C licentie races tijdens KNMV cup wedstrijden

fijn dat de DNRT dat ook naar buiten brengt naar de mensen die gemailed hebben over het inschrijven. :/

of op de site

Want tot op heden is alles maar van horen/zeggen, maar niks officieel.


De "vaste rijders :] " mogen zich eerst aanmelden O-) , denk dat ze daarna gaan kijken hoeveel dat er zijn :Z .
Dan is er natuurlijk nog een groep die vorig jaar al op de wachtlijst stond -O- !

Ik heb mij al aangemeld voor dit jaar, netjes betaald maar ik hoor verder ook niks hoor! :N
Wil me graag inschrijven voor een aantal dagen zodat ik vrij kan vragen (hoe langer ik wacht hoe moeilijker vrij krijgen wordt)
 
De "vaste rijders :] " mogen zich eerst aanmelden O-) , denk dat ze daarna gaan kijken hoeveel dat er zijn :Z .
Dan is er natuurlijk nog een groep die vorig jaar al op de wachtlijst stond -O- !

Ik heb mij al aangemeld voor dit jaar, netjes betaald maar ik hoor verder ook niks hoor! :N
Wil me graag inschrijven voor een aantal dagen zodat ik vrij kan vragen (hoe langer ik wacht hoe moeilijker vrij krijgen wordt)
dat zeg ik "van horen zeggen"
ipv dat ze publiekelijk bekend maken dat ze gaan "inventariseren" hoeveel 'oude' leden dit seizoen willen gassen, nee. (als dat al zo is, ook maar speculeren natuurlijk ;) )
Er wordt niks gemeld.
 
Laatst bewerkt:
weet er ook iemand of er nog plek is voor "nieuwe jongens" bij de zac. zal toch langzamerhand wel bekent moeten worden. over 2 maand is de eerste race tenslotte.
(verder niks dan hulde voor alle vrijwilligers die dit in de avonduren waarschijnlijk doen) :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan