook bij de buell was, maar dit is niet compact genoeg voor op een kleine buell

nu moet ik de komende tijd dit geluid missen, want de mijne heeft net dezelfde uitlaat '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan