Buongiorno TUONO Belissimo!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik will mijn T laten servicen/afstellen? Iemand ervaring met StarTwin?? .Deze mannen zitten wat dichterbij dan Roke... 8-)

Hoor het graag.

Ik woon in Apeldoorn.Das zn 12 Km van ST vandaan.Ze doen daar Aprilia want ze zijn dealer.Ze verkopen daar nieuw en gebruikt.En zaken kundig zijn ze daar zeker.Dus niet alleen maar Ducatie.Ze hebben alles in huis ook een vermogensbank.
 
Mannen ik overweeg om het onderhoud van de Tuono zelf te gaan doen.
Filtertjes en oliet etc.. vervangen lukt wel.

Maar hoe zit het met de onderhoudsmelding in het display, je weet wel dat "sleuteltje", hoe reset je dat ?
Contact aan
Ga naar het menu
Ga naar Diagnostics
Voer de service code in: 13432
Ga naar Reset Service
Bevestig je keuze
Verlaat het menu
 
Zijn er hier mensen die zelf banden wisselen en de wielen ook zelf balanceren, dus met zo'n bokje (statisch)?
 
Contact aan
Ga naar het menu
Ga naar Diagnostics
Voer de service code in: 13432
Ga naar Reset Service
Bevestig je keuze
Verlaat het menu

Aha dus zo simpel is het ? Bedankt.
Ik heb de manual liggen maar i.v.m. verhuizing naar tijdelijke huurwoning zit die in nog een van de ca. 30 verhuisdozen.......... :(

En waar halen jullie de Appie specifieke onderdelen vandaan zoals filters e.d.
Dealer of bijvoorbeeld via internet zoals aprilia-parts ????
 
Ik woon in Apeldoorn.Das zn 12 Km van ST vandaan.Ze doen daar Aprilia want ze zijn dealer.Ze verkopen daar nieuw en gebruikt.En zaken kundig zijn ze daar zeker.Dus niet alleen maar Ducatie.Ze hebben alles in huis ook een vermogensbank.

Thanks, ga ik die mannen eens proberen.
 
Te vroeg gejuicht. :( :( :( :( :( :(
nog steeds koelvloeistoflekkage

Nu hou ik op met zoeken en breng hem weg voor reparatie.
 
}) }) })
De koelvloeistoflekkage is boven water.

Vandaag geprobeerd 3 potentiele plekken te isoleren door er doekjes omheen te draaien en/of tussen te frotten zodat de koelvloeistof niet van de ene naar de anderen plek kan stromen.
Resultaat: Het was toch die slangenklem van de rechterslang die naar dat zwarte vaatje loopt. Ik had die reeds vervangen en zag daarna nog steeds koelvloeistof bij de koppakking zitten maar waarschijnlijk is dat nog vloeistof geweest die er reeds zat voordat de slangenklem werd vervangen.

Dus geen koelvloeistoflekkage !!!

Mooi man *O*
kut slangenklemmen ook :(
Wel weer een druppeltje olie zien zitten aan de onderkant van een bout van de achterste clinder, ik meen bij de voetpakking. Maar ik ga er maar vanuit dat dat een beetje zweten is
:z

Bedankt allemaal voor het meedenken.
 
Heren,

Het is inmiddels 2014, de circuitdagen kunnen geboekt worden.

Zoals ik al aangaf wil ik wel iets organiseren voor Spa Francorchamps bij de organisator BikersDays.

Van Hornet46, FrekieF, Geerhard en knee-slider heb ik reeds een voorkeur gekregen naar aanleiding van onderstaande lijst:

30 April Spa-Francorchamps
29 Mei Spa-Francorchamps
03 Juli Spa-Francorchamps
07 Juli Spa-Francorchamps
16 Juli Spa-Francorchamps
07 Augustus Spa-Francorchamps
08 Augustus Spa-Francorchamps
26 September Spa-Francorchamps

Wie zouden er nog meer graag mee willen en welke datum heeft de voorkeur?

uiteraad ga je voor de datum met het mooiste weer :9 :]
 
Zijn er hier mensen die zelf banden wisselen en de wielen ook zelf balanceren, dus met zo'n bokje (statisch)?

ik doe/deed mijn circuitbanden zo, ik merk er op het circuit niks van, van de set balanceer ik ook alleen de voorband.
op de openbareweg heb ik er 1 keer mee gereden en kan niet herinneren dat ik iets merkten! deze had ik wel voor en achter gebalanceerd

zijn hier mensen die een voorwielbok hebben voor de tuono, die je bij de voorpoten kan oppakken en niet balhoofd.
zo ja welke hebben jullie dan. want ik kan ze alleen vinden met vaste pinnen, dus uit 1 stuk. misschien dat jullie mijn kunnen vertellen welke ik moet hebben.
is voor met circuitdagen voor de bandenwarmersis een stuk makkelijker dan een balhoofdbok
 
ik doe/deed mijn circuitbanden zo, ik merk er op het circuit niks van, van de set balanceer ik ook alleen de voorband.
op de openbareweg heb ik er 1 keer mee gereden en kan niet herinneren dat ik iets merkten! deze had ik wel voor en achter gebalanceerd

zijn hier mensen die een voorwielbok hebben voor de tuono, die je bij de voorpoten kan oppakken en niet balhoofd.
zo ja welke hebben jullie dan. want ik kan ze alleen vinden met vaste pinnen, dus uit 1 stuk. misschien dat jullie mijn kunnen vertellen welke ik moet hebben.
is voor met circuitdagen voor de bandenwarmersis een stuk makkelijker dan een balhoofdbok
In breedte verstelbare Voorwieldragers kun je toch vrij gemakkelijk aankomen. Bv bij PowerplusTools.
Op het circuit kun je de banden laten wisselen en balanceren, tenminste waar ik kom wel...

Thuis doe ik dat zo...
full
 
Heren,

Het is inmiddels 2014, de circuitdagen kunnen geboekt worden.

Zoals ik al aangaf wil ik wel iets organiseren voor Spa Francorchamps bij de organisator BikersDays.

Van Hornet46, FrekieF, Geerhard en knee-slider heb ik reeds een voorkeur gekregen naar aanleiding van onderstaande lijst:

30 April Spa-Francorchamps
29 Mei Spa-Francorchamps
03 Juli Spa-Francorchamps
07 Juli Spa-Francorchamps
16 Juli Spa-Francorchamps
07 Augustus Spa-Francorchamps
08 Augustus Spa-Francorchamps
26 September Spa-Francorchamps

Wie zouden er nog meer graag mee willen en welke datum heeft de voorkeur?
Ik wil graag mee, liefst niet 30 april, maar verder geen voorkeur. Het moet toch altijd weer blijken dat er niks tussen komt.
En uiteraard met mooi weer, en zoniet, dan is het ook goed...maar wel minder leuk!
 
Laatst bewerkt:
ik doe/deed mijn circuitbanden zo, ik merk er op het circuit niks van, van de set balanceer ik ook alleen de voorband.
op de openbareweg heb ik er 1 keer mee gereden en kan niet herinneren dat ik iets merkten! deze had ik wel voor en achter gebalanceerd

zijn hier mensen die een voorwielbok hebben voor de tuono, die je bij de voorpoten kan oppakken en niet balhoofd.
zo ja welke hebben jullie dan. want ik kan ze alleen vinden met vaste pinnen, dus uit 1 stuk. misschien dat jullie mijn kunnen vertellen welke ik moet hebben.
is voor met circuitdagen voor de bandenwarmersis een stuk makkelijker dan een balhoofdbok

Ik heb er eentje van Valtermoto, werkt prima en wielen wisselen/bandenwarmers is geen probleem...
 
Twan van Peperstraten? (gokje hoor...)

images
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er een van Kern-Stabi. Daar zitten aan weerszijden twee rubber rollen op, aan een scharnierend geval. Een rol gaat onder je vorkpoot, de ander aan de achterkant van de vork tegen de remklauwbevestiging. Zo zit er geen pinnetje die tegen je wielas drukt en kan je het wiel zonder problemen verwijderen. Werkt goed.

full
 
Heren,

Het is inmiddels 2014, de circuitdagen kunnen geboekt worden.

Zoals ik al aangaf wil ik wel iets organiseren voor Spa Francorchamps bij de organisator BikersDays.

Van Hornet46, FrekieF, Geerhard en knee-slider heb ik reeds een voorkeur gekregen naar aanleiding van onderstaande lijst:

30 April Spa-Francorchamps
29 Mei Spa-Francorchamps
03 Juli Spa-Francorchamps
07 Juli Spa-Francorchamps
16 Juli Spa-Francorchamps
07 Augustus Spa-Francorchamps
08 Augustus Spa-Francorchamps
26 September Spa-Francorchamps

Wie zouden er nog meer graag mee willen en welke datum heeft de voorkeur?


Hoi Patrick,

Mijn datum voorkeuren zijn wel wat gewijzigd inmiddels. Nu Kan ik op alle dagen behalve 29 mei en ik denk ook 26 september niet.
Hopelijk zit er een dag tussen dat er veel kunnen gaan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan