Caferacer GSX1100e

Humptie dumptie....

Balhoofdlagers passen niet in de S.
Ik heb de assen omgewisseld, en conische lagers van GSX gebruikt, past perfect.
 
Ik zoek nog aandrijving van de kilometerteller/snelheidsmeter van GSX1100r van '90.
Ik bedoel het apparaat waar de kabel uitkomt bij het voorwiel, een kabel is ook welkom, wie kan mij er aan helpen?
Voorvork past nu, achterbrug word aangepast, heb m een beetje smaller moeten maken, nu pasbussen draaien om bevestiging passend te maken.
Ook montagepunten schokbrekers worden aangepast.
Ik ga zsm fotootje plaatsen.
 
full

full


Niet de beste foto's, maar heb m'n best gedaan... :Y
 
Mooi,er zit nog progressie in het project! *O*
Brug en wielen gaan er goed bij staan. :+
 
Tja.....maak je een mooie alutankzit.....hoor je niks meer. :X
Ben ook wel benieuwd hoe het er voor staat.
 
Excuus voor lange afwezigheid!

Zeker niet binnenkort op Mp, maar erg druk geweest laatste tijd(en).

Nu weer langzaamaan beetje aan t knutselen.

Vraagje voor Rob: Achterbrug GSX-R1100, velgen e.d. ook, maar totaalpakket past niet in de achterbrug, kan het zijn dat de achterbrug toch van een 750 is?, heb het niet compleet gekocht toen, maar later as/pasbussen e.d. opgehaald.

Voor de fotografen:
Een fotootje of exploded view van een '89er GSX-R1100 achterbrug is welkom.

Iemand een internet- tip? exploded views......
 
Excuus voor lange afwezigheid!

Zeker niet binnenkort op Mp, maar erg druk geweest laatste tijd(en).

Nu weer langzaamaan beetje aan t knutselen.

Vraagje voor Rob: Achterbrug GSX-R1100, velgen e.d. ook, maar totaalpakket past niet in de achterbrug, kan het zijn dat de achterbrug toch van een 750 is?, heb het niet compleet gekocht toen, maar later as/pasbussen e.d. opgehaald.

Voor de fotografen:
Een fotootje of exploded view van een '89er GSX-R1100 achterbrug is welkom.

Iemand een internet- tip? exploded views......



Op Alpha Sports - Suzuki Motorcycle Parts Catalog vind je de swinger wel, maar het is niet te zien of dit nou voor jouw wielsetje de juiste is of niet. Ik heb een swinger gelijkend op deze maar dan zonder reactiestang in mijn kawa gefrut, maar is van een RF900 (1995.S) en die ziet er dus bijna exact hetzelfde uit. Aan de afbeelding heb je lijkt me dus niet zo veel. Je moet maten hebben.
Wat past r niet dan? Op de foto's isset niet t zien...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een GSX-R1100 '90 Achtervork (en nog meer)
Heb 'm in een accuraat 3D-model.
Dus als je wat maten nodig hebt, just ask.
[afbeelding]

Greetz, Q

Da's mooi!
kun je me zeggen wat de maat is tussen de "kettingspanners", dan weet ik of ik wat verkeerd doe.
Ik heb nu links een pasbus, tegen het lager aan, valt half weg in het rubber, en rechts een bus met felsrand die het lager a.h.w. afsluit, dan de houder van remklauw ertussen.... en dan past het niet.....
 
Dank voor de maten, velg zit er in, maar niet met de, volgens mij, originele pasbus. Had nog een smallere bus liggen en daarmee past het precies.
Nu dacht ik dat ik een passende remklauw had, maar helaass...
Misschien heeft Q. ook nog een afbeelding met daarop de maten van de originele GSX-R 1100 remklauw voorhanden?, hart op hart boutgaten en afstand tot remschijf?
Ik probeer nog paar foto's te posten.
 
Ik heb er wel een achterremklauw bij maar hiervan is de steek 75mm terwijl de remklauwhouder een steek heeft van 80mm.
Dus hier klopt iets niet.
full


Greetz, Q
 
Ik vind de nrplaathouder een beetje zonde, zo gewoon er door geboord, en dan nog bovenop de mooie kont.

Maar qua lijnen is het wel mijn smaak.

Zelfs de kleur van de wielen is best lekker, maar dat ga ik niet publiekelijk toegeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan